Keun Wrote:Volgens sommige heeft de trainer al getekend ...maar wachten ze tot na de competitie ??
Er zouden ook al 3 spelers getekend hebben ????
3 spelers.....Vandendriesche- Biebauw en Loemba
en van de trainer....
als dat waar is, dan moogt ge van mij geloven dat het Bob Peeters zal zijn.
Het was in het laatste nieuws de eerste naam die ze schreven. (KVO heeft nieuwe trainer vast.... Bob Peeters)
en ondertussen weten we, als ze het proberen te ontkennen, dat het wel de waarheid is
zo was het ook met het ontslag van Piwie , maar ze konden het niet blijven verzwijgen
kzou zeggen jongens beken kleur, want anders maakt ge u toch maar belachelijk en ongeloofwaardig
Het Laatste Nieuws is de grootste roddelgazet van Belgie.
Ten tijde van de affaire Decuyper stond er in koeien van letters : " KVO SPEELT VOLGEND SEIZOEN OP HET KIEL "
Roddeljournalisten.
Keun Wrote:Volgens sommige heeft de trainer al getekend ...maar wachten ze tot na de competitie ??
Er zouden ook al 3 spelers getekend hebben ????
3 spelers.....Vandendriesche- Biebauw en Loemba
en van de trainer....
als dat waar is, dan moogt ge van mij geloven dat het Bob Peeters zal zijn.
Het was in het laatste nieuws de eerste naam die ze schreven. (KVO heeft nieuwe trainer vast.... Bob Peeters)
en ondertussen weten we, als ze het proberen te ontkennen, dat het wel de waarheid is
zo was het ook met het ontslag van Piwie , maar ze konden het niet blijven verzwijgen
kzou zeggen jongens beken kleur, want anders maakt ge u toch maar belachelijk en ongeloofwaardig
95% van de sup. lust Bob niet .... ga leuke boel worden zo en is al die praat van beter anders en aanvallend voetbal dikke zever
en bedrieg je zo je eigen volk en gooi je trainer buiten voor niks ....geloof me dat komt dan zeker weer als een boemerang
Ipv 95% bezetting gaan we idd naar 65% gaan .... Na ontslag verwacht iedereen nu wel een toptrainer die al wat bewezen heeft hé .... Een Leekens , been , sollied ..... zo iemand geen Bob Peeters of vukomanovic en dergelijken hé
Toch 100 keer liever een Bob of Vukomanovic dan Leekens. Die eerste 2 wil ik nog het voordeel van de twijfel gunnen, maar Mr 90% heeft bij mij toch echt geen enkele geloofwaardigheid meer.
kohae Wrote:Toch 100 keer liever een Bob of Vukomanovic dan Leekens. Die eerste 2 wil ik nog het voordeel van de twijfel gunnen, maar Mr 90% heeft bij mij toch echt geen enkele geloofwaardigheid meer.
Maar als de geruchten waar zijn dat hij al getekend heeft ? en dat ze hem maar gaan voorstellen na de competitie
zou wel eens goed kunnen dat de nieuwe trainer nog bij een andere club zit .... krijgen we peeter maes Ceulemans of een Paul put die dokter Goossens goed kent