Teunckens en Verhulst zijn vrij als doelmannen en ook een 19-jarige, talentvolle doelman van Lokeren. Die gast en Teunckens passen toch perfect in het verhaal van jonge spelers, waarop wachten? Want we hebben nog Belgen nodig ook want zoals ik het nu zie, zullen er daar nog maar weinig van rondlopen.
En pak toch inderdaad gewoon Siani terug. Ervaring op je middenveld, kent de club door en door, kan de jonge gasten bijstaan en begeleiden en is graag gezien bij de fans. Zou gemiste kans zijn mochten we dit niet doen denk ik.
(07-03-2020, 05:20 AM)Turbof Wrote: Teunckens en Verhulst zijn vrij als doelmannen en ook een 19-jarige, talentvolle doelman van Lokeren. Die gast en Teunckens passen toch perfect in het verhaal van jonge spelers, waarop wachten? Want we hebben nog Belgen nodig ook want zoals ik het nu zie, zullen er daar nog maar weinig van rondlopen.
En pak toch inderdaad gewoon Siani terug. Ervaring op je middenveld, kent de club door en door, kan de jonge gasten bijstaan en begeleiden en is graag gezien bij de fans. Zou gemiste kans zijn mochten we dit niet doen denk ik.
Idd die teunckes of Verhulst zouden niet slecht bij ons staan... Nu gaan voor Franse keeper
Straks mogen we nog de marseillaise zingen
(07-03-2020, 08:38 AM)fonzie Wrote: Akpala krijgt een contract voor 1 week om te bewijzen wat hij nog waard is. Ze moeten Siani dan ook maar een kans geven met een contract voor 1 week.
ehwel ja, en dat ze dan ook Ovono erbij nemen , waarom niet
hebben ze al een nieuwe keepertrainer ?? Creemers is toch ook weg, Ovono kan overnemen
Ik vond Akpala vorig seizoen toch tegen vallen, maar was ook een tijd geblesseerd natuurlijk. Als extra optie is het misschien niet slecht om hem eventueel nog een jaar te houden. Guri zal niks meer worden en Kvasina is ook een groot vraagteken.
Turbof Wrote:Teunckens en Verhulst zijn vrij als doelmannen en ook een 19-jarige, talentvolle doelman van Lokeren. Die gast en Teunckens passen toch perfect in het verhaal van jonge spelers, waarop wachten? Want we hebben nog Belgen nodig ook want zoals ik het nu zie, zullen er daar nog maar weinig van rondlopen.