Idd jantje.... Met de visser hebben we nooit gedaan
zelfs fouten van ons en KvK floot hij dan niet, beide kanten handspel.... Die Var had er zelfs geen zin in dus ging visser het zelf doen.... Levé de Var
Over de match.... Blij met het puntje op KvK juiste uitslag denk ik, beide ploegen veel afval in hun spel
De vervangingen waren goed ingekomen in moeilijke match
Neto vond ik persoonlijk beter dan marquet
Juist gury was weer niet bij de les.... Een stift balletje voor doel terwijl je er een pegel moet op geven
Onze nieuwe RB blijft het heel moeilijk hebben op die positie.... Dus hoop ik op nog een extra RB die Mss ook centraal uit de voeten kan
We moeten niet klagen want een punt halen op KVK is niet slecht. Het is logisch dat zij met een hevige aanhang en een klein veld een enorme drang naar voren hadden (lange ballen) maar Milovic en Faes ruimden heel veel op. Qua 100 % kansen hebben we er veel meer gehad dan de thuisploeg en daar lag gisteren het verschil. Waren we efficiënter, dan gingen we altijd met de drie punten naar huis, maar 'als' bestaat (met Palaversa, Hjulsager, Capon en Jonckheere) winnen we vlotjes.
Vond de inbreng van Vargas en Neto (ja ook Neto) een meerwaarde. Er was op slag meer voetballend vermogen en die van Kortrijk wisten na hun voorsprong het niet meer te belopen door onze tikkietak. Jammer dat Sakala het verzuimde af te maken.
Marquet was de zwakke schakel met veel balverlies en overhaaste beslissingen.
Dit seizoen hebben we een ploeg die in de linkerkolom kan eindigen maar dan moeten de blessures uitblijven en moeten we efficiënter worden.
(09-01-2019, 02:50 AM)Keun Wrote: Idd jantje.... Met de visser hebben we nooit gedaan
zelfs fouten van ons en KvK floot hij dan niet, beide kanten handspel.... Die Var had er zelfs geen zin in dus ging visser het zelf doen.... Levé de Var
Over de match.... Blij met het puntje op KvK juiste uitslag denk ik, beide ploegen veel afval in hun spel
De vervangingen waren goed ingekomen in moeilijke match
Neto vond ik persoonlijk beter dan marquet
Juist gury was weer niet bij de les.... Een stift balletje voor doel terwijl je er een pegel moet op geven
Onze nieuwe RB blijft het heel moeilijk hebben op die positie.... Dus hoop ik op nog een extra RB die Mss ook centraal uit de voeten kan
Visser? Visser? Welke Visser? 't was wel Dierick é die ref was...
09-01-2019, 08:38 AM (This post was last modified: 09-01-2019, 08:40 AM by josée.)
het is raar dat er bij KVO nooit een gekende ref in het busje plaats neemt voor de var . Het is armtierig dat er bij een spel fase,(of side) bij de var zich niet durven uitspreken en beroep doen op de ref
09-01-2019, 08:56 AM (This post was last modified: 09-01-2019, 08:58 AM by oostendenaar.)
(09-01-2019, 08:07 AM)jantje Wrote:
(09-01-2019, 07:58 AM)Homer Wrote: Visser? Visser? Welke Visser? 't was wel Dierick é die ref was...
keun droomt van Visser Visser , Dierick ...Smet........allemaal hebben ze hun goeie en kwade dagen
maar meestal hun kwade tegen KVO waarom we geen hoekschop kregen op het laatste , tja ...
de VAR was ook al gaan slapen, of ze mogen niet ingrijpen op zulke fases...... alleen bij Brugge mogen ze dadde
De VAR mag in zo'n fases niet tussen komen.
Scheidsrechters hadden dit natuurlijk wel zelf moeten zien, was echt wel duidelijk.
Die fase waar Dierick op de grond wordt geduwd en een counter van ons stopt vond ik ook erg.
Een zwakke scheidsrechter, zoals de meeste spijtig genoeg.
(09-01-2019, 08:38 AM)josée Wrote: het is raar dat er bij KVO nooit een gekende ref in het busje plaats neemt voor de var . Het is armtierig dat er bij een spel fase,(of side) bij de var zich niet durven uitspreken en beroep doen op de ref
Als het zo onduidelijk is, vind ik het wel normaal dat ze voordeel geven aan de aanvallende ploeg. Dus die fase stoorde me niet , behalve dat het zo lang duurde.
09-01-2019, 06:43 PM (This post was last modified: 09-01-2019, 06:44 PM by jantje.)
(09-01-2019, 02:50 AM)Keun Wrote:
die extra RB gaat er niet vlug komen , dat is een familie zake
(09-01-2019, 02:50 AM)Keun Wrote:
die extra RB gaat er niet vlug komen , dat is een familie zake
Vond Jelle allesbehalve slecht spelen gisteren. Stond telkens tegen hun gevaarlijkste man en werd verdedigend door D’Haese nu ook weer niet ongelooflijk gesteund (=logische, niet Robby’s sterkte).
En toch paar heel mooie centers getrapt. Voor mij degelijke back-up voor Brecht.
Centraal achterin lijkt me dringender, en misschien nog een vervanger voor Fernando als die zou vertrekken.