08-20-2021, 09:22 PM (This post was last modified: 08-20-2021, 09:24 PM by Lucje.)
(08-20-2021, 08:53 PM)Keun Wrote: Dank u Visser.. En vooral Var
Weer geen fucking pasta..... Die slimmen die dit zei gaat ons nog veel punten kosten
Geript dank u wel.
Gaat men nu al de competitie manipuleren zodanig dat de grote 6 zeker een Europees ticket binnenhalen. Mochten ze er Europees nog iets van terecht brengen, maar nee zelfs Baltische staten of Cyprus zijn al moeilijke tegenstanders. Maar in Europese wedstrijden hebben ze helaas niet de nodige hulp van de scheidsrechters en de VAR. Arm en corrupt België.
Voor de match zei ik al dat we met Visser tegen 12 man zouden spelen.
Dit was GEEN rood voor Theate.
De goal was buitenspel.
Cadeau voor Standard met een strik errond.
Hoeveel keer zullen we er zo opgelegd worden dit jaar door de onbekwame en clownachtige scheidsrechters en var gelijk de match tegen Standard in plaats dat de voetbalploegen boetes opgelegd worden zouden ze beter boetes uitschrijven voor de scheidsrechters en de var al opgemerkt dat er ieder jaar iets is tegen Standard verleden jaar verloren met een offside doelpunt van Lestienne en in de thuismatch een zuivere rode kaart niet gegeven
08-21-2021, 07:31 AM (This post was last modified: 08-21-2021, 07:35 AM by carlo.)
VAR -> had 5 minuten nodig om te bedenken welke uitleg ze konden geven om KVO te bestelen ten voordele van de 'grote' Waalse club.
VISSERS -> onbekwaam zoals altijd -> hem wraken
GUAYE -> denkt topschutter te worden en geeft dus geen assists meer maar hoe meer anderen scoren hoe meer vrijheid hij zou krijgen ... maar krijg dat maar in dat kopje
Dank aan onze 'slimme' COO voor zijn domme publieke uitspraken die ons nog punten zullen kosten
Die verklaring op de site lijkt me niet verstandig. Dat je gisteren juist na de match in volle emoties zaken zegt over de scheidsrechter is volledig te begrijpen.
Maar de dag nadien met zo'n verklaring komen kan m.i. enkel tegen de club werken.
(08-21-2021, 01:43 PM)oostendenaar Wrote: Die verklaring op de site lijkt me niet verstandig. Dat je gisteren juist na de match in volle emoties zaken zegt over de scheidsrechter is volledig te begrijpen.
Maar de dag nadien met zo'n verklaring komen kan m.i. enkel tegen de club werken.
KVO dient Visser gewoon te wraken. We zijn veel te braaf gewest als club. Met Verhaeghe van Club zouden ze niet durven zoiets te doen.
Ik denk dat je de laatste wedstrijden van de vorige reguliere competitie vergeten bent. Hoe veel keer heeft de VAR ons punten gelapt. Wel genoeg punten om bij halvering bij de PlayOffs geen Europees ticket te halen zodanig dat het grote arrogante antipathieke AA Gent ons kon bijbenen. De voetbalbond/profliga is precies het voormalige DDR.
Kleine clubs mogen absoluut geen bedreiging vormen voor de grote 6. Ofwel helpt de voetbalbond/scheidsrechters/VAR, ofwel halen de grote clubs de beste krachten weg.
Mocht KVO niet in eerste klasse spelen, ik volgde gewoon geen enkele wedstrijd in deze onregelmatige gemanipuleerde competitie. Enkele seizoenen geleden mocht je zelfs ongestraft matchen fixen of uitkopen.
Overal loert de corruptie zelfs bij de Rode Duivels. Om daar bij te raken dien je gewoon een paar goeie matchen te spelen bij RSCA. Zo worden hun spelerswaarde opgewaardeerd. Kassa Kassa voor wie ??? Nu kan men misschien vragen wat heeft dit met KVO te maken... wel geen enkele speler van een kleine Belgische club maakt kans om Rode Duivel te worden.
08-22-2021, 03:18 PM (This post was last modified: 08-22-2021, 03:21 PM by pinanti.)
(08-21-2021, 01:43 PM)oostendenaar Wrote: Die verklaring op de site lijkt me niet verstandig. Dat je gisteren juist na de match in volle emoties zaken zegt over de scheidsrechter is volledig te begrijpen.
Voor mij is de maat vol met die Visser.
We hebben genoeg geduld gehad.
Ik vind dat KVO 100% gelijk heeft om eens te reageren.
(08-21-2021, 08:59 PM)Lucje Wrote:
KVO dient Visser gewoon te wraken. We zijn veel te braaf gewest als club. Met Verhaeghe van Club zouden ze niet durven zoiets te doen.
Ik denk dat je de laatste wedstrijden van de vorige reguliere competitie vergeten bent. Hoe veel keer heeft de VAR ons punten gelapt. Wel genoeg punten om bij halvering bij de PlayOffs geen Europees ticket te halen zodanig dat het grote arrogante antipathieke AA Gent ons kon bijbenen. De voetbalbond/profliga is precies het voormalige DDR.
Kleine clubs mogen absoluut geen bedreiging vormen voor de grote 6. Ofwel helpt de voetbalbond/scheidsrechters/VAR, ofwel halen de grote clubs de beste krachten weg.
Mocht KVO niet in eerste klasse spelen, ik volgde gewoon geen enkele wedstrijd in deze onregelmatige gemanipuleerde competitie. Enkele seizoenen geleden mocht je zelfs ongestraft matchen fixen of uitkopen.
Overal loert de corruptie zelfs bij de Rode Duivels. Om daar bij te raken dien je gewoon een paar goeie matchen te spelen bij RSCA. Zo worden hun spelerswaarde opgewaardeerd. Kassa Kassa voor wie ??? Nu kan men misschien vragen wat heeft dit met KVO te maken... wel geen enkele speler van een kleine Belgische club maakt kans om Rode Duivel te worden.
100% akkoord met gans de tekst.
Het is genoeg geweest.