Ik hoop oprecht dat Mechelen in 1A speelt, maar dan met -12 punten, dan gaan wij als KVO supporters met enigszins gerust gevoel naar beneden kijken ? ...
(07-14-2019, 09:36 AM)carlo Wrote: Ik hoop oprecht dat Mechelen in 1A speelt, maar dan met -12 punten, dan gaan wij als KVO supporters met enigszins gerust gevoel naar beneden kijken ? ...
Na wat ik gisteren zag ben ik zelfs Nie overtuigd als kvm - 12 zou hebben
Het is maar een oefenmatch, daar zou ik toch niet al te veel conclusies uit trekken. We hebben in het verleden goede voorbereidingen gehad en een slecht seizoen gespeeld en slechte voorbereidingen gehad en een goed seizoen gespeeld.
Daarnaast is het beter van nu eens goed te verliezen zodat de trainer en het bestuur zien wat de manco’s in de kern zijn.
Sané heeft bv. een jaar niet gespeeld (zelfs geen ploeg gehad), het lijkt me logisch dat die tijd nodig zal hebben.
Was Neto overigens geblesseerd?
Daarnaast wil je aanvallender voetbal Keun, maar met onze verdedigers, zou ik het toch niet riskeren om met veel ruimte in de rug te spelen. Die zijn daar allemaal veel te traag voor, zowel in het centrum als op de flanken.
Met de huidige kern lijkt het me zaak om alles zo gesloten en compact mogelijk te houden om dan op een snelle uitbraak proberen toe te slaan.
Maar ik zag vooral terug zelfde voetbal als vorig jaar
Geen vechtlust... Geen samenspel... Geen aanval... En geen 3 passen kunnen geven zonder balverlies
Daar stoorde ik mij aan gisteren.. Minder de uitslag
(07-17-2019, 06:35 PM)oostendenaar Wrote: Hoe zit het in feite met Rajsel? Staat niet bij de kernspelers op de site (wel op de ploegfoto), maar deed gisteren mee? Rekent men daar dan nog op?
Mooie tenue overigens dit seizoen!
Met nog een paar anderen wordt er op hem in feite niet gerekend. Maar er is geen enkele interesse voor de bewuste spelers.