Idd ondanks onze weinige ‘cleansheets’ weten we allemaal dat ons probleem niet de verdediging is dit seizoen. Faes, Milovic, Lombaerts, ook Tomasevic hebben allemaal hun matchen gespeeld dit seizoen. Vanaf het middenveld ontbreekt het aan techniek/kunde/inzicht om het verschil te kunnen maken.
Ik lees iemand op Facebook zeggen: ‘we nemen toch een punt mee uit Westerlo’ dan moet ik eens diep zuchten.
Geen creativiteit op het middenveld !!! Aanvallend vermogen schieten we ook tekort.
De youngsters gaan nog veel boterhammen mogen eten. Mijn inziens zeker geen basisspelers en ook niet voor volgend seizoen. De beste jeugdspeler speelde bij Eupen dit seizoen.
Indien we geen 5 à 6 betere en direct inzetbare spelers er bij halen zijn we rijp voor 1B.
Met huidige kern speel je de middenmoot in 1B. Dringend afscheid nemen van gebuisde spelers. Begin maar te bellen naar hun managers dat ze een nieuwe ploeg mogen zoeken of dreigen met verwijzing naar de B kern.
Sommige mensen klagen aangaande de prijs van een abonnement. In de business betalen we nog veel meer en zien we al 2 jaar niets.
Helemaal akkoord met Luc. Als je je wil redden volgend seizoen zal je zeker een 5-tal echte versterkingen nodig hebben. Hetgeen we nu hebben is zwakker dan de ploeg waarmee we promoveerden. De Sutter op basis van wat heeft die in feite een contractverlenging verdiend? Kan totaal niet meer mee. Toch weer weggesmeten geld, zeker als je met Guri en Sakala al 2 spitsen hebt die het niveau niet aankunnen en nog meerdere jaren onder contract liggen...
ik denk niet dat er één zal bij zitten die deze ploeg in 1ste klasse zal houden
en wellicht ook niet in 1B ,
ik vroeg mij gisteren al af, wie speelt er in 1A Westerlo of KVO
als we de wedstrijden tegen Beerschot en Westerlo bekijken,
mogen we van geluk spreken dat die mannen het niet afmaakten
het kon een vernederende nederlaag geworden zijn
ik denk niet dat er één zal bij zitten die deze ploeg in 1ste klasse zal houden
en wellicht ook niet in 1B ,
ik vroeg mij gisteren al af, wie speelt er in 1A Westerlo of KVO
als we de wedstrijden tegen Beerschot en Westerlo bekijken,
mogen we van geluk spreken dat die mannen het niet afmaakten
het kon een vernederende nederlaag geworden zijn
Dus, chapeau voor Gert Verheyen die die ploeg in 1ste klasse hield.
Als Bataille volgend seizoen moet starten op de rechtsback, dan gaat de trainer van tegenpartij weinig werk hebben : geef gewoon de bal aan zijn kant en de goaltjes gaan erin vliegen....man, man, dat ze dat niet willen inzien dat hij geen rechtsback is, niet te geloven.
Zet daar aub Capon, en maak dat je een goede vervanger hebt (waarom niet Nouri ?) want Capon speelt nooit een volledig seizoen uit.