Turbof Wrote:Ben ik eigenlijk één van de weinige fans die onze TD eens ter discussie wil plaatsen ivm transfers? Veel geld besteden, veel namen halen, nog meer namen die op de bank zitten, maar geen grinta, geen vechtlust en laat dat net de waarden zijn die bij KVO passen. Ik durf stellen dat we PO I spelen dankzij het geld van de voorzitter, maar niet zozeer dankzij onze goede transferpolitiek. Oke, een Cyriac is een aanwinst maar daar betaal je dan ook een mooie prijs voor. Maar Locigno, Blazevic, Loemba, Cornet, Saviour, ... ? Voor Milic betaalden we veel geld, Godeau werd erbij gehaald ... Enfin, maar eens melden hé, blijkbaar delen er velen die mening niet. En spijtig om zien dat een Schutterke het moet aftrappen ten voordele van enkele pseudovedetten. Past niet meer in het plaatje van de namenpolitiek zeker? En keun, je noemt het hier zelf, 'vedetten'. Ewel , dat is net het probleem.
Ik deel Uw mening wel.
Onze transferpolitiek trekt op niets.
04-09-2016, 03:44 PM (This post was last modified: 04-09-2016, 03:45 PM by Socrates.)
Moet toch plezant zijn voor onze tegenstanders de laatste weken. Ze moeten gewoon de bal aan onze spelers laten en het mooie ongevaaklijke voetbal van kvo bewonderen in afwachting van de cadeaus die ze onvermijdelijk van ons zullen krijgen om te scoren !
Ik vrees dat de problemen begonnen zijn na de verbeterde contractverlenging van Canesin door onderlinge jaloersheid .
Schmitser , Luissent en Brillant werden sowieso toch niet opgesteld omdat ze te traag waren . . Deschutter mocht met nieuwjaar niet meer weg omdat er al drie verdedigers weg waren . Poulain wilde niet komen en Tom....... mocht nog niet weg van Kortrijk .
Voor Rosehnal hebben we , qua snelheid , sinds nieuwjaar hetzelfde probleem.
Voor een ploeg die 3 jaar geleden nog gratis abonnementen gaf om aan 800 à 1000 te geraken mogen we nie tklagen .
We hebben het laagste budget van de PO I en de spelers die gehaald worden zijn gratis ( einde contract ) of kosten max. € 1.000.000 . Daar zijn jammer genoeg geen Debruynes , Romelus of Vermaelens bij .
Jeugdspelers van de kust trekken liever naar Brugge of Gent en wat schiet er dan nog over ? Speelt er een Belgische speler goed dan kopen Anderlecht ,Brugge of Genk hem weg om andere ploegen te verzwakken , De Afrkaantjes willen een Belgisch paspoort om naar Engeland te kunnen en de Fransen die hier komen zijn in eigen land tweederangs spelers . Is dit de schuld van Devroe ?
Dirk ga agauw nog moeten geloven dat jij Devroe zelf bent als ik zo al je post leest
Vind wel beetje kort door de bocht om de schuld bij canesin te schuiven omdat hij opslag kreeg
Als hij opslag kreeg ...terecht al jaar na jaar één van onze beste !!!
Pederson één van de duurste van de Belgische competitie !! moest weg bij Gent omdat hij héél zwaar contract had ! Wij halen hem binnen
Schmisser , luissent en briliant vertrekken 3 verdedigers voor 1 godeau ?? is daar Devroe niet de schuldige van ? Godeau evenknie van shmisser al scoorde hij soms nog !!
Afrikaantjes willen naar Engeland ?? wie van hen kan mee in Engeland ??? Denk niemand !
Wie haalde loemba, cornet, locingo, blazevic, millic ,Pederson , godeau enz...maar lieten wel een ruiz die wou blijven vertrekken
Devroe scouten naar zuid Amerika , Afrika enz ... en met wat komen ze af .... met een gratis godeau die Zulte niet meer wou .... of was het eerder een plezier reisje voor Devroe
Ik blijf erbij dat ze beter in een goeie scouting zouden investeren .... want nu heeft Devroe alles in de hand ( teveel macht)
Keun , ge moet lezen wat er staat . De contract verlenging en herziening van Canesin was heel terecht , maar als er één opslag krijgt zijn er steeds nog anderen die dit ook willen .
Als we jonge beloften aantrekken om die met winst proberen te verkopen ( Locingo , Blazevic , Milic ) kan het gebeuren dat ze niet doorgroeien , maar men mag niet verwachten dat die ervaring hebben . Cornet werd aanzien als een nieuwe Depoitre Ovono wilde slechts komen om te kunnen spelen en zo international te blijven , Savior zat op de wereldbeker bij de beloften , Blazevic was jeugdinternationaal , Locingno en Milic ook ..
Akpala was gewezen topschutter in onze competitie , en van Cyriac stonden we te gapen dat hij hier wilde komen .
Als ik mij niet vergis werden enkele weken geleden 7 of 8 spelers opgeroepen voor een nationale selectie . Is het dan de schuld van Devroe dat die hier (sinds nieuwjaar ) niet renderen ?
En denk je werkelijk dat er iets gebeurt zonder goedkeuring van MC
Ach Dirk we kunnen er blijven over zagen .... feit is wat ze nu is
We hebben mooi parcour afgelegd ...herfstkampioen , 4de plaats , play off 1 ...maar nu stopt het voor vele heb ik zo de indruk
is alsof de competitie gedaan is
er zit wel degelijk kwaliteit in de ploeg maar we hebben geen gelijkaardige vervangers en ook geen spelers die de rest op sleeptouw neemt .... Een ploeg maakt je niet met enkele vedetten samen te gooien en die elk voor zich spelen en mooi proberen voor de dag te komen om transfer te versieren
Maar het volgend seizoen start nu al .... als we wat willen halen ....scouten en scouten en blijven scouten en wachten tot één of ander speler plots blijft goed draaien Bennie telaat en is hij naar een topclub ... dat is natuurlijk neus voor talent zien voor de andere het al door heeft dat is topscout !!
Wij gaan altijd beter moeten doen dan de rest want grote ploegen liggen ook op ook op de loer , een samenwerking met Anderlecht vind ik geen goeie zaak , dat is het werk van Devroe en als het dan niets word is het gemakkelijk achteraf Anderlecht wou hem
is wel een goeie zijn we hem gratis kwijt
Onze TD moet veel beter zijn dan de rest van de Belgische competitie .... Dat is de fundament van je club , daar staat het of valt het !!