Denk dat het een zeer moeilijke wedstrijd wordt. Ik schat de 'Kakkers' zeer hoog in, met vooral een ijzersterk aanvallend compartiment (Storm en de Camargo). Vrees ervoor. Op dit ogenblik is Mechelen de revelatie van het seizoen en tip ze willens nillens als favoriet voor morgenavond.
(08-23-2019, 04:37 AM)Scooby Wrote: Denk dat het een zeer moeilijke wedstrijd wordt. Ik schat de 'Kakkers' zeer hoog in, met vooral een ijzersterk aanvallend compartiment (Storm en de Camargo). Vrees ervoor. Op dit ogenblik is Mechelen de revelatie van het seizoen en tip ze willens nillens als favoriet voor morgenavond.
De tegenstander zit in een positieve flow en het bezoekersvak zal vol zitten.
Hopelijk laten we ons niet overtroeven en wordt het opnieuw een echte thuismatch.
Die 3 punten moeten in Oostende blijven!
(08-23-2019, 04:37 AM)Scooby Wrote: Denk dat het een zeer moeilijke wedstrijd wordt. Ik schat de 'Kakkers' zeer hoog in, met vooral een ijzersterk aanvallend compartiment (Storm en de Camargo). Vrees ervoor. Op dit ogenblik is Mechelen de revelatie van het seizoen en tip ze willens nillens als favoriet voor morgenavond.
Ik geef je gelijk , maar in feite zijn alle matchen in 1 A moeilijk.
Onze coach kent iets van het spelletje. Na een moeilijk derde kwartier herstelde KVO het evenwicht. Positie van Canesin na rust was doorslaggevend voor het verdere verloop van de match.
(08-25-2019, 08:50 AM)Scooby Wrote: Onze coach kent iets van het spelletje. Na een moeilijk derde kwartier herstelde KVO het evenwicht. Positie van Canesin na rust was doorslaggevend voor het verdere verloop van de match.
Iets ? :-) Ik noem hem een ' tovenaar ', wat een metamorfose in de ploeg !
Een metamorfose in vergelijking met verleden jaar. Zo mag je het zeker stellen . In de tweede helft stonden maar 2 nieuwe transfers op het veld en zij maakten het verschil niet. Je moet het maar doen. Verleden jaar was het een dooie boel en nu ... de revelatie van jet jaar. Chapeau
08-25-2019, 10:06 AM (This post was last modified: 08-25-2019, 10:08 AM by tim2pin.)
We zijn weer heerlijke tijden aan het beleven. Wat een zelfvertrouwen stralen uze spelers uit. Chapeau aan gans het team en gewoon verder doen zoals we bezig zijn! (Als ik Cercle en Beveren bezig zag, dan zeg ik bescheiden dat we toch zeker voor die twee ploegen moeten eindigen)
Canesin zijn laatste wedstrijd? Leek na de match afscheid te nemen.
Iemand die meer weet over de aard van Palaversa zijn blessure?