jammer, jammer, jammer. Als club te pakken was was het wel gisteren. Zeker als je na 20 minuten met een man meer komt te staan.
Maar wij kwamen echt wel zwak voor de dag. Bijna geen enkele kans afgedwongen of shot tussen de palen. We misten wat creativiteit in het middenveld. De laatste pas kwam er vaak niet uit. Dit kwam omdat ons middenveld bevolkt werd met teveel dragende spelers. Wat me nog meer zorgen baart is ons defensief departement. Godeau is echt geen eersteklassemateriaal, laat staan dat hij Milic op de goede weg moet leiden. Waarom Rozenhal momenteel niet meer speelt is mij een raadsel. Toch denk ik dat een topverdediger een absolute prioriteit moet worden naar volgend jaar toe. En ook Biebauw laat mij absoluut geen zekere indruk na. Van mij mag Ovono vanaf volgende week weer zijn plaats innemen.
Op met een positieve noot af te sluiten, bij momenten was de sfeer in de grote tribune wel goed, en heb zelfs de indruk dat er meer decibels werden geproduceerd dan in onze C-tribune.
Op naar Genk en hopelijk daar een beter en sterker KVO
Ik heb het voor yves maar gisteren had hij zekers een OFF DAY
a) hij begon de match zonder diepe spits . Musona op de vleugel en jonckheere meer centraal vooraan . Dit is voor problemen vragen want dan, zet brugge een hele match door druk terwijl je geen enkel goed aanspeelpunt hebt vooraan .. volgens mij zelfmoord tegen brugge en als godeau dat doelpunt niet maakt zou er toch een gevolgd zijn .
b) heeft na de uitsluiting bijgestuurd met musona centraal te brengen maar had eigenlijk dan onmiddellijk een tweede spits moeten ingebracht hebben . Zo zijn kostelijke 25' verloren gegaan door slechts de wissel bij de pauze uit te voeren
c) tenzij rozehnal ziek was op training deze week moest die altijd op het veld staan . Ex bruggeling, kan veel beter uitverdedigen dan godeau/milic,betere speler dan godeau .....
d) Het is super duidelijk dat pedersen matchritme ontbreekt en ook niet ingespeeld is met de andere spelers .Bij een zo belangrijke match als tegen club breng je niet pedersen in om het verschil te maken . Ik ben overtuigd dat een fitte akpala (niet meer de akpala van vroeger maar nog OK ) beter had ingebracht worden .
e) Berrier is een gok maar in zo een matchen met 11 tegen 10 en brugge die zich terugtrekt is een speler als Berrier super belangrijk . Hij zal wat verkeerde passes doen maar er zullen ook een paar mooi tussen zitten waar hij een spits voor butelle brengt . Dit was het soort match waar berrier dicht bij canessin had moeten staan eens we met 11 tegen 10 speelden .
Het ergste is dat volgens mij Brugge gisteren te pakken was want geef toe vossen,gedoz,vanaken,vormer,meunier.......waren volgens mij toch niet in een indrukwekkende dag .
Zekers pluim aan brecht cappon om ondanks kwetsuur, met volle energie en zonder schrik de duels aan te gaan en te winnen .
Gelijk hoe ,het is prachtig om in POI te zitten en ik ga zekers naar genk de ploeg positief aanmoedigen .
Zeer juist wat je zegt Marco.
Naar volgend seizoen toe eens grondig investeren in een centrale verdediger die een goede, strakke lange bal op Canesin kan geven.
Canesin stond de hele wedstrijd vrij. Maar als vandendriessche de pass van 5 meter nog niet op canesin kan geven, Siani zijn lange bal van 20 meter niet in de voeten van Canesin krijgt, laat het dan maar uit dat Godeau of Milic die bal vanop 40 meter wel kunnen geven.
Wij, 'gewone' supporter zouden ons direct thuis voelen op Schiervelde... Helaas moeten we nu vaststellen dat de kantine enkel voor de VIP's mag worden gebruikt. Voor de 'gewone' supporter staat er een te klein tentje of mag die zijn pint buiten drinken. In dat kleine tentje was een DJ bezig met afschuwelijk luide 'muziek' zodat niemand nog iets deftigs kon zeggen tegen elkaar en waar de Club supporters hun overwinning vierden. Daar hadden de VIP's natuurlijk geen last van in hun gezellige kantine... Schandelijk!
wat is penalty de fout op Lukaku was er zeker één, die fout was zelfs erger dan de penalty die hij zelf maakte tegen Waasland-Beveren
in die match hadden we zeker Berrier nodig
bartwostyn Wrote:Wij, 'gewone' supporter zouden ons direct thuis voelen op Schiervelde... Helaas moeten we nu vaststellen dat de kantine enkel voor de VIP's mag worden gebruikt. Voor de 'gewone' supporter staat er een te klein tentje of mag die zijn pint buiten drinken. In dat kleine tentje was een DJ bezig met afschuwelijk luide 'muziek' zodat niemand nog iets deftigs kon zeggen tegen elkaar en waar de Club supporters hun overwinning vierden. Daar hadden de VIP's natuurlijk geen last van in hun gezellige kantine... Schandelijk!
wat hebben we geleerd vandaag ;
na een ontspannend reisje naar Spanje en de verplichte reis naar Afrika,
waren onze spelers weeral vermoeid en brachten er weinig van terecht
dank zij de vips, zitten we in 1ste klasse en PO1 en zien we al die internationals op KVO
voor volgend seizoen : aangezien we van Anderlecht niets meer zullen krijgen
kunnen we niets krijgen in Brugge en Gent ??
we vervangen Berrier en Akpala op de bank door Tuur Dierckx en Benito Ramman
twee spelers die er vol voor gaan als ze invallen
Yves moet die twee toch nog kennen uit zijn tijd bij KVK
en aangezien Yveske , Birger Verstraete bij KVK wou,
straks komt die waarschijnlijk ook op onze bank terecht
tot slot , er lopen héél wat internationals bij KVO ,
...... Dierickx, Ramman en Verstraete zijn belofte international,
dus dat zou zeker passen en die zijn rapper terug thuis
Tweede helft veel beter maar geen doelgevaar , simpel geen kracht genoeg vooraan dus geen doelkansen een op de paal .
Veel te veel passen die niet aan kwamen bij de man , waardoor veel balverlies.
Ieder jaar het elfde liedje waa die gaat komen en die dat zijn goeie spelers , en waar belanden ze op de bank geen namen.
De opstelling van de ploeg is een keuze van de trainer daar kan niemand over oordelen moet een keuze maken voor elf spelers . Ik ben persoonlijk drie maal in de week op training zie genoeg , maar dan weet je nog niet alles.
Training is nog altijd geen mach je kan op de training je super inzetten maar het is altijd de vorm van de dag dat telt dan bedoel de mach zelf .
Yves heeft hier meeste schuld in ..... Hij krijgt de neuzen niet meer in dezelfde richting volgens mij
al doe je 50 stages naar Spanje de ploeg na de winterstop is de helft niet meer van in onze start
akkoord je kan niet blijven aan de top draaien en iedereen heeft ze dipje ..... een dipje van 4 maand is wel erg lang
We hebben teveel spelers met vedette allures , het is elk voor zich
Het is de trainer die de neuzen in zelfde richting moet duwen .... maar met vriendjes op te stellen gaat het niet lukken !!
Was godeau de keuze van Yves mss om hem binnen te halen ?? zo dat hij altijd ze basisplaats krijgt ?
Hij is gratis gekomen ...van mij mag hij terug gratis vertrekken !!
Wat een gemiste kans !!! na 20 min tegen 10man en met moeite 3 doelpogingen ..... en het verhaaltje geraakt wat uitgezongen van we creëren te weinig doelkansen ..... kijk eens welke kern we hebben nooit had kvo zo een weelde aan spelers !!