02-28-2016, 01:05 PM (This post was last modified: 02-28-2016, 01:08 PM by gintonic.)
johnny Wrote:Ik heb gisteren gepraat tegen mensen die in het Leuvense wonen, iedere dag zat er in de bus een folder van de burgemeester met erop vermeld dat ze zeker gingen winnen tegen KVO je moet niet meer vragen zeker!!!!!
Ik heb nog hoofdpijn.
Die" terugspeelbal " van Milic was miserabel : als je dit doet bij de U 16 steken ze je onder de grond. Waar staat die zijn hoofd soms ?
Het begin van veel ellende. Maar t'is natuurlijk niet alleen Milic, de rest was ook zwak.
Lukaku komt weer als een wilde stier de 16 ingevlogen,......
Musona krijgt 2 reuzekansen : noppes.
Ze spreken in de media van "geen concentratie" en "gebrek aan motivatie" ?????????????? Als je in de kleuren van KVO mag spelen en als kandidaat PO 1 moet er ALTIJD "concentratie" en "motivatie" zijn , GVD.
Eigenlijk was de opdracht niet zo moeilijk : we hadden 1 puntje nodig : de manier waarop had weinig belang ( we zaten op speeldag 28 ) , alleen het resultaat telde : dus : laat OHL maar komen en leg de match stil : mik op een 0-0 of 1-1,meer moet dat niet zijn. Eventueel anti-voetbal : het resultaat telde gisteren, GVD. De volgende 2 matchen (eens PO 1 zeker ) konden ze dan hun kunsten tonen.
Rozehnal terug centraal aub.
Ja, we speelden een mindere mtch tegen een gretig ohl dat speelde om zijn vel te redden. Kan gebeuren. We staan vierde. Beste seizoen ooit. Dus stop aub met al dat negatief gezwets.
Wel frappant dat we hier vooral over cappon bezig zijn. Is inderdaad een goeie speler met de juiste mentaliteit maar mijn inziens was vervanger de schutter 1 van de weinige spelers op aanvaardbaar niveau. En dat zonder matchritme. Dus laat die maar staan komende weken op rechts. Vorige week winnen we tegen Gent en waren alle keuzes van Yves top, nu verliezen we en trekt het op niks. Leve de kortzichtigheid van het voetbal.
pinanti Wrote:Ik heb nog hoofdpijn.
Die" terugspeelbal " van Milic was miserabel : als je dit doet bij de U 16 steken ze je onder de grond. Waar staat die zijn hoofd soms ?
Het begin van veel ellende. Maar t'is natuurlijk niet alleen Milic, de rest was ook zwak.
Lukaku komt weer als een wilde stier de 16 ingevlogen,......
Musona krijgt 2 reuzekansen : noppes.
Ze spreken in de media van "geen concentratie" en "gebrek aan motivatie" ?????????????? Als je in de kleuren van KVO mag spelen en als kandidaat PO 1 moet er ALTIJD "concentratie" en "motivatie" zijn , GVD.
Eigenlijk was de opdracht niet zo moeilijk : we hadden 1 puntje nodig : de manier waarop had weinig belang ( we zaten op speeldag 28 ) , alleen het resultaat telde : dus : laat OHL maar komen en leg de match stil : mik op een 0-0 of 1-1,meer moet dat niet zijn. Eventueel anti-voetbal : het resultaat telde gisteren, GVD. De volgende 2 matchen (eens PO 1 zeker ) konden ze dan hun kunsten tonen.
Rozehnal terug centraal aub.
Volledig akkoord! Vorige week na de wedstrijd tegen Gent had ik dit ook als tactiek voorgesteld... Zeer verdedigend spelen en loeren op de counter, met Cyriac in de spits.
Ik begreep dus niet wat wij aan het doen waren die eerste helft, zeer naïef gespeeld?.
Enig positief puntje wat mij betreft : Pedersen. Die staat verder dan ik dacht en zal een versterking zijn in (hopelijk) PO1.
Erudict Wrote:Wanneer je jezelf niet kan opladen en motiveren voor een wedstrijd tegen de kleine ploegen verdien je het niet om 10 opeenvolgende wedstrijden tegen de topploegen te spelen.
Capon 6 weken out, rechtsback probleem zal van zich laten spreken.
Wanneer kan Antunes Lukaku eens naar de bank sturen? Wanneer is hij fit?
Had ons tijdens de winter mercato liever een vervanger voor Capon zien kopen. Op links doet Milic het als vervanger van Lukaku en Antunes best redelijk. Nu wordt het pompen of verzuipen rechts zonder Capon.
En Lukaku? Groot geweld met een penalty als gevolg en met wat uit de samenvatting op te maken valt liep hij verloren bij de 3e. goal en had zelf geen goesting om te lopen bij de 4e. goal van OHL.
Hoe spectaculair het aanvallende spel van Lukaku ook mag zijn, als pure verdediger weegt hij voor mij te licht. Kan nog juist als KVO 5-3-2 speelt, maar anders...
By the way, waarom horen we niets over de revalidatie van Antunes?
02-28-2016, 04:02 PM (This post was last modified: 02-28-2016, 04:07 PM by gintonic.)
johnny Wrote:Dat zijn geen straffe insinuaties maar dingen die werkelijk gebeurd zijn
Geef eens een link/screenshot met die "folder van de burgemeester" dan. Zelfs al vind je die, is nog lang geen bewijs van wat je hier even insinueert... Leuven was gewoon beter.
Ik denk dat het gewoon propaganda is om volk te trekken naar Leuven , nee ??
Wij doen dat toch ook : " we hebben de drie punten nodig zondag , iedereen op post ".
Alleen lukt het niet altijd bij ons !! :-)
Proficiat aan de spelers van Leuven, Standard, Genk en wellicht ook Charleroi, die vechten er tenminste voor, zoals kvo vroeger. Nu hebben wij vedetten die in 45 min niet één bal tussen de palen krijgen. Dat verdient ook een Proficiat zeker? ??
carlo Wrote:Proficiat aan de spelers van Leuven, Standard, Genk en wellicht ook Charleroi, die vechten er tenminste voor, zoals kvo vroeger. Nu hebben wij vedetten die in 45 min niet één bal tussen de palen krijgen. Dat verdient ook een Proficiat zeker? ??
wablieft?? "zoals kvo vroeger"... vorige week al vergeten misschien?
ok, we laten teveel punten liggen tegen de mindere ploegen, maar we pakten er dit seizoen des te meer tegen de topploegen.