07-08-2020, 09:05 AM
Oefenwedstrijden 2020 - 2021
07-08-2020, 06:56 PM
(07-08-2020, 09:05 AM)jantje Wrote:(07-08-2020, 06:12 AM)Keun Wrote: Krijgen de boys nog een stage??
voorlopig 5 oefenmatchtjes tot 7 aug.
een weeke naar het kapelletje van Bredene, om te gaan lezen en bidden zodat we er twee achter ons houden dit seizoen
Een week is teveel maar een strandwandeling van Mariakerke via de veerboot naar Opex en dan Bredene ...
zaterdag oefenwedstrijd tegen Zwevezele om 18u
gaan er testers meedoen, krijgen we deze week nog nieuwe spelers te zien ??
hadden ze ons geen 10 nieuwe spelers beloofd ?
als ze alles op data weten, hoe komt het dan dat het zo lang duurt , voordat er iets bekends gemaakt wordt ?
een verdediger van Standard, eene van Bayern , ene van Union , ergens nog een Engelsen , ja ja , allemaal goed en wel
maar er heeft nog géén enkele een contract gekregen
in competitie wedstrijden kunnen ze géén testspelers meer opstellen , ze weten dat toch hé
als ze alles op data weten, hoe komt het dan dat het zo lang duurt , voordat er iets bekends gemaakt wordt ?
een verdediger van Standard, eene van Bayern , ene van Union , ergens nog een Engelsen , ja ja , allemaal goed en wel
in competitie wedstrijden kunnen ze géén testspelers meer opstellen , ze weten dat toch hé
(07-10-2020, 02:21 PM)jantje Wrote: zaterdag oefenwedstrijd tegen Zwevezele om 18uJantje zoveel vragen
Is idd niet meer normaal als je 4weken voor de start nog een 10 tal spelers moet halen
Hoe kan je als trainer dan aan een ploeg bouwen?
We starten èèn van de laatste met trainen en met kleinste kern ooit
Denk dat ze onze jpl zwaar onderschatten
Ik had er toch graag nog deze week een stuk of 4 bij zien komen.... Ondertussen Joske weg onze data strandvoetballer terug naar af ...
Mss zit er wel iemand bij zwevezele dat we kun gebruiken
07-10-2020, 02:53 PM
Ik wacht vol ongeduld op de volgende transfers, maar nog ongeduldiger ben ik om de volgende post hier te lezen met een kwinkslag naar 'data'.
07-10-2020, 05:10 PM
4 geblesseerd.... Straks mogen we 5-0 forfait geven door gebrek aan spelers
07-11-2020, 08:29 PM
Zwevezele-KVO 0-4
https://www.hln.be/sport/voetbal/belgisc...~a00db9f4/
Volgende oefenmatch is afgelast, hopelijk is er een 1A ploeg met een gat in hun agenda en kunnen we eens testen tegen een volwaardige ploeg.
https://www.hln.be/sport/voetbal/belgisc...~a00db9f4/
Volgende oefenmatch is afgelast, hopelijk is er een 1A ploeg met een gat in hun agenda en kunnen we eens testen tegen een volwaardige ploeg.
07-13-2020, 09:52 AM
07-13-2020, 10:14 AM
(07-13-2020, 09:52 AM)jantje Wrote:Straks blijkbaar nog 2 nieuwe die Tester van standard en ééntje van celtic we zitten dan aan 5 nieuwe.... Hoop dat ze wat ervaring binnenhalen(07-10-2020, 02:53 PM)kavéé Wrote: Ik wacht vol ongeduld op de volgende transfers, maar nog ongeduldiger ben ik om de volgende post hier te lezen met een kwinkslag naar 'data'.
oef ...er stonden 2 spelers bij van ons , Tanghe en Schelfout krijgen ook een contract
of vonden ze niets anders
Vooraan is het heel mager.... Sakala gekwetst guri ook out.... Dan hebben we nog onze vaste gekwetsten die meerdere weken out zijn in het seizoen
Ik hoop dat ze onze competitie niet onderschatten , persoonlijk denk ik dat je met wat er nu rondloopt en de " schooljongens " die er bijkomen , je geen oorlog wint , ervaring en een deftige doelman zou ik er graag bij zien komen .