Thx kvo !!!!! lastige match tegen kvk die veel (vuile) fouten nodig hadden om ons af te stoppen , raar dat ze na de 1-0 wel begonnen te voetballen
De driepunter zijn binnen en we blijven verdiende leider !
Vandendriessche was terug het werkpaard van de ploeg .... al hebben ze allemaal goed hun best gedaan
Nog een proficiat aan de stewards om op te treden tegen die Pipo met ze kvk sjaal in het kvo vak ....mooi werk !!
09-20-2015, 07:31 AM (This post was last modified: 09-20-2015, 07:32 AM by Ward.)
Heb de match moeten missen omwille van mijn werk en 18 uur was wel erg vroeg om terug thuis te kunnen raken. Mijn abonnement dan maar doorgegeven aan een van mijn zonen, die blauw-zwart bloed heeft en ik maar niet kan overtuigen om een abonnement te nemen.
De match wel gevolgd op de radio met een plaspauze tijdens de rust. Moet bibberen geweest zijn in het stadion want het was ook via de radio een dikke 200 kilometer afzien. Elke keer Radio 1 overschakelde naar haar journalist in het Albertpark hield ik mijn hart vast, want reeds vroeg in de match was het duidelijk dat wie eerst scoorde waarschijnlijk ook wel de winnaar zou worden. Het werd dus KVO.
Achteraf op televisie het videoverslag bekeken en daaruit durf ik besluiten dat we het steeds moeilijk zullen hebben tegen ploegen, die defensief ingesteld zijn. Het is tekenend dat de kansen er wel vlot kwamen wanneer KV Kortrijk moest aanvallen om alsnog een puntje mee naar huis te kunnen nemen.
09-20-2015, 07:47 AM (This post was last modified: 09-20-2015, 07:48 AM by Strangeloaper.)
KVK stevig blok die op de grens van het toelaatbare speelt. Enkele fasen zijn voer voor de reviewcommissie. In balbezit moeilijk van de bal te zetten. Zorgden ervoor dat onze tegenaanvallen gestopt werden. Ook wat slordig spel aan onze kant. Veel onzuivere passen en weinig spel in één tijd. Musona heeft wel een goede impuls gegeven aan de ploeg. Net zoals tegen Zulte een moeilijke match. Toch de 3 puntjes thuis gehouden. Belangrijk: minder goed spelen en winnen. Kan ook niet steeds wervelend zijn. Eerste match waar we de "nul" kunnen houden.
hans Wrote:Tweede doelpunt onterecht afgekeurd!!!!
Op dat moment waren ze klaar voor de slacht.
Inderdaad: was een geldig doelpunt.
De scheids was zeker geen home-arbiter. Liet opvallend "tijdrekken" toe. Was pietluttig bij vrije trappen. De bal moest naar achteren. Zo speelde hij in de kaart van Kortrijk die het tempo uit de match wilde halen. Fouten op onze aanvallers werden niet gefloten, enz....
inderdaad onterecht afgekeurd. Die lijnrechter links aan de C-tribune was helemaal niet bij de zaak.
Moet zeggen bij de beelden van de fase waarbij Desmet onbegrijpelijk over schoot dit een randgevalletjes vas.
De arbitrage algemeen was flauw. Die Pavlovic moest toch al lang gaan douchen zijn. Zeker twee gevallen met ellebogenwerk.
Maar niettemin, wij hebben de drie punten thuis gehouden en op naar volgende week tegen Moeskroen die net als wij 6/6 haalden.
Kan een aantrekkelijke match worden.
Inderdaad: was een geldig doelpunt.
De scheids was zeker geen home-arbiter. Liet opvallend "tijdrekken" toe. Was pietluttig bij vrije trappen. De bal moest naar achteren. Zo speelde hij in de kaart van Kortrijk die het tempo uit de match wilde halen. Fouten op onze aanvallers werden niet gefloten, enz....
We mogen al blij zijn dat de scheids noch een gele kaart trok, noch een strafschop floot wegens het driest onder de grond stoppen van Marusic door Lukaku op het einde van de eerste helft. Lukaku is letterlijk en figuurlijk een 'geweldige' verdediger, maar zal niet steeds even gelukkig weg komen wanneer hij zo driest blijft spelen.
Volgens mij onze minste wedstrijd van het seizoen waar we eigenlijk niet meer dan een puntje verdienden.
Tempo lag te laag en kortrijk speelde erg compact. Bij ons iedereen in een mindere dag en toch pakken we 3 punten = kampioenengeluk?? :p
Onbegrijpelijk dat Pavlovic geen rood kreeg. Hoeveel ellebogen deelde die wel niet uit seg?
Het duo Brillant-Lukaku was wel erg zwak. Mogen ook blij zijn dat we geen penalty tegen krijgen.
Musona gretig ingevallen, die staat volgende week (of woensdag) gewoon terug in de basis.
Erudict Wrote:Volgens mij onze minste wedstrijd van het seizoen waar we eigenlijk niet meer dan een puntje verdienden.
Tempo lag te laag en kortrijk speelde erg compact. Bij ons iedereen in een mindere dag en toch pakken we 3 punten = kampioenengeluk?? :p
Onbegrijpelijk dat Pavlovic geen rood kreeg. Hoeveel ellebogen deelde die wel niet uit seg?
Het duo Brillant-Lukaku was wel erg zwak. Mogen ook blij zijn dat we geen penalty tegen krijgen.
Musona gretig ingevallen, die staat volgende week (of woensdag) gewoon terug in de basis.
we kunnen niet iedere wedstrijd top zijn , berrier vond ik ook zwak ...cyriac ook heel veel slechte passen , maar scoort wel
lukaku ook minder , we hebben het gewoon moeilijk als we zelf het spel moeten maken , ovono vond ik ook niet echt secuur
ach de 3 punten zijn binnen das al dat nu nog telt.... op naar de volgende .... antwerp zeker niet onderschatten !!!
Je kan geen enkele ploeg onderschatten anders speel je niet in jupiler pro league. Zo lang wij op die eerste plaats staan gaat iedere ploeg defensief komen spelen bij ons , waarom omdat ze weten wie hier komt voetballen licht erop zeker thuis.
Dus onderschat geen enkele ploeg.