12-28-2019, 12:21 PM (This post was last modified: 12-28-2019, 12:21 PM by Ward.)
(12-28-2019, 09:38 AM)Bram Wrote: Ik vind het oprecht jammer om hier te lezen dat wij worden afgemaakt omdat we tijdens de match communiceerden over het vertrek van de trainer. De volledige uitleg wordt door onze voorzitter netjes gegeven op de website en is de enige echte waarheid. Misschien moesten we nog enkele dagen wachten met communiceren, terwijl het al in alle media stond? Want enerzijds krijgen we kritiek omdat de pers eerst is (dankzij het lekken door makelaars), anderzijds communiceren we té snel omdat het tijdens de match is.
De communicatie is dramatisch lees ik hierboven. Soms vraag ik me af waarom ik nog tijd steek in hier soms duiding geven, op Facebook zaken duiden, praatcafés organiseren, zelfs privé op messenger te antwoorden op berichten, ... Om dan toch altijd maar kritiek te krijgen. Zelfs de voorzitter krijgt blijkbaar kritiek, na wat die man al heeft gedaan het voorbije jaar. Je zou er moedeloos van worden.
Bram zoals ik reeds poste op de wedstrijd forum, ben ik het ook moe dat mensen kritiek geven, zonder na te denken. Jullie zijn goed bezig, respect dat jullie zoveel energie steken om uit een diep dal te geraken. Blijf positief supporters.
De communicatie is over het algemeen top in deze moeilijke tijden. Ik vraag me af wat men soms eigenlijk verwachten. Sommigen vinden op hun toetsenbord snel de superlatieven als ze op een ander kunnen zeiken. Benieuwd hoe zij dit alles zouden aanpakken, rekeninghoudend met externe factoren.
(12-29-2019, 08:47 PM)kavéé Wrote: De communicatie is over het algemeen top in deze moeilijke tijden. Ik vraag me af wat men soms eigenlijk verwachten. Sommigen vinden op hun toetsenbord snel de superlatieven als ze op een ander kunnen zeiken. Benieuwd hoe zij dit alles zouden aanpakken, rekeninghoudend met externe factoren.
Zoals Jacob Cats al zei in 1632 : "De beste stuer-luy sijn aen lant."