(10-21-2019, 07:44 PM)carlo Wrote: Zucht, wat moet een supporter daarvan denken …
en wedden dat we weer gaan lezen dat ze nog harder gaan werken op training en dat ze ons een revanche schuldig zijn … jaja, altijd dezelfde clichés.
De manier waarop gevoetbald werd was heel zwak en er kwam geen reactie van de bank.... de lange bal vooruit en een kaarsje branden dat die per ongeluk eens goed valt. Een aanval via de flanken … euh, wat is da?
Ze hebben al veel krediet verspeeld en veel premie's ook.
Duthoit de schuld geven, bekrompen. Als je in een schietkraam staat kan je gewoon heel weinig doen.
Idd, het middenveld moet sturen en opvangen maar daar hebben we geen leider.
Jammer dat onze T2 daar geen advies kan geven. Was indertijd de stofzuiger bij fcb.
(10-21-2019, 07:44 PM)carlo Wrote: Zucht, wat moet een supporter daarvan denken …
en wedden dat we weer gaan lezen dat ze nog harder gaan werken op training en dat ze ons een revanche schuldig zijn … jaja, altijd dezelfde clichés.
De manier waarop gevoetbald werd was heel zwak en er kwam geen reactie van de bank.... de lange bal vooruit en een kaarsje branden dat die per ongeluk eens goed valt. Een aanval via de flanken … euh, wat is da?
Ze hebben al veel krediet verspeeld en veel premie's ook.
Duthoit de schuld geven, bekrompen. Als je in een schietkraam staat kan je gewoon heel weinig doen.
Dutoit stond toch niet echt in een schietkraam vond ik, zo veel kansen heeft Eupen niet gehad.
Echt veel kon je hem niet verwijten ook. Al vind ik het geen moderne doelman. Hij kan niet voetballen en is te klein.
10-22-2019, 06:53 AM (This post was last modified: 10-22-2019, 06:54 AM by Keun.)
De schuld bij dutoit... Zou ik Nie doen... Uit trappen kan hij idd niet en uitkomen ook niet
Maar milo ze uitvoetballen is een ramp
Onze flanken worden niet gebruikt... ze draaien liever naar binnen en lopen hun vast.... Onze flanken lopen zich trouwens ook zelden los en lopen liever ook in het pak.... Ik snap niet dat je eerste maand open voetbal speelt en opeens weer geen 3 passen kan geven.... Of is er idd meer aan de hand...?? Want veel winnen zal veel geld kosten zeker???