12-27-2019, 06:16 PM
geruchten
allééé we kijken weer uit naar de nieuwjaarsreceptie en voorstelling van de " nieuwe trainer "
er zit leven in de brouwerij , wie zegt er nu dat KVO dood is ??
als de nieuwe trainer KVO in eerste houdt, krijgt hij gratis zonnewering en 5 bakken Filou
komaan KV
er zit leven in de brouwerij , wie zegt er nu dat KVO dood is ??
als de nieuwe trainer KVO in eerste houdt, krijgt hij gratis zonnewering en 5 bakken Filou
komaan KV
12-27-2019, 08:25 PM
Geen Ferreira aub...
Ook niet Van wijk.
Mazzu en dikke Hein zijn onbetaalbaar.
Mijn topkandidaat is Marc Brys maar waarschijnlijk ook onbetaalbaar.
Brys haalt het beste uit de groep.
De makkelijkste en goedkoopste oplossing zou Custovic zijn...kent de club.
Ook niet Van wijk.
Mazzu en dikke Hein zijn onbetaalbaar.
Mijn topkandidaat is Marc Brys maar waarschijnlijk ook onbetaalbaar.
Brys haalt het beste uit de groep.
De makkelijkste en goedkoopste oplossing zou Custovic zijn...kent de club.
12-27-2019, 08:34 PM
Glenn Deboeck zou nog de beste keuze zijn
12-27-2019, 08:38 PM
Toch geen custovic....
Ik denk dat deboeck grote kans ga maken
heeft al veel ploegen in eerste gehouden en ook 2de keus denk ik in begin van seizoen
Mijn voorkeur ga naar fredje.. lol, ze gaan gvd wel lopen dan
Gelezen dat de voorzitter verklaard dat alles in orde komt.... Normaal begin januari meer nieuws
Gaat om investeerder geen overname
Voorzitter blijf op ze stoel zitten
Hopelijk weer geen zever... En een echte investeerder die niet komt om 5 bier bons en lat chocolat te investeren
Er moet dringend spelers vertrekken en andere aangetrokken worden willen we ons nog redden
Want cercle gaat half nieuwe ploeg halen in de winterstop
Ik denk dat deboeck grote kans ga maken
heeft al veel ploegen in eerste gehouden en ook 2de keus denk ik in begin van seizoen
Mijn voorkeur ga naar fredje.. lol, ze gaan gvd wel lopen dan
Gelezen dat de voorzitter verklaard dat alles in orde komt.... Normaal begin januari meer nieuws
Gaat om investeerder geen overname
Voorzitter blijf op ze stoel zitten
Hopelijk weer geen zever... En een echte investeerder die niet komt om 5 bier bons en lat chocolat te investeren
Er moet dringend spelers vertrekken en andere aangetrokken worden willen we ons nog redden
Want cercle gaat half nieuwe ploeg halen in de winterstop
12-27-2019, 08:41 PM
Glenn De Boeck? Die is toch quasi overal mislukt sinds dat ene jaar bij Cercle. Niet dat het daarom een slechte coach zou zijn, makkelijk is het niet als trainer in België.
Mij maakt het niet veel uit wie het wordt eerlijk gezegd.
Mij maakt het niet veel uit wie het wordt eerlijk gezegd.
12-27-2019, 09:12 PM
Nigel Smith zou alvast een goede T2 zijn.
Alleen al voor de interviews...
12-27-2019, 09:37 PM
(12-27-2019, 09:28 PM)markos Wrote:(12-27-2019, 09:12 PM)wiender Wrote: Nigel Smith zou alvast een goede T2 zijn.
Tony en Nigel, topteam voor interviews.
Lekker sappig Westenglish
Hopelijk geen bevestiging, Kvk trekt aan de mouw van Kevin Vdd...
Terwijl de leegloop bezig is kan dit er nog bij
12-27-2019, 10:14 PM
Morgen zit onze Noor in Cyprus voor de besprekingen en om dan eventueel een contract te tekenen.
Vrij vertaald uit dit twitterbericht van Apoel;
Η εταιρεία ΑΠΟΕΛ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ (ΔΗΜΟΣΙΑ) ΛΤΔ ανακοινώνει την καταρχήν συμφωνία συνεργασίας με τον Kåre Ingebrigtsen. Ο Νορβηγός προπονητής αναμένεται στην Κύπρο αύριο έτσι ώστε να ολοκληρωθούν οι συζητήσεις και να προκύψει οριστική συμφωνία.
Vrij vertaald uit dit twitterbericht van Apoel;
Η εταιρεία ΑΠΟΕΛ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ (ΔΗΜΟΣΙΑ) ΛΤΔ ανακοινώνει την καταρχήν συμφωνία συνεργασίας με τον Kåre Ingebrigtsen. Ο Νορβηγός προπονητής αναμένεται στην Κύπρο αύριο έτσι ώστε να ολοκληρωθούν οι συζητήσεις και να προκύψει οριστική συμφωνία.