Ik hoop maar dat de ploeg beschikbaar is om aan de trainingen te beginnen zodat wij onze start niet missen. Zal al moeilijk genoeg zijn als wij beginnen met 3 uitmatchen om stadion afgewerkt te krijgen bijv.
carlo Wrote:Ik hoop maar dat de ploeg beschikbaar is om aan de trainingen te beginnen zodat wij onze start niet missen. Zal al moeilijk genoeg zijn als wij beginnen met 3 uitmatchen om stadion afgewerkt te krijgen bijv.
Alleen de 1ste wedstrijd is aangevraagd om een uitwedstrijd van te maken, 1ste thuismatch wordt dan begin augustus.
06-07-2016, 05:27 PM (This post was last modified: 06-07-2016, 05:29 PM by Socrates.)
Keun Wrote:De sutter ???
Er zou interesse zijn noe dussune ... maar gent wil hem ook
Zou een goeie transfer zijn !!!
In HNB :
"Er zou zich een nieuwe Belgische ploeg gemeld hebben, maar alleen grotere clubs als Anderlecht, Club Brugge, Gent, Genk en Oostende kunnen De Sutter betalen. Bij Club en RSCA speelde hij al, bij Gent zijn ze geen kandidaat en Genk heeft al offensieve slagkracht."
... Blijkbaar wordt Oostende al beschouwd als een grote club .... Leuk....
Ik zou het echt jammer vinden indien El Ghanassi zou vertrekken en zelfs een beetje ondankbaar want maanden op de loonlijst om dan pas in de play-off's rendabel te zijn. Is een beetje weinig voor de kansen die hij kreeg en dus een jaartje dankbaarheid is er niet teveel aan ...