(07-13-2020, 10:26 AM)danny2 Wrote: Ik hoop dat ze onze competitie niet onderschatten , persoonlijk denk ik dat je met wat er nu rondloopt en de " schooljongens " die er bijkomen , je geen oorlog wint , ervaring en een deftige doelman zou ik er graag bij zien komen .
én nog een spits die scoort is ook welkom , we scoorden er al 11 , slechts één van Guri , Kvasina 0
(07-21-2020, 09:52 PM)jantje Wrote: jaja nog 10 dagjes en 't is weer augustus
14 dagen voor de competitie start , we hebben 2 vriendschappelijke wedstrijden gespeeld met een bijna nieuw elftal
zou er nog versterking bij komen ??
ik ben toch héél nieuwsgierig hoe het type elftal er zal uitzien
de nieuwe trainer kent alleen zijn twee Duitsers ,
ben benieuwd wie de ploeg zal opstellen , de trainer of hij die de spelers koopt en wil verkopen
Zal al bijna zeker zonder publiek zijn tot begin oktober denk ik ( als er al voetbal komt?)
Ja met een U19 u20 zal die duits wel echt wonderen moeten kunnen doen want zoals we er vandaag voor staan.. 14d voor de start met bijna geen matchen in de benen.... Geen killers vooraan en weinig ervaring... dan maar hopen dat Beveren er toch nog bij mag komen
Want Moeskroen versterkte zich in 2dagen met 12 spelers!
Een echte test komt tegen union... Die zich heel goed versterkte... Hopelijk ergens te volgen moet toch mogelijk zijn bij de buren van club deden ze het ook voor hun fans
Ja als je dat zo leest??? Nog 2a3 spelers is die van Beveren er dan al bijgeteld ??
Wij gaan dan idd zwaar jaar tegemoet
En als het nog goed uitkomt dat we naar 1b zakken??
Die trainer ga echt een toverstok moeten hebben
Maar in bovenstaand artikel lees ik ook dat die Hendry in z’n periode bij Celtic niet moest onderdoen voor Boyata.
stel dat hij terug dat niveau haalt ...
voor hetzelfde geld hebben we een ijzersterke centrale defensie met Hubert in doel, en daarvoor Hendry en Cauffriez. Jakel als back up.
daarnaast Bataille en Skulason die, laat ons eerlijk zijn, hun strepen in 1 A echt wel al verdiend hebben!!
De journalist in bovenstaande artikel vermelde het gebrek aan ervaren spelers.
Het is toch niet dat we er geen hebben hé de dertigers Capon-Skula-VDD zijn spelers met bakken ervaring waarvan Skula zelfs international is...
Zoals vermeld in het artikel kunnen we in de winterstop nog wat bijsturen. Jongeren verhuren en meer gerichte aankopen.