Ik vond dit een van onze beste matchen dit seizoen. Bataille en Skalason speelden een goede wedstrijd, Marquet ook één van z’n betere,... Alleen spijtig dat Sakala dan weer z’n minste wedstrijd van het seizoen speelde. Ook omdat Genk echt wel laag stond en dat voor een kampioen die thuis speelt.
Met Palaversa, Hjulsager en een 100% fitte D’Haese haalden we hier idd minstens een punt.
(PS: gelukkig hebben Vargas en Neto slechts een éénjarig prestatiegericht contract)
Maakt Jonckheere die kans af , dat bleef het 2 - 2.
Vargas : ik begin er genoeg van te krijgen.
Enkele zeer mooie combinaties gezien op het middenveld , die vorig seizoen onmogelijk waren.
Al bij al verdienden we een punt.
De kans van Jonckheere mocht wel beter worden afgewerkt maar ook wel prima reactie van hun doelman hoor. Was overigens wel een prachtig samenspel en daar is Michiel toch wel goed in, in die infiltratie.
We missen wel Palaversa duidelijk. Marquet is toch te licht, hoewel ie eerste time behoorlijk was. Neto kan ook max een helft mee lijkt me. Dus dat Ante maar snel terugkomt.
Toch zien we voetbal die we vorig seizoen nooit zagen en dat stemt me tevreden. Bataille duidelijk gegroeid in die rol van rechtsachter. Verheyen zag dat dan toch niet zo slecht lijkt me ... volgende week Dhaese er weer in, voor Vargas is in deze formatie en met het spel dat de trainer wil spelen eigenlijk geen plaats.