Nog een beetje meer gedrevenheid en duelkracht en het komt wel goed !!!
Nieuwe aanwinsten hebben overtuigd .
En de diameter van de doelpalen in Genk zijn groter ,.....
Millic is toch trapje lager dan tomasevic .... ik miste jali die veel opkuist en een juiste lange bal kan zenden..... is wel heel lang gekwetst , wil weg volgens de reporters
Dus laten vertrekken
Canesin wel echt in ze mindere dag .... idem elghanassy Berrier ging het mss beter doen wie gaat het zeggen ???
Capon kwam ook veel te laat ... miste veel snelheid om ze tegenstander bij te houden
Liever verliezen nu op Genk dan volgende week thuis voor vol huis .... want die van club zijn alweer zeker van hun zege bij ons
johnny Wrote:als je start met Dimata plaats dan Berrier er achter om een goede doorsteekpas te geven aan hem dit heb ik deze middag gemist
Zo denk ik er ook over .... maar ja met berrier heb je dat duelkracht dan niet
Maar zag direct in de eerste helft al dat canesin niet in ze dagje was .... ging berrier het beter doen
achteraf is het makkelijk praten de 3 vervangers deden het heel goed , al mocht Akpala wel direct op doel schieten .... mooi doelpunt van musona
johnny Wrote:als je start met Dimata plaats dan Berrier er achter om een goede doorsteekpas te geven aan hem dit heb ik deze middag gemist
de pass van Jonckheere op Dimata gemist ?
Jezus zeg, we creeerden vijf loepzuivere kansen op Genk, wie kan dit zeggen? Enige wat ontbrak was efficientie , voor de rest zag ik een sterk KVO. Hoopvol voor de toekomst. Milic en Antunes hadden het wel moeilijk, Canesin en El Ghanassy hadden hun dagje niet.
Spijtig van de gemiste kansen maar was toch wel een goede match van KVO en dit laat het beste verhopen naar de toekomst .
Toch een paar persoonlijke opmerkingen
- Dimata laten starten was een gok maar dit viel nogal mee .Op kracht en techniek komt hij wel aan kansen maar moet nog rustiger blijven .Dit komt wel in orde .Voor volgende week zou ik wel eerder met cyriac starten en dan eventueel dimata laten inkomen maar die jongen moet zekers nog kansen krijgen .
- De opstelling met musona (die verder een goede match speelde) tussen canesin en Dimata is zekers nog niet op punt .Hij moet volgens mij hoger opgesteld worden om meer steun te zijn voor dimata en ook meer combinaties te doen met canesin die nu wat verloren stond op zijn vleugel .
- Anthunes heeft volgens mij toch een redelijke goede match gespeeld zodat ik toch tomasevic centraal zou laten want die was echt wel goed .
- El ghanassy vervangen door marusic was wal eigenaardig maar na de tweede wissel ging marusic aan zijn goede kant staan en dit was duidelijk beter.
Cappon is natuurlijk een goede verdediger maar persoonlijk zou ik in de basiself marusic achteraan zetten omdat dit ook een goede verdediger is maar iets meer offensieve meerwaarde kan brengen.
- Milic heeft zich door karelis toch een aantal keren laten aftroeven .Is wel goede mandekker (slecht uitverdedigen) maar laat zich toch geregeld te gemakkelijk vloeren .Eerste divisie kan hij aan maar niet (of nog niet) echt PO1 verdediger .Ongelukkig hebben we hier niet teveel alternatieven (misschien bossaerts).
- wat ik wel absoluut niet versta van onze trainer is dat hij jonckheere (die zekers redelijke match gespeeld heeft) na zijn geel , nog zo lang op het plein gelaten heeft terwijl hij flirte met een tweede geel . Na zijn eerste geel en bij protest de bal wild weggegooid zou bij veel arbiters een tweede geel gegeven hebben . Jonchkeere moet met geel toch wel rustige blijven.De kans dat we met 10 gingen eindigen was groot en dat was echt niet nodig want goede vervanger op de bank nl VDD was aanwezig .Erg eigenaardig van onze trainer dat hij dit risico nam.
Toch heb ik geen twijfel dat we nog vele matchen gaan winnen en tegen brugge ook onze kans hebben
GO KVO .