Dimata zal ook meer dan 1 miljoen verdienen. Die is dus totaal niet haalbaar voor ons. Seth de Witte was in z´n laatste jaar in eerste al slecht, moest echt constant fouten maken omdat hij het niveau niet aan kon. Zou me verbazen als die na 2 seizoenen in tweede nog van waarde kan zijn voor ons.
(07-23-2020, 09:48 PM)danny2 Wrote: Misschien Brecht Dejaegere , mag beschikken bij Gent , veel ervaring en uit de streek .
Dejaegere om strafschoppen te versieren en Siani om ze te verzilveren.
Die Garcia (vorig seizoen Moeskroen) is een vrije speler. Maar een goeie betaalbare spits vinden zal niet gemakkelijk worden.
danny2 Wrote:Misschien Brecht Dejaegere , mag beschikken bij Gent , veel ervaring en uit de streek .
Dejaegere om strafschoppen te versieren en Siani om ze te verzilveren.
Die Garcia (vorig seizoen Moeskroen) is een vrije speler. Maar een goeie betaalbare spits vinden zal niet gemakkelijk worden.
07-26-2020, 11:41 AM (This post was last modified: 07-26-2020, 11:43 AM by Strangeloaper.)
In het verslag van de wedstrijd tegen Union valt er mij een belangrijke opmerking op van onze trainer:
"Guri mist zeker de competitiestart, maar ik hoop om Jäkel, Hendry en Sakala volgende week te recupereren. Dat zijn toch drie belangrijke spelers voor ons. Daarnaast kijken we verder om nog een drietal versterkingen bij te halen." Wij wachten dus op een drietal versterkingen. Hopelijk spelers die de competitie kennen en ervaring hebben.
Strangeloaper Wrote:In het verslag van de wedstrijd tegen Union valt er mij een belangrijke opmerking op van onze trainer:
"Guri mist zeker de competitiestart, maar ik hoop om Jäkel, Hendry en Sakala volgende week te recupereren. Dat zijn toch drie belangrijke spelers voor ons. Daarnaast kijken we verder om nog een drietal versterkingen bij te halen." Wij wachten dus op een drietal versterkingen. Hopelijk spelers die de competitie kennen en ervaring hebben.
Strangeloaper Wrote:In het verslag van de wedstrijd tegen Union valt er mij een belangrijke opmerking op van onze trainer:
En die een goal kunnen maken.
en die Loïc Lapousin ? Schijnt dat die speler een gesel was voor onze verdediging. Dat is toch een (vrije) speler van Virton die traint bij Union. Charleroi en Beerschot zouden ook interesse hebben.
En die een goal kunnen maken.
en die Loïc Lapousin ? Schijnt dat die speler een gesel was voor onze verdediging. Dat is toch een (vrije) speler van Virton die traint bij Union. Charleroi en Beerschot zouden ook interesse hebben.
Aanvallende middenvelder , laatste gegevens dat ik vind : 5 goals op 26 matchen ?
(07-26-2020, 11:41 AM)Strangeloaper Wrote: In het verslag van de wedstrijd tegen Union valt er mij een belangrijke opmerking op van onze trainer:
Dan wordt Blätner nog over het hoofd gezien. Laat in ieder geval heel goeie dingen zien op training. Rappe voetjes, technisch sterk, goeie vista.
07-27-2020, 09:46 AM (This post was last modified: 07-27-2020, 09:49 AM by jantje.)
(07-27-2020, 06:40 AM)*4got* Wrote: Dan wordt Blätner nog over het hoofd gezien. Laat in ieder geval heel goeie dingen zien op training. Rappe voetjes, technisch sterk, goeie vista.
op training is't gemakkelijk , tot ze in de echte wedstrijden een Schoofs tegenkomen
jammer dat die Dejaeghere zoveel gekwetst is, die zouden we kunnen gebruiken, das eene die gemakkelijk fouten uitlokt. Als we geen spits hebben om te scoren , moet het via stilstaande fases gaan en dan kunnen de verdedigers misschien scoren
(07-27-2020, 06:40 AM)*4got* Wrote: Dan wordt Blätner nog over het hoofd gezien. Laat in ieder geval heel goeie dingen zien op training. Rappe voetjes, technisch sterk, goeie vista.
op training is't gemakkelijk , tot ze in de echte wedstrijden een Schoofs tegenkomen
jammer dat die Dejaeghere zoveel gekwetst is, die zouden we kunnen gebruiken, das eene die gemakkelijk fouten uitlokt. Als we geen spits hebben om te scoren , moet het via stilstaande fases gaan en dan kunnen de verdedigers misschien scoren
Is toch niet de speelstijl van Liverpool dat we dan spelen met hoge pressing.... Das eerder kick and ruch met lange hoge ballen dan