(11-26-2021, 08:35 PM)oostendenaar Wrote: Zal wel op basis van z’n prestaties in de MLS zijn denk ik. Speelde niet in Frankrijk dus veel data zal daar niet van zijn.
Het verbaast me wel dat hij naar hier komt, lijkt me toch een sterke transfer op papier
Hopelijk , het is nodig dat we eens een sterke transfer hebben.
Nancy heeft weer verloren...volgens de franse supporters is er geen enkele transfer geweest die het niveau heeft voor divisie 2 in Frankrijk...dat is wel echt niet goed want daar zitten daar een paar man die met het KVO geld gekocht werden.....
(12-03-2021, 10:12 PM)MARCO Wrote: Nancy heeft weer verloren...volgens de franse supporters is er geen enkele transfer geweest die het niveau heeft voor divisie 2 in Frankrijk...dat is wel echt niet goed want daar zitten daar een paar man die met het KVO geld gekocht werden.....
12-04-2021, 11:31 AM (This post was last modified: 12-04-2021, 11:33 AM by MARCO.)
(12-04-2021, 10:52 AM)oostendenaar Wrote: De ploeg draait wel vierkant, zou toch afwachten wat die spelers kunnen in een ploeg die wel draait.
Sakala bv. was ook een prutser volgens velen, maar toonde in een ploeg die draait toch z’n kwaliteiten.
Inderdaad en ook hjulsaeger was eigenlijk heel matig in zijn eerste jaar toen de ploeg ook niet draaide zoals vorig jaar.
Maar om het echt te weten moeten er toch een paar goede versterkingen komen zodat we een beter geheel hebben.
(12-03-2021, 10:12 PM)MARCO Wrote: Nancy heeft weer verloren...volgens de franse supporters is er geen enkele transfer geweest die het niveau heeft voor divisie 2 in Frankrijk...dat is wel echt niet goed want daar zitten daar een paar man die met het KVO geld gekocht werden.....
Sieben Dewaele mag daar wel bijna altijd meedoen maar staat er niet op zijn plaats.
Zou hem graag Bataille zien vervangen bij ons.
Sieben Dewaele mag daar wel bijna altijd meedoen maar staat er niet op zijn plaats.
Zou hem graag Bataille zien vervangen bij ons.
Of als rechtsbuiten als onze Amerikaan er is...
Ik denk dat je je vergist van Dewaele? Die van Kortrijk is een rechterflank, maar Sieben Dewaele is toch een centrale middenvelder. Speelde enkel bij Anderlecht toen Cobbout geblesseerd was - en ze niks anders meer hadden - op de linkerflank.
Ik denk dat je je vergist van Dewaele? Die van Kortrijk is een rechterflank, maar Sieben Dewaele is toch een centrale middenvelder. Speelde enkel bij Anderlecht toen Cobbout geblesseerd was - en ze niks anders meer hadden - op de linkerflank.
[/quote]