Beschamend...... Aanvallend voetbal denk dat we in de 90 min.... Nog geen 4x op doel getrapt hadden
Mijn indruk van de groep was.... Het interseerd hen geen bal...is dat de groep die ging vechten voor de club kleuren?? Is nog zelfde of zelfs slechter dan vorig jaar...
Oké is oefenatch..... Maar we waren 2 klassen zwakker... .. We kunnen geen 3 passen geven
Zelfde spel.... Bal achteruit naar de keeper
Bij corner iedereen achteraan niemand in het middenveld.... Enz..enz... Dacht nieuwe trainer.??
Was het niet..... Minder goals slikken en meer maken?
(07-13-2019, 08:17 PM)jantje Wrote: alléééé wat willen we nu weer gaan klagen
we hebben potverdikke 4 doelpunten gezien
daarvoor kom je toch naar het voetbal
0-4 tegen Moeskroen
hoho, wat gaat dat worden tegen Anderlecht en Club
géén gebrek aan doelpunten , daar gaat volk naar komen zien
de beste van de avond vond ik toch,
toen iemand zei, sedert wanneer speelt Oudenburg in het groen
die man wist niet dat het KVO was
Best dat ze nog réserve bal vonden of de match was na 40min al gedaan
En wie wil er aub onze 2 spitsen.. Kopen.. Huren... Ontvoeren
Maar n'a bijna maand voorbereiding en een 2 weken voor de start.... Zie ik niks nieuws
Integendeel het is nog slechter en zijn nog steeds in zelfde bedje ziek.....
En zal niet opgelost zijn met 1 spits !
Onze trainer zegt niks en keek ernaar.... Beloofd onze start
Die van split en die van de vigo zijn volgens mij toch duidelijk versterkingen..vandaag was een tegenvaller maar ik twijfel niet dat we een betere ploeg gaan hebben dan vorig jaar
Tijd begint wel wat te dringen(ook de komst van onze spits of spitsen) en het is duidelijk dat onze trainer nog werk geeft.
Maar in deze opstartperiode is dit niet abnormaal.
07-14-2019, 06:48 AM (This post was last modified: 07-14-2019, 07:22 AM by jantje.)
KVO lijkt er een gewoonte van te maken
om na een deugddoende stage , waar alles in de plooitjes gelegd wordt
om dan bij de eerst volgende thuiswedstrijd , zich belachelijk te laten maken
ze zijn nu wel niet naar Spanje geweest, 't was maar Nederland
maar toch, die buitenlandse trips , doen er blijkbaar geen deugd aan
hoe noemen ze dat......teambuilding ??
niets van gemerkt....ze zoeken ...maar vinden elkaar niet
wat 14 dagen verlof toch allemaal niet doet met een voetballer hé
altijd opnieuw van nul herbeginnen
@keun , je wil toch twee nieuwe aanvallers ?? wat dacht je van Cyriac - Depoitre ?? twee vrije spelers
als de Jappen ze betalen is er toch geen financieel probleem
07-14-2019, 08:05 AM (This post was last modified: 07-14-2019, 08:05 AM by tim2pin.)
(07-14-2019, 06:48 AM)jantje Wrote: KVO lijkt er een gewoonte van te maken
om na een deugddoende stage , waar alles in de plooitjes gelegd wordt
om dan bij de eerst volgende thuiswedstrijd , zich belachelijk te laten maken.
Dit stoort mij ook al jaren mateloos ... prachtige stage, veel gewerkt, goeie dingen gezien, goede cohesie, stagedagboeken met lachende opdrachtjes en winnaars, buffet a volonte, we zijn er klaar voor ... en dan als het erop aan komt de boot in.
Al wat onze trainer beloofde in de toekomst zag ik niet.... Meer aanvallend voetbal.. Minder goals tegen
Vechtlust en werken voor elkaar???
Een ploeg bouwen?? Het was loszand en terug zelfde voetbal waarmee wij het seizoen af sloten
Vele hadden blijkbaar niet veel zin.... En konden geen 3 passen geven.... Schoten in 90min amper op doel
Enz... Enz...
We hebben 1 oefenmatch gewonnen tegen Zwevezele en dan nog belofte die 2x scoorde. Dit zegt toch genoeg
Vorig seizoen waren we heel ziek... Maar blijkbaar zijn we nog steeds niet genezen.... Zelfs met nieuwe brave dokter
We kunnen weer goed nieuws show brengen
maar met dit voetbal maak je geen reclame voor KVO zo geef je terug de thuisblijvers en de niet abo's gelijk