Vandendriessche naar KVK, ons werkpaard weg, wie gaat nu de ploeg trekken? Voorlopig noem ik dit een zware aderlating, hopelijk wordt dit geen ramp. Ja er zijn nog werkpaarden te koop maar geen enkel dat 90Min. blijft werken voor het team.
(01-08-2021, 01:56 PM)carlo Wrote: Vandendriessche naar KVK, ons werkpaard weg, wie gaat nu de ploeg trekken? Voorlopig noem ik dit een zware aderlating, hopelijk wordt dit geen ramp. Ja er zijn nog werkpaarden te koop maar geen enkel dat 90Min. blijft werken voor het team.
ze zeggen toch elke speler die vertrekt wordt vervangen,
straks komt er misschien een echte balvaste spelmaker ,
die splijtende passes zal uitdelen en onze aanvallers zal doen scoren
of eene die een jaar niet gespeeld heeft en zonder ploeg zit
Het is spijtig dat VDD vertrekt, maar onlogisch vind ik het ook niet. Gezien de financiële situatie moeten we op elke euro letten, dan is het logisch dat je geen langdurige grote contracten geeft aan een speler die er dan 32 is.
Goh ja ... ik ga niet mee in die retoriek van 'publiekslievelingen' bijhouden om bij te houden. De ingeslagen weg leek me duidelijk, jonge spelers met potentieel aantrekken met het oog op ontwikkeling en doorverkoop.
VDD woog volgens mij ook door op het loonbudget (denk ik) EN kreeg überhaupt wel een contractverlenging voorgeschoteld (ook al was het maar voor 1 jaar wederom de nieuwe clubfilosofie voor 30 plussers), als hij zoveel hield van KVO als sommigen op facebook hem nu 'adoreren' dan was hij hier gebleven ma kom ... t'is hoe je het bekijkt.
Elke speler is 'vervangbaar' ... dezelfde kritiek op het bestuur kwam er ook toen Ovono, Akpala, Siani, ... Schmisser, Luissint, Dutoit, ... volgens velen deden we wereldspelers van de hand ... we zijn dat ook te boven gekomen.
(01-08-2021, 05:41 PM)tim2pin Wrote: Goh ja ... ik ga niet mee in die retoriek van 'publiekslievelingen' bijhouden om bij te houden. De ingeslagen weg leek me duidelijk, jonge spelers met potentieel aantrekken met het oog op ontwikkeling en doorverkoop.
VDD woog volgens mij ook door op het loonbudget (denk ik) EN kreeg überhaupt wel een contractverlenging voorgeschoteld (ook al was het maar voor 1 jaar wederom de nieuwe clubfilosofie voor 30 plussers), als hij zoveel hield van KVO als sommigen op facebook hem nu 'adoreren' dan was hij hier gebleven ma kom ... t'is hoe je het bekijkt.
Elke speler is 'vervangbaar' ... dezelfde kritiek op het bestuur kwam er ook toen Ovono, Akpala, Siani, ... Schmisser, Luissint, Dutoit, ... volgens velen deden we wereldspelers van de hand ... we zijn dat ook te boven gekomen.
Bedankt 'Kev' het gaat je goed!
Volledig mee eens.
Kevin is een werkpaard en we gaan hem missen. Maar het is nu aan het bestuur een volwaardige vervanger te zoeken.
We kunnen ook gaan shoppen bij KVK, Van der bruggen en de Sart tekenen niet bij.
Blijven Castro en Hubert? Bij Zulte loopt het contract van Bostyn af. Een West vlaamse kerel die we geen woning moeten geven...
(01-08-2021, 05:41 PM)tim2pin Wrote: Goh ja ... ik ga niet mee in die retoriek van 'publiekslievelingen' bijhouden om bij te houden. De ingeslagen weg leek me duidelijk, jonge spelers met potentieel aantrekken met het oog op ontwikkeling en doorverkoop.
Bedankt 'Kev' het gaat je goed!
Volgens mij vertrekt hij pas op eind van seizoen he... Vdd is werkpaard... Maar is vervangbaar zoals iedereen.... Hopen op goeie opvolger met goeie pas in de voeten
Celtic heeft serieuze problemen met hun spelerskern en is daarom begonnen om sommige huurspelers terug te halen.
Jack Hendry kunnen ze niet terughalen omdat er een overeenkomst is tot eind dit seizoen.
Meer nog, volgens de Schotse pers is KVO bezig om de optie te lichten op Jack.
Ze zouden hem aankopen en terug verkopen...
markos Wrote:Celtic heeft serieuze problemen met hun spelerskern en is daarom begonnen om sommige huurspelers terug te halen.
Jack Hendry kunnen ze niet terughalen omdat er een overeenkomst is tot eind dit seizoen.
Meer nog, volgens de Schotse pers is KVO bezig om de optie te lichten op Jack.
Ze zouden hem aankopen en terug verkopen...