Mooie match gezien met een KVO dat Clup kon bedwingen. Eindelijk houden we de "nul". De verdediging zit goed in elkaar. Anticipeerden dikwijls vooraf! Middenveld was rustig aan de bal en liet de bal goed rondgaan. Hebben mooie combinaties gezien. Dimata heeft potentieel maar mist nog wat ervaring. De verdedigers van Clup maakten telkens een klein foutje (onzichtbaar foutje, Joeri??????) zodat hij de bal niet kon aannemen of koppen. Scheidsrechter beoordeelde elk klein foutje in het voordeel van Clup. Irritant!!!! Dank aan Proto voor de snelle uittrap. Dank aan KV (in al zijn geledingen) om ons zo'n overgetelijke avond te bezorgen!!!
Zwakste man op het veld ; Joeri Vandevelde . Benadeelt Oostende steeds . Vrijschoppen van KVO mochten niet vlug genomen worden , die van Brugge wel , Dimata werd telkens foutief gestopt en geschopt , uittrap i.p.v. hoekschop , enz. ................................
Wanneer zal die man eens gewraakt worden , hij is 1ste klasse onwaardig .
diene linesman voor de nieuwe tribune , vlagde ook vlugger offside voor KVO dan voor Club
hij kwam ook altijd drie meter later , hij moet normaal toch altijd op dezelfde hoogte blijven van de laatste man
'k zal straks de wedstrijd eens herbekijken, ik denk dat Izquirdo een paar keer uit buitenspel mocht verder doen
en die fout op Cyriac , mocht ook wel
nog een geluk dat we geen strafschop tegen gekregen hebben in de 88' minuut
Joeri durfde het waarschijnlijk niet , ze gingen hem anders ............. :p
Scheids floot nochtans niet slecht, bij die ene fase waarop KVO werd teruggefloten was de bal aan het rollen. Logisch dat hij dat fluit, is de taak van een scheids. In de tweede helft floot hij ook af toen ze snelle vrije trap wilden nemen, maar hij had wel gezegd dat ze moesten wachten op fluitsignaal. Maar bij die fase vond ik ook wel dat je ons het voordeel mocht geven om die vrije trap snel te mogen nemen. Sinds die spuitbussen zie je quasi geen snelle vrije trappen meer (ook niet bij andere scheidsrechters), is spijtig, want minder voordeel uit je vrije trap.
Ik vond ons gisteren niet zo goed spelen, het was vaak toch iets te slordig. Ik denk dat er toch wat stress was bij de spelers. Tomasevic lijkt me wel een meerwaarde, enkele niveau's hoger dan Godeau toch. Ook tevreden over Antunes, offensief minder dan Lukaku, maar verdedigend goed, Diaby kon er niks tegen.
Wel een zeer knappe goal, zowel Proto, Canesin, Siani als El Ghanassy deden het perfect.
Is nog vroeg op het seizoen, maar denk wel dat we PO1 mogen/moeten ambiëren.
Mooie tribune, als binnen enkele jaren ook kant aquarium wordt vernieuwd zullen we een prachtig stadion hebben. Als we dan eventueel op een 10000-tal plaatsen komen, ook perfect qua capaciteit.
Verdiende overwinning van KVO !!
Voor een aantal was Club Brugge in een mindere dag ( VTM - journalistjes , enz ,...) : néén : KVO was gewoon BETER dan Club : was duidelijk te zien op het middenveld.
En Preutjehomme vond een gelijkspel de juiste weergave ???? Beetje gefrustreerd ? Andere match gezien ? Pilletjes niet genomen ?
Enorme inzet van onze spelers : ik denk dat we zouden verschieten als we per speler de afstand zouden kennen die ze gelopen hebben ! Ik pik er maar een paar uit : VDD , Sianni , Musona , El Ghanassy , Joncheere , enz ,..................
Dit was absoluut een historische match : nieuw stadion ( is prachtig ) , voor de eerste keer thuis winnen tegen Club ,..... : dit wordt iets voor de geschiedenisboeken van ons "ploegje".
En : aan de oorsprong van onze winning goal lag PROTO !
Ik ben met een zeer goed gevoel om 6 h gaan slapen.