06-19-2021, 07:34 PM (This post was last modified: 06-19-2021, 07:39 PM by markos.)
Transfer IN:
Zech Medley komt over van Arsenal FC.
Behoudens zijn medische testen zou Medley voor 3 jaar tekenen met een doorverkoop clausule.
In deze clausule staat er dat Arsenal als eerste mag bieden. Een soort "sale and buy back" clausule.
Dus we gaan er geld en tijd insteken en als volgend seizoen zijn marktwaarde gestegen is kunnen ze hem terugkopen...
Dit is 1 vd 2 spelers waar Blessin het over had waar KVO al een akkoord had met de spelers maar nog niet met de clubs.
Hij is 20 en heeft al ervaring in Schotland en Engelse derde klasse dus zal wel een direct inzetbare speler zijn.
Als Arsenal hem terug wil kopen dan zal het vermoed ik wel aan een hogere prijs zijn dan we nu betalen, dus dat lijkt me niet echt een probleem en nog altijd beter dan huren zonder aankoopoptie.
Die Basila lijkt mij wel een goede speler..Gezien het vermoedelijk vertrek van theate en hendry(met die van arsenal hebben we al 1 vervanging) hadden we die wel kunnen gebruiken of komt gannaye met nog een betere af voor ons?
(06-22-2021, 04:08 PM)MARCO Wrote: Die Basila lijkt mij wel een goede speler..Gezien het vermoedelijk vertrek van theate en hendry(met die van arsenal hebben we al 1 vervanging) hadden we die wel kunnen gebruiken of komt gannaye met nog een betere af voor ons?
Thomas Basila is een versterking voor de toekomst, zal eerst nog 2 seizoenen meedraaien met tante NANCY...
(06-22-2021, 04:08 PM)MARCO Wrote: Die Basila lijkt mij wel een goede speler..Gezien het vermoedelijk vertrek van theate en hendry(met die van arsenal hebben we al 1 vervanging) hadden we die wel kunnen gebruiken of komt gannaye met nog een betere af voor ons?
Thomas Basila is een versterking voor de toekomst, zal eerst nog 2 seizoenen meedraaien met tante NANCY...
Toch maar een rare constructie, zal wel een financiele reden hebben zeker...