02-27-2016, 12:01 PM (This post was last modified: 02-28-2016, 01:07 PM by gintonic.)
MARCO Wrote:Klimaat is aan het omslaan in Leuven . Men gelooft meer en meer in hun onschuld en gaat ervan uit dat de andere mogelijke degradanten misschien aan de basis van de roddel (???) liggen .
Ik denk dat het een opgenaaide ploeg zal zijn aan de aftrap .
Kwou net hetzelfde posten. Opgenaaid tot en met die mannen straks. En toch gaat kvo er een goede partij van maken en daar drie punten pakken. Omdat we KVO zijn. Play off 1. nevermind.
Wij hier maar lachen met dat gokken ..... we hebben ons zelf belachelijk gemaakt vandaag
Verdediging kaas met wel héél grote gaten !!! Rozehnal 2 weken op de bank laten ? onze beste man al héél het seizoen ....de sleutel op deur ! Sorry godauw komt nog veel tekort voor basisplaats volgens mij
Pederson goeie inval !!! Wat is er met onze gouden Stier cyriac gebeurd ???
We staan direct weer met de voeten op de grond na vorige week
Door het uitvallen van Brecht Cappon was het volledig tactisch plaatje naar de knoppen. We hebben helaas geen invaller voor die plaats toch niet van dat kaliber. Hopelijk geen zware kwetsuur voor Brecht.
Jonckheere was vandaag de beste KVO-speler.
Ik vrees dat onze 2 spelers die stiekem op een selectie voor het EK hopen, hun droom zullen mogen opbergen.
Wanneer je jezelf niet kan opladen en motiveren voor een wedstrijd tegen de kleine ploegen verdien je het niet om 10 opeenvolgende wedstrijden tegen de topploegen te spelen.
Capon 6 weken out, rechtsback probleem zal van zich laten spreken.
Wanneer kan Antunes Lukaku eens naar de bank sturen? Wanneer is hij fit?
Zien wieder een zwakke ploeg op verplaatsing,
Een echte schande,
Gewoon geen woorden voor!!!
Zwak,zwak super zwak
Hou mijn hart al vast voor de play-offs
02-27-2016, 08:25 PM (This post was last modified: 02-27-2016, 08:58 PM by Keun.)
fred Wrote:Zien wieder een zwakke ploeg op verplaatsing,
Een echte schande,
Gewoon geen woorden voor!!!
Zwak,zwak super zwak
Hou mijn hart al vast voor de play-offs
Welke play offs ??? Want met zo een match verdien je geen play off 1 ...sorry !!!
Hopelijk krijgt Yves het weer niet in ze kop om canesin rb te zetten ..... dit hebben we al lang gezegd ...wat als capon uitvalt en nu ist zo ver
Hoeveel verliespunten heeft Lukaku nu al op zijn geweten, ok heeft er ook al aangebracht maar zijn saldo begint stilletjesaan in het rood te komen !!! pfff
Was die fout in de 16 NU ECHT NODIG ? KON DIT TOCH ANDERS OPLOSSEN VERDOMME !!!!
zwak zwak zwak , de euforie van verleden week kunnen weer aan de kapstok hangen !
Wilmots zat niet in de tribune , tzal dat zijn !
Nee, hij is geen pispaal om de wanprestatie van de ganse ploeg te rechtvaardigen , wou dit er bij zeggen !
Godeau, traag en heel slecht uitverdedigen, Milic weer slordige terugspeelbal, Canesin onvindbaar zonder Berrier, lukaku flagrant te
laat terug in verdediging ... heel beschamende inzet uitgezonderd Jonckheere en vandendriessche. Mossona 3 pogingen, Cyriac totaal onzichtbaar en nul pogingen.
El ghanassi, deed die mee? ?? Niet gezien... Rozenhal is 3 Godeau's waard qua spel inzicht...