11-29-2019, 09:19 AM (This post was last modified: 11-29-2019, 09:22 AM by Ward.)
Blijkbaar begrijpen sommige mensen niet dat we in de gegeven omstandigheden best Coucke negeren en hem best niet op de stang jagen.
Er zijn erg delicate onderhandelingen bezig i.v.m. de mogelijke overname van het stadion en als club kunnen we dus herrie op de match tegen Anderlecht missen als de pest.
(11-29-2019, 08:10 AM)jantje Wrote: we kunnen misschien een spandoekje maken ,
eerst tonen we in grote letters MERCI MARC
Helemaal akkkoord, Ward. Het heeft weinig nut om hem te viseren. Ik denk dat hij wel weet wat we van de zaak denken.
De krantenkoppen zijn bovendien ook terug wat olie op het vuur aan het gooien, als ik het zo zie.
Ik ga ervan uit dat na zondag er toch redelijk snel een oplossing moet/zal komen, of anders zou het wel eens een triestig eindejaar kunnen zijn voor de KVO-familie.
Inderdaad onze waardigheid behouden. Met respect behandelen. Liever geen vijanden krijgen. Diegene die op alles kritiek geven moeten maar zelf geld sponseren.
11-29-2019, 02:59 PM (This post was last modified: 11-29-2019, 03:19 PM by Gaston.)
Het is vaak zo, dat clubs die in de penarie zitten extra gesteund worden door hun aanhang en daar zelfs sterker uit komen.
Een gevoel van 'wij tegen de rest' kan een enorme boost geven.
Als wij 95' lang het goede voorbeeld blijven geven en laten zien dat wij nog niet uitgeteld zijn, dan volgen de spelers vanzelf.
Veel mensen vinden dat het de spelers zijn die het goede voorbeeld moeten geven, maar spelers zijn passanten. Als KV verdwijnt, dan gaan zij elders aan de slag. Wij zijn het die dan met lege handen achter blijven.
We moeten de 'Man van 6 miljoen' (openstaande schulden) niet te veel aandacht geven.
Het is belangrijk dat de onderhandelingen over stadion en schulden in een serene sfeer kunnen verlopen.
We moeten nu geen olie op het vuur gooien en door hem te negeren raken we hem misschien pas echt in zijn 'hart voor KVO'
11-29-2019, 09:11 PM (This post was last modified: 11-29-2019, 09:15 PM by carlo.)
MC blijft in zijn DNA ergens nog KVO man. Hij heeft KVO op de kaart gezet maar voetbal is nu eenmaal ook business. Chapeau voor de mensen de nu het voortouw nemen. Hopelijk slagen ze. Ik zou het zeer dom vinden moesten de kustboys MC op de korrel nemen.
Willen de forum leden die het altijd maar hebben over de leeftijd van Neto e.a. eerst eens nazien hou oud Ronaldo, Messi of Ibramovitch zijn en zouden die dan ook te oud zijn voor KVO?
Ik denk echt niet dat MC nog voor een stukje KVO man is.
Vorig jaar op anderlecht als dimata een goal maakte dan was de viering van dimata erg ingehouden terwijl MC zwaar aan het vieren ging in zijn eretribune..
Die beelden vergeet ik zekers niet.
Maar ben wel akkoord dat we zondag best coucke niet meer nerveus maken en hem gewoon negeren .
(11-29-2019, 09:24 PM)MARCO Wrote: Ik denk echt niet dat MC nog voor een stukje KVO man is.
Vorig jaar op anderlecht als dimata een goal maakte dan was de viering van dimata erg ingehouden terwijl MC zwaar aan het vieren ging in zijn eretribune..
Die beelden vergeet ik zekers niet.
Maar ben wel akkoord dat we zondag best coucke niet meer nerveus maken en hem gewoon negeren .
Ik zal die beelden na de goal van Dimata ook niet vergeten.
MC is geen KVO man en geen Anderlecht man , het is een money man.
En of we hem nu nerveus maken of negeren , het zal uiteindelijk niets uitmaken.
11-30-2019, 07:14 AM (This post was last modified: 11-30-2019, 07:15 AM by Turbof.)
Denk je nu echt dat Coucke wakker ligt van paar spandoeken? De kvo fans zijn eigenlijk toch braaf hoor, goh laten we hem niet boos maken. Dit zou op pakweg Mechelen of Antwerp moeten zijn, mijnheer Coucke zou het stadion nooit binnen raken, met of zonder security.
De man die van zijn vijf jaar fan was van zijn weireldploegsje. Om van te kotsen.
Wij zijn idd veeeel te braaf ...zie nog de beelden in standard toen hun aanhang hun vorige voorzitter aan de ingang opwachte
oké geweld is nu ook niet nodig ....maar vroeg of laat krijg hij het wel bij ze clubje in Brussel ...karma
Spandoeken moeten zeker ! Gezang nog meer ....want hij is de blok aan ons been !!
Blijkbaar is het hij die ons niet wil loslaten ...... alles voor $$$$$$
Pak je zak en go weg ..... je hangt vierkant me Kl ...ut dit moet uit de boxen van het stadion komen !!