Peter Maes
Yannick Ferrera
Christoph Daum (lijkt me onhaalbaar)
Bob Peeters
Glenn De Boeck
Felice Mazzu (ook onhaalbaar volgens mij)
Franky Van der Elst (en in de zomer kijken voor een T1)
Adnan Custovic
Er zullen veel kandidaten zijn!
Indien Peter Maes haalbaar zou ik niet twijfelen. Staat voor duidelijk voetbal,en een harde hand (heeft deze ploeg misschien nodig (hoe verklaar je anders een collectieve topprestatie, en overwinning tegen Gent, Anderlecht en een gelijkspel in de beker tegen Brugge, met tussendoor wanprestaties tegen Eupen en Charleroi?
Gezien de financiële situatie best iemand die vrij is dus een groot aantal namen die hier worden genoemd vallen al af. Weet ook niet of Brys bv. zin heeft in een club waarvan de toekomst zo onzeker is.
12-28-2019, 04:43 PM (This post was last modified: 12-28-2019, 05:16 PM by MARCO.)
Brys is de man die stvv wou verlaten om naar Genk te gaan omwille van grotere sportieve ambities.
Volledig onrealistisch om die bij KVO te zien .
Denk ook dat centen beperkt zullen zijn en we eerder opkomende trainer zouden moeten vinden in het begin van zijn carrière (een type vrancken).
Van imschoot ?
Frank magerman vond ik ook altijd wel een leider en erg gedreven als speler en is ook jonge trainer .Wel in tegenstelling met van imschoot die nu vrij is( na ontslag mazu) denk ik niet dat magerman vrij is...maar ja Kare was dat ook niet ?
trainers die ontslagen zijn, krijgen waarschijnlijk nog een vette pree uitbetaald zolang ze geen ander ploeg hebben
ik meende te horen , dat Heintje nog jaren kan genieten zonder te moeten werken
zolang hij bij een ander geen contract tekent , moet Couckie zijn loontje betalen ( contractje van 3 jaar )
sommige trainers zullen dus waarschijnlijk meer verdienen zonder te werken dan wat ze bij KVO zouden krijgen.
wij hebben zelfs zo een speler lopen, ( Lombaerts ) verdiend ze goed met alleen te trainen
12-28-2019, 07:26 PM (This post was last modified: 12-28-2019, 07:28 PM by Bart81.)
(12-28-2019, 05:39 PM)jantje Wrote: trainers die ontslagen zijn, krijgen waarschijnlijk nog een vette pree uitbetaald zolang ze geen ander ploeg hebben
ik meende te horen , dat Heintje nog jaren kan genieten zonder te moeten werken
zolang hij bij een ander geen contract tekent , moet Couckie zijn loontje betalen ( contractje van 3 jaar )
sommige trainers zullen dus waarschijnlijk meer verdienen zonder te werken dan wat ze bij KVO zouden krijgen.
wij hebben zelfs zo een speler lopen, ( Lombaerts ) verdiend ze goed met alleen te trainen
Kan goed zijn, maar als een trainer drie jaar geen werk heeft, zal hij nadien al helemaal geen nieuwe ploeg meer vinden.
(12-28-2019, 04:43 PM)MARCO Wrote: Brys is de man die stvv wou verlaten om naar Genk te gaan omwille van grotere sportieve ambities.
Volledig onrealistisch om die bij KVO te zien .
Denk ook dat centen beperkt zullen zijn en we eerder opkomende trainer zouden moeten vinden in het begin van zijn carrière (een type vrancken).
Van imschoot ?
Frank magerman vond ik ook altijd wel een leider en erg gedreven als speler en is ook jonge trainer .Wel in tegenstelling met van imschoot die nu vrij is( na ontslag mazu) denk ik niet dat magerman vrij is...maar ja Kare was dat ook niet ?
Brys is echt een topcoach, financieel is hij misschien moeilijk haalbaar, maar dat hij naar Genk wou heeft meer te maken met zijn verzuurde relatie met de Japanse eigenaars, die de club echt té zakelijk bestuurden met alle gevolgen die je dit seizoen ziet.