Laat MC maar paar van Lille overbrengen .... Ben al super blij dat Vandendriessche ons komt verstreken mss kan hij paar van ze ploegmaten overtuigen om mee te komen
Keun Wrote:Laat MC maar paar van Lille overbrengen .... Ben al super blij dat Vandendriessche ons komt versterken mss kan hij paar van ze ploegmaten overtuigen om mee te komen
als we MC een beetje kennen, gaan we niet mogen verschieten dat er ergens een toptransfert in de maak is.
zo een spraakmakende naam, waar we een hele week mee in de belangstelling gaan komen
KVO moet in de picture blijven sponsors hebben dat graag :p
wat hebben we nog nodig .....een echte rechtsback of linkermiddenvelder/aanvaller ???
01-14-2015, 12:20 PM (This post was last modified: 01-14-2015, 12:21 PM by Keun.)
Een echte Rb en een doublure voor Jordan want als hij altijd zoveel out is word het altijd maar schuiven en dat is niet goed voor een ploeg
Zou eerder iemand in de breedte willen zien voor de backs mss jonge belofte ofzo
2de doelman ...beetje concurrentie voor ovono
eerst eens kijken naar de vertrekkers deze zomer ??
mss vind Devroe eens een topschutter Al zouden we niet ver moeten zoeken bij Lille
01-14-2015, 02:06 PM (This post was last modified: 01-14-2015, 02:07 PM by tim2pin.)
Keun Wrote:Een echte Rb en een doublure voor Jordan want als hij altijd zoveel out is word het altijd maar schuiven en dat is niet goed voor een ploeg
Zou eerder iemand in de breedte willen zien voor de backs mss jonge belofte ofzo
Milic en eventueel Coussement kunnen daar ook uit de voeten é op de LB, zonder een andere positie echt te verzwakken. Centraal heb je dan nog altijd een Brilliant en Schmisser/Hoefkens.
Een RB zou inderdaad welkom zijn ... ik zou toch eens naar die Sébastien Locigno informeren: jong, Belgisch en talentvol.
In de ploeg zoals ze vandaag is missen we eigenlijk nog een linkerflank vind ik.
Keun Wrote:2de doelman ...beetje concurrentie voor ovono
Helemaal mee akkoord!
Keun Wrote:eerst eens kijken naar de vertrekkers deze zomer ??
... en het is mss nog wat (te) vroeg maar bij de vertrekkers deze zomer zie ik: Dumesnil? - Luissint? - Hempte? - Van Imschoot? - Wilmet? - Ruytincx? - Siani? dat is zo mijn aanvoelen en we mogen niet vergeten dat dat bod op Lukaku, Canesin, Jali ... ook ooit zal komen é.
Keun Wrote:mss vind Devroe eens een topschutter Al zouden we niet ver moeten zoeken bij Lille
We hebben nu wel de 'Smiling Assassin' in ons #weireldploegje é :p
01-15-2015, 09:53 PM (This post was last modified: 01-15-2015, 09:55 PM by tim2pin.)
Zou pas overkomen in de zomer ... mss wordt er al rekening gehouden met een vertrek van een Brilliant of Schmisser? Milic wordt mss op een andere positie uitgespeeld?