Marusic vindt Ghanassy blindelings, naar verluidt , wat staat hij daar te kotteren op LB , gelijk heb je Keun!!!
Zo'n inventaris aan aanvallers , hoeveel kansen in 95 minuten , één of twee ???
De eerste kans , denk ik, na 40 minuten !!!
Weeral een vol zwembad met slechte passes , wordt daar nu daar echt niet aan gesleuteld of wordt de tactiek te moeilijk voor onze jongens ???
Ik zag vandaag de Duivels met Wilmots tegen Wales !!!
Zonder motivatie , zonder inspiratie , zonder NIKS in feite , shame on you !!!
thirty_one_fan Wrote:Ik zag vandaag de Duivels met Wilmots tegen Wales !!!
Zonder motivatie , zonder inspiratie , zonder NIKS in feite , shame on you !!!
Zo denk er ook over vele vedetten ....GEEN PLOEG !!!!
Was me dat zwak zeg, precies voortzetting van de 2e helft tegen Waasland-Beveren.
Ik heb er eentje zien invallen daarnet. Het is jaren geleden dat ik nog zo een slechte invalbeurt heb mogen aanschouwen. Maar nu eens niets lukte totaal niks geen enkele actie zelfs een simpele balcontrole was er teveel aan.
Ik denk zwakste match tot nog toe.
Als er niets zal veranderen zal het van kwaad naar erger gaan. Yves zal IETS moeten doen ! Dit is toch geen voetbal van een play off 1 kandidaat ??? Hallo zeg : mogen al héél content zijn met een plaats in de middenmoot.
Winnen geen kopduels in het middenveld , geen rust op het middenveld , geen creativiteit,enz,.......
Vooraan zeer slordig met een zeer zwakke Cyriac , die ik al altijd middelmatig vond en blijf vinden , tot groot ongenoegen van dit forum. So be it.
Ik denk dat we Jali missen , ofwel is er iets met de mentaliteit ?
Op deze manier halen we NOOIT play off 1.
Als we zo spelen tegen Gent vrees ik een afgang,........... die we niet rap zullen vergeten.
ons middenveld word week na week overlopen .... We winnen geen enkel duel daar en geen enkele kopbal
Canesin kan geen man meer voorbij .... terwijl je een waardige en betere vervanger hebt... marusic , maar die zet je dan altijd rb of nu zelfs Lb ??? Iedere week andere Lb
Musona op de 10 vind ik niet goed .... ik vind hem nuttiger in de spits of lv
Siani zou ik persoonlijk laten rusten na ze blunder van gisteren en die van tegen moeskroen .... mss eens conte op het middenveld ? ofwel jonckhere en jali er achter
Yves is boos op ze spelers .... Correct maar moet ook eens van ze "type" ploeg afstappen die vierkant draait !!
Tegen moeskroen , Beveren en nu Eupen was het geen vetten Yves kwa voetbal !!!
Omdat we vorig seizoen te weinig de nul konden houden werd daaraan gesleuteld. Proto , bossaerts en tomasevic werden onder andere binnengehaald. Toch opvallend dat we 'opnieuw de nul niet kunnen houden. Een keer maar op zes matchen en dan nog tegen brugge. M.i. Houden we achteraan geen rust als we aan de bal zijn. Misschien eens overwegen om Rozehnal terug te halen. Op het middenveld missen we idd Jali volgens mij, toch als hij nog bereid is te spelen na het niet doorgaan van zijn transfert. Ik denk dat Siani ook Jali node mist, want die heeft idd al een paar tegendoelpunten op zijn conto. Ik reken daar het doelpunt op Waregem ook bij.
Wat ik, zoals hier al aangehaald, ook mis is een paar spelers die de bal desnoods willen opeten.
Voor hetzelfde geld ziet het er veel slechter uit, krijgen we die strafschopcadeau niet tegen Moeskroen drie punten minder, de geschenkgoall tegen Beveren ...
Komaan kvo herpakken!
Keun, met alle respect.maar mijn inziens klopt je analyse niet :
- Musona is al weken de beste speler op de tien. Ok, gisteren niet maar dat is 1 match.
- Siani was gisteren 1 van de weinigen op niveau.
Het is wel een feit dat het een euvel is die we vorig jaar ook kenden : niet presteren tegen mindere clubs. We zijn niet meer dat knokkersploegje van weleer maar zijn een vedettenploeg geworden, ook naar betalingen toe. Die mannen verdienen tegenwoordig bakken met geld bij ons en voor wie en voor wat ? In het geval van gasten als Berrier, akpala, Pedersen ... om niet te spelen. We hebben teveel namen gehaald.
Onze beste transfers de laatste jaren zijn of spelers die zichzelf willen bewijzen (Lukaku, Canesin) of gasten die Yves zelf haalde bij Kortrijk (capon, Marusic, Tomasevic).
Alle grote namen die we haalden, verdienen te veel naar wat ze presteren, El Ghanassy misschien uitgezonderd.
Nee, Devroe en Coucke gaan soms te veel af op namen en vergeten daarbij de Oostendse waarden.
Daarom vind ik ook dat iemand als Jonckheere er volgende week weer direct inmoet. Iemand die zijn kop ervoor legt, soms zelfs iets te veel, zie zijn rode kaart. Ook gasten als Capon, Tomasevic zijn zo. Canesin normaal ook maar die is erg bleek op dit moment. Ik denk dat we Conté en Jali mogen verwachten volgende week.
Ben eigenlijk wat jaloers op Zulte Waregem. Wat een uitgebalanceerde ploeg hebben ze daar samengesteld met quasi nul transferbudget. Topbeleid hoor. En die Meite huren ze van Lille, hebben wij eigenlijk nog een samenwerking met die mannen ? O ja juist, we kopen een spits voor 5 miljoen als cadeau voor Lille, juist.