tim2pin Wrote:Allez das nu toch wel om het schijt van te krijgen, Anderlecht zou een bod overwegen te accepteren van Kortrijk op Conté ...
Hopelijk doet KVO geen al te zotte dingen om Conté binnen te halen, t'is duidelijk dat Anderlecht andere plannen heeft dus nog 1 keer (een normaal bod) bieden en dan laten varen die piste.
En geen inkomende transfers meer, kan ik gelik niet geloven
Desutter zou mogen vertrekken uit Turkije. Targetspits die we zoeken maar wschl te duur.
tim2pin Wrote:Allez das nu toch wel om het schijt van te krijgen, Anderlecht zou een bod overwegen te accepteren van Kortrijk op Conté ...
Hopelijk doet KVO geen al te zotte dingen om Conté binnen te halen, t'is duidelijk dat Anderlecht andere plannen heeft dus nog 1 keer (een normaal bod) bieden en dan laten varen die piste.
Desutter zou mogen vertrekken uit Turkije. Targetspits die we zoeken maar wschl te duur.
Als Bursaspor hem na nauwelijks een 4-tal maanden willen laten vertrekken, dat moet of Bursaspor of De Sutter (scoorde er overigens niet) niet echt gelukkig zijn...
De man is erg blessuregevoelig, speelde zijn laatste seizoen bij Club Brugge bij periodes sterk, maar evenzeer bij periodes zwak.
Wordt daarenboven 31 dit jaar en is zeker geen wissel op de toekomst.
Duur of niet duur is mijn inzien gezien bovenstaande opmerkingen zelfs een irrelevantie.
fonzie Wrote:Amai bij Moeskroen hebben ze toch ook wel een neus voor talent. Ze willen duidelijk in eerste blijven. Ze nemen hier nu onze Couli over. Net nu die zo goed bezig was (dixit de voorzitter). En dan nog gratis ook. Dju toch waar vinden we nu zo vlug een goede vervanger. :lol:
de voorzitter is vanavond op weg naar Lille, zal wel Guillaume Baptist meebrengen
en misschien stopt hij onderweg in Kortrijk om Thomasevic ook mee te brengen
Denk dat hij met lege valieze terug gekeerd is
desutter goeie targetspits maar de grote vraag is hoe fit is hij nog ???? veel teveel gekwetst geweest het laatste jaar ( veel te groot risico )
Tijd om eens zelf te scouten en talent te vinden zou ik zeggen ..... mss investeren in goeie scouts
Mag sowieso niet meer spelen dit seizoen voor een andere club aangezien hij al voor Club heeft gespeeld ook.
Daarnaast is het een grootverdiener die weinig meerwaarde zal bieden. (Ook de reden dat hij daar weg moet)
Ik zie ze wel nog paar dingen doen. Beter stil werken dan namen noemen die dan weggekaapt worden.
Anders laten ze Brillant niet zo makkelijk vertrekken.
Cornet vergeten , das 7 spelers weg .....en nog drie te koop ( Loemba-Deschutter-Blasevic) waarschijnlijk last-minuts
we hebben er twee bij , El Ghanassy ( nog enkele weken conditionele achterstand ) en Thomasevic ( waarschijnlijk een last-minut , ...maar zeker in Juni )