05-09-2016, 12:17 PM (This post was last modified: 05-09-2016, 12:18 PM by Strangeloaper.)
Aspirand Wrote:En wat ivm die penalty die we niet kregen ? Duidelijk handsbal in de rechthoek van Dufour begin 2de helft.
Anderlecht moest winnen !
Eerlijk gezegd, kon Ovono voor zijn tussenkomst met de voeten vooruit een rode kaart gekregen hebben en daarbij een strafschop. We komen goedkoop weg bij die fase. Jammer dat het doelpunt in de allerlaatste minuut gescoord werd.
Jammer voor de 3 punten voor KV.
Voor mij een dubbel gevoel: zo is Club nog niet zeker van de titel en in voetbal weet je nooit.... ??????
05-09-2016, 01:04 PM (This post was last modified: 05-09-2016, 01:04 PM by kavéé.)
Aspirand Wrote:En wat ivm die penalty die we niet kregen ? Duidelijk handsbal in de rechthoek van Dufour begin 2de helft.
Het blijft me verbazen hoeveel mensen -los van welke ploeg dan ook- blijven geloven in complottheoriën tegen hun eigen ploeg. Dat scheidsrechters fouten maken is zo klaar als wat, maar hoe kan je hier nu meer dan dat achter zoeken?
Het blijft me verbazen hoeveel mensen -los van welke ploeg dan ook- blijven geloven in complottheoriën tegen hun eigen ploeg. Dat scheidsrechters fouten maken is zo klaar als wat, maar hoe kan je hier nu meer dan dat achter zoeken?
tja, eigen aan de tijd zeker
doping-omkoping-foefelen
sport = geld geworden
het is niet de eerste keer zeker, dat er gefoefeld wordt ?
de steekpenningen van wijlen Constant al vergeten misschien ?
Het is raar dat er nooit geen foute beslissingen gefloten worden voor de vedette ploegen
het is ook raar dat er veel met dezelfde refs gewerkt worden voor een zelfde ploeg
hoeveel keer zou Geldhof al gefloten hebben van de jaar voor Zulte- Waregem???
Ovono zal geschorst worden voor een tweetal matchen, goed voor Biebauw.
Trouwens: diegene die spreken over Proto moeten maar eens antwoorden op de vraag: waarom werd Biebauw dan gehaald ???
OK Ovono heeft goede reflexen op zijn doellijn maar zijn uitkomen is soms beangstigend zwak ... en dat getik tegen zijn slapen is wellicht voor hemzelf meer van toepassing dan op de rest van de spelers ...
Zonder Canesin , Capon en Lukaku prima match gezien van ons KVO.
Eerste helft de betere ploeg , mooie combinaties en bij de rust moest het in feite 0 -2 zijn.
Tweede helft minder, prima redding van Ovono op dat schot van Okaka : super .
Maar dan Ovono ! Moest rood krijgen en bij de koude douche op minuut 94 was zijn positiespel zeer zwak : een keepertrainer krijgt hier nachtmerries van : staat veel te ver van zijn goal : is hierdoor volledig kansloos tegen die kopbal van Okaka : op zijn lijn (of toch ongeveer) was die bal zeker te stoppen.
Neemt soms toch rare beslissingen.
Jali was weer super.
En VDD is geen rechtsback. Zat Deschutter niet op de bank ?
De schutter zit altijd op de bank maar het is nu toch al lang duidelijk dat hij geen kansen krijgt op de rechtsachter, zal nu opeens niet meer veranderen hoor, zeker niet gezien hij vertrekt. Iets wat ik toch niet goed snap, het is misschien niet zijn beste positie maar speelde er toch altijd wel zijn matchen. Zulke spelers heb je trouwens ook nodig in een kern en denk dat we dat wat aan het vergeten zijn. Te veel namen en vedetten is nooit goed voor een groepssfeer, je moet altijd dienende spelers hebben en in die optiek zou ik de schutter altijd gehouden hebben en kansen hebben gegeven.
Ik heb het wel wat gehad met het gezaag over Ovono. Oké, hij gaat niet vrijuit op de tegengoal, das waar. Maar twee vorige seizoenen was ie nog een held - was ie niet Es' speler vh seizoen ook ? - en nu is het opeens bon ton om hem af te breken. Voor mij is hij nog steeds een goede doelman.
Turbof Wrote:De schutter zit altijd op de bank maar het is nu toch al lang duidelijk dat hij geen kansen krijgt op de rechtsachter, zal nu opeens niet meer veranderen hoor, zeker niet gezien hij vertrekt. Iets wat ik toch niet goed snap, het is misschien niet zijn beste positie maar speelde er toch altijd wel zijn matchen. Zulke spelers heb je trouwens ook nodig in een kern en denk dat we dat wat aan het vergeten zijn. Te veel namen en vedetten is nooit goed voor een groepssfeer, je moet altijd dienende spelers hebben en in die optiek zou ik de schutter altijd gehouden hebben en kansen hebben gegeven.
Ik heb het wel wat gehad met het gezaag over Ovono. Oké, hij gaat niet vrijuit op de tegengoal, das waar. Maar twee vorige seizoenen was ie nog een held - was ie niet Es' speler vh seizoen ook ? - en nu is het opeens bon ton om hem af te breken. Voor mij is hij nog steeds een goede doelman.
Hopelijk krijgt Schuttie wat minuten in de laatste matchen om hem een deftige afscheid te geven.
Is de laatste van ons "Aalsters trio" indertijd gehaald door Ghysel in 2012.
carlo Wrote:Ovono zal geschorst worden voor een tweetal matchen, goed voor Biebauw.
Trouwens: diegene die spreken over Proto moeten maar eens antwoorden op de vraag: waarom werd Biebauw dan gehaald ???
OK Ovono heeft goede reflexen op zijn doellijn maar zijn uitkomen is soms beangstigend zwak ... en dat getik tegen zijn slapen is wellicht voor hemzelf meer van toepassing dan op de rest van de spelers ...
Het Nieuwsblad is aan het stoken. Ze willen een derde doelman om onze huidige doelmannen beter te krijgen.