(06-16-2019, 10:23 AM)MARCO Wrote: Mercier van cercle naar OHL..
Had voor ons middenveld ook een goede versterking geweest.
Misschien nu een kans om Maertens van OHL weg te halen .
Mercier leek mij inderdaad een geschikte speler. Als OHL hem kan betalen dan moest hij voor ons ook betaalbaar zijn. Blijft ondertussen windstil rond Vargas. Is onze trainer niet akkoord?
(06-16-2019, 10:23 AM)MARCO Wrote: Mercier van cercle naar OHL..
Had voor ons middenveld ook een goede versterking geweest.
Misschien nu een kans om Maertens van OHL weg te halen .
Mercier leek mij inderdaad een geschikte speler. Als OHL hem kan betalen dan moest hij voor ons ook betaalbaar zijn. Blijft ondertussen windstil rond Vargas. Is onze trainer niet akkoord?
Ik zou ook sterke twijfels hebben rond Vargas
Is goeie speler maar teveel gekwetst ... We hebben nu een neto die niet 100% is dan nog een Vargas.... Is echt poker spelen met hem stel beide gekwetst voor paar maand dan zit je echt in de patatten he
06-17-2019, 06:25 AM (This post was last modified: 06-17-2019, 06:31 AM by jantje.)
(06-16-2019, 06:20 PM)Keun Wrote: Ik zou ook sterke twijfels hebben rond Vargas
Is goeie speler maar teveel gekwetst ... We hebben nu een neto die niet 100% is dan nog een Vargas.... Is echt poker spelen met hem stel beide gekwetst voor paar maand dan zit je echt in de patatten he
patatten ? zij die zijn vertrokken worden vervangen
Tomasevic - Debock , wordt vervangen door Skulason / Ndenbe
Vanlerberghe , wordt vervangen door Jonckheere / Faes
op Faes zijn plaats krijgen we Bushiri
is er nog iemand anders weg ????
dus Neto en eventueel Vargas zijn versterking in de breedte
we moeten nog iemand hebben in plaats van De Sutter ......als die vertrekt
juist gelezen dat Isaac Thelin terug komt bij Anderlecht ,die werd ooit verhuurd aan Beveren en werd er topschutter
Nkaka was van Anderlecht vorig seizoen, wij mochten die huren dus die gaat naar Anderlecht.
Idd zijn er een aantal die terugkeren: Banda, Bah, Rajsel, een keer zien wie dat de trainer zal houden en wie moet vertrekken