Als medespeler moet je daar toch ook zot van worden? Waarschijnlijk veel zooltjeswerk en eens een mooi golletje op training. Maar van veel KVO DNA kan je hem toch niet verdenken.
Vargas is brol. Dat hij versleten en kwalitatief onvoldoende is, was al lang duidelijk. Maar dan met zoveel ervaring nog zo'n domme fout maken.... Totale miscast dus.
Gelukkig heeft hij een prestatiegericht contract, dus tot nu toe zou hij in feite de club moeten betalen ipv omgekeerd...
Stop dat toch met je eigen spelers kritiek te geven in moeilijke tijden. Ik heb al zwaardere fouten gezien in andere matchen die geen rood kregen maar ja KVO is maar een klein ploegje Ik vond Vargas altijd beter dan Guri .was dat geen rode kaart voor Dennis , gezien wie er in het busje zat mijnheer Vissers welke zever is dat te hoog of laag voor mijn is een zware fout altijd rood steeds twee maten en twee gewichten
Fout Vargas terecht rood, die van Denis had ook rood moeten zijn maar ging op wedstrijd geen enkele invloed hebben gehad gezien dat er maar 5 minuten meer te spelen was, ma bon de VAR doet zichzelf weer alle eer aan.
Valt me inderdaad ook op dat Bataille aan het evolueren is naar een stabiele eersteklasse speler. Mooi zo.
Voor de rest jah wat dachten we nu zelf? Realiteit is dat we nu snel opeens voorlaatste of laatste zouden kunnen worden, hopelijk sprokkelen we voor de jaarwisseling nog een aantal puntjes ...
11-23-2019, 10:02 AM (This post was last modified: 11-23-2019, 11:12 AM by Ward.)
(11-23-2019, 07:07 AM)tim2pin Wrote: Fout Vargas terecht rood, die van Denis had ook rood moeten zijn maar ging op wedstrijd geen enkele invloed hebben gehad gezien dat er maar 5 minuten meer te spelen was, ma bon de VAR doet zichzelf weer alle eer aan.
Valt me inderdaad ook op dat Bataille aan het evolueren is naar een stabiele eersteklasse speler. Mooi zo.
Voor de rest jah wat dachten we nu zelf? Realiteit is dat we nu snel opeens voorlaatste of laatste zouden kunnen worden, hopelijk sprokkelen we voor de jaarwisseling nog een aantal puntjes ...
Ik denk dat de scheidsrechter zichzelf alle eer aan deed.
De scheids gaf geel.
De VAR kwam tussen. Dus vond dat de scheids de fout en de straf moest herbekijken.
De scheids bleef bij zijn beslissing...
Dat rood en de uitsluiting van Dennis geen invloed zou gehad hebben op de uitslag is irrelevant. Rood is rood! Of het nu in de eerste of in de laatste seconde van de match is.
Dennis verdient even zwaar geschorst te worden als Vargas geschorst zal worden.
(11-22-2019, 10:01 PM)markos Wrote: Vergeet de owngoal niet toen hij ook mocht starten, Vargas mag beschikken.
En opnieuw een goal tegen op stilstaande fase...
Jelle speelde een goeie match vol vertrouwen.
(11-22-2019, 10:44 PM)oostendenaar Wrote: Goede match van Dutoit.
Vargas is brol. Dat hij versleten en kwalitatief onvoldoende is, was al lang duidelijk. Maar dan met zoveel ervaring nog zo'n domme fout maken.... Totale miscast dus.
Gelukkig heeft hij een prestatiegericht contract, dus tot nu toe zou hij in feite de club moeten betalen ipv omgekeerd...
Als je weet dat de scheidsrechter van Oostende is dan vraag ik mij af hoe juist het gaat in de voetbalbond eens ziet wat er gaat gebeuren met de degradatie van Mechelen want er kraait niemand er nog over
(11-23-2019, 07:07 AM)tim2pin Wrote: Fout Vargas terecht rood, die van Denis had ook rood moeten zijn maar ging op wedstrijd geen enkele invloed hebben gehad gezien dat er maar 5 minuten meer te spelen was, ma bon de VAR doet zichzelf weer alle eer aan.
Ik denk dat de scheidsrechter zichzelf alle eer aan deed.
De scheids gaf geel.
De VAR kwam tussen. Dus vond dat de scheids de fout en de straf moest herbekijken.
De scheids bleef bij zijn beslissing...
Dat rood en de uitsluiting van Dennis geen invloed zou gehad hebben op de uitslag is irrelevant. Rood is rood! Of het nu in de eerste of in de laatste seconde van de match is.
Dennis verdient even zwaar geschorst te worden als Vargas geschorst zal worden.
... en gingen we ons daar nu zoveel beter door voelen dan? Ik denk dat we wel andere problemen hebben zeker?
Maar oké mocht het seizoen slecht aflopen kunnen we onze gemoedsrust sussen t'is de schuld van Coucke, van Lombaerts, van de scheidsrechters, van de VAR, van de voetbalbond, van KV Mechelen, van Moeskroen, van Schoofs, van de kabeljauws in de zee, van ... maar vooral niet van ons (sportieve) zelf ... als je met 3 op 36 (?), k'ben de tel al kwijt, staat dan moet je naar jezelf kijken en is al de rest quatsch.
11-23-2019, 10:39 PM (This post was last modified: 11-23-2019, 11:03 PM by gintonic.)
Tim2Pin rood is rood.. of er nu nog 0.01 seconden te spelen zijn of de 15 andere ploegen staan 1000 punten voor.
Als we dat hier al niet meer mogen zeggen zonder de eigen zwakke prestaties daar op een of andere manier toch maar weeral eens in te betrekken, amai. En nog eens Lombaerts en Coucke op de hoop smijten 2 voor de prijs van 1 goe bezig wi.