voorzitter op twitter :
Marc Coucke @CouckeMarc 5 u5 uur geleden
Voor alle duidelijkheid: geen gesprekken tss @kvoostende en Birger Verstraete! Veel respect voor speler, maar Kvo momenteel geen interesse.
dat ze dan maar Dusenne gaan halen
kunnen ze niet ruilen ? wat wij teveel hebben kunnen zij zeker gebruiken :p
ik vind dusenne toch duidelijk sterker dan milic (beide goede harde verdedigers maar dussenne nog beter met het hoofd en vooral beter in het uitvoetballen want dat is wel heel zwak bij milic. DUssenne zijn komst kan ook toelaten dat tomasevic op de positie speelt van antunes als die een mindere periode heeft.
MARCO Wrote:ik vind dusenne toch duidelijk sterker dan milic (beide goede harde verdedigers maar dussenne nog beter met het hoofd en vooral beter in het uitvoetballen want dat is wel heel zwak bij milic. DUssenne zijn komst kan ook toelaten dat tomasevic op de positie speelt van antunes als die een mindere periode heeft.
MARCO Wrote:ik vind dusenne toch duidelijk sterker dan milic (beide goede harde verdedigers maar dussenne nog beter met het hoofd en vooral beter in het uitvoetballen want dat is wel heel zwak bij milic. DUssenne zijn komst kan ook toelaten dat tomasevic op de positie speelt van antunes als die een mindere periode heeft.
Ik ben altijd al fan geweest van Dusenne maar vorige week viel het mij op hoe slecht zijn uitvoetballen wel niet is. Is een beetje het type Brillant maar komt toch techniek te kort om echt de voetballende oplossing te vinden.
hebben nood aan een creatieve middenvelder die bovendien rust het elftal brengt. Zowel tegen Zulte Waregem als gisteren kwam dit tot uiting. Op dit ogenblik ontbreekt er iets centraals.... we hadden gisteren ruimte zat maar er werd niks mee gedaan, vooral door balverlies en slechte keuze in het middenveld. Siani vond ik opnieuw onzorgvuldig spelen.
ostend4ever Wrote:hebben nood aan een creatieve middenvelder die bovendien rust het elftal brengt. Zowel tegen Zulte Waregem als gisteren kwam dit tot uiting. Op dit ogenblik ontbreekt er iets centraals.... we hadden gisteren ruimte zat maar er werd niks mee gedaan, vooral door balverlies en slechte keuze in het middenveld. Siani vond ik opnieuw onzorgvuldig spelen.
Dit klopt , een controlerende en rustbrengende middenvelder ontbreekt.
vermoed dat het bij KVO windstil zal zijn wat inkomende en uitgaande transfers.... Devroe en co herhaalden al meermaals dat het huiswerk af is. Vroeger insinueerden ze nog op een opportiniteit. Dat horen we zelfs niet. Anderzijds zijn de posities nu al ruim bezet.