Waarom kan het niet meer dat andere supporters bij elkaar staan , niet zo een gemakkelijke vraag.
Als er respect is voor beide supporters geen probleem voor mij , maar de vraag is weeral is die er nog .
Waarom kon het vroeger wel en nu niet meer , ik persoonlijk denk dat er veel mensen gefrustreerd rond lopen in de maatschappij en hun woede van onmacht op de sport uitwerken niet allen op het voetbal ook op andere sporten.
BARTMAN Wrote:Vernomen gisteren dat Kvo een groot deel plaatsen( totaal 2500 stuks) voor brugge supporters zou voorzien. Ambiance verzekerd als ze tussen ons komen zitten.
Enkel kvo-abonnees kunnen losse tickets (max 4 per abo) aanschaffen achter de goal !
Er is een vak M voor neurtrale supporters die geen abo hebben en toch de match willen volgen...
BARTMAN Wrote:Vernomen gisteren dat Kvo een groot deel plaatsen( totaal 2500 stuks) voor brugge supporters zou voorzien. Ambiance verzekerd als ze tussen ons komen zitten.
Enkel kvo-abonnees kunnen losse tickets (max 4 per abo) aanschaffen achter de goal !
Er is een vak M voor neurtrale supporters die geen abo hebben en toch de match willen volgen...
Is dat 4 tickets per match of voor de vijf thuismatchen samen?
Is dat 4 tickets per match of voor de vijf thuismatchen samen?
Als ik het goed begrijp kunnen kvo-abonnees 4 tickets per match aankopen...
Hopelijk is de ticketing goed wakker morgen want ik ken er een pak (club brugge supp) die morgen tickets gaan aankopen in het kvo vak !
Hey gasten
ik heb reeds mijn abo op zak hoewel ik bijna zeker ben dat ik 2 thuismatchen zal missen maar ofwel steun je je ploeg ofwel ga je in het hoekje staan janken.
Ik koos het eerste.
Way to go, Carlo.
Heb ook mensen (abo's) erop gewezen dat aanschaf PO-abo interessant is gezien de losse tickets €30 kosten. Dus zelfs als je maar 3 wedstrijden kunt bijwonen heb je baat bij de aanschaf van een PO-abo gezien de losse tickets €30 kosten. Een vlug rekensommetje leert dan dat wanneer je maar 3 matchen kunt gaan kijken je in losse tickets €90 betaalt terwijl een PO-abo slechts €69 bedraagt. Tja, te weinig communicatie hieromtrent?
santafab Wrote:Als ik het goed begrijp kunnen kvo-abonnees 4 tickets per match aankopen...
Hopelijk is de ticketing goed wakker morgen want ik ken er een pak (club brugge supp) die morgen tickets gaan aankopen in het kvo vak !
én daar zullen ze wellicht wakker van liggen
hoe meer ze verkopen hoe beter , het stadion moet gevuld worden
een leeg stadion in de PO1 dat zal maar één keer lukken
volgend seizoen gaan de arbiterkes daar wel voor zorgen, (al of niet in opdracht van .....)
Ik vind dat iedereen eens een inspanning moet doen. Ik rij voor een thuismatch 150 km (H&T). Roeselare ligt nu ook niet aan de andere kant van de wereld. Belgen blijven nu eenmaal liever in hun tuin zitten. Wat indien we een Europees ticket verwerven, ik hou mijn hart vast, hoeveel supporters zullen er dan mee gaan. De voorzitter doet een inspanning om onze vereniging op te waarderen maar de supporters vinden alles zo lastig. Ze krijgen zelfs transport voor 5€, als ik mijn diesel bereken op jaarbasis dan zou ik moeten klagen. Dus supporters doe ook eens een inspanning en stop met kankeren. Denk positief. We gaan ervoor.
neerhof Wrote:Ik vind dat iedereen eens een inspanning moet doen. Ik rij voor een thuismatch 150 km (H&T). Roeselare ligt nu ook niet aan de andere kant van de wereld. Belgen blijven nu eenmaal liever in hun tuin zitten. Wat indien we een Europees ticket verwerven, ik hou mijn hart vast, hoeveel supporters zullen er dan mee gaan. De voorzitter doet een inspanning om onze vereniging op te waarderen maar de supporters vinden alles zo lastig. Ze krijgen zelfs transport voor 5€, als ik mijn diesel bereken op jaarbasis dan zou ik moeten klagen. Dus supporters doe ook eens een inspanning en stop met kankeren. Denk positief. We gaan ervoor.
Het zou goed zijn dat er nog eens gecommuniceerd wordt hoeveel po abonnementen nu al verkocht zijn.
is er eigenlijk een aparte parking voor KVO supporters (bvb P1 ) en de bezoekende ploegen of loopt alles door elkaar wat misschien toch een beetje om problemen vragen is .