09-11-2016, 11:36 AM (This post was last modified: 09-11-2016, 11:36 AM by Erudict.)
Hoelang gaat Siani nog blijven staan? Is de enigste speler die dit seizoen nog geen enkele wedstrijd op niveau heeft gespeeld en toch alle minuten al achter zijn naam heeft staan. Altijd dat te traag opendraaien, zelfs zonder bal, passing ondermaats, is niet meer het rustpunt in de ploeg zoals vroeger en bovendien maakt hij amper nog offensieve infiltraties. Wat is dan het nut als hij niet dient als nummer 6 en de taken van een nummer 8 niet kan uitvoeren? Hoeveel goals heeft hij dit seizoen al op zijn kap staan? 2? 3?
Ook El Ghanassy mag eens een wedstrijd op de bank starten want wanneer zijn acties niet lukken en als hij niet kan flitsen heb je niet veel aan zo een speler.
Volgende week eens starten met voorin Cyriac, Musona links, Berrier centraal en Fernando rechts? Zo hebben we vorig seizoen veel ploegen pijn gedaan.
Yves was ontgoocheld ...
Kwaad en furieus zou beter zijn en ook eens in de spiegel kijken want bleef belachelijk blind voor luiaard Cyriac. Die heeft buiten enkele kopballen nu eens geen klo... gedaan.
Jali of Berrier want jonckheere of vandendriesche zijn geen nummer 10 spelers
Turbof .... elk ze visie , ik zie geen nr 10 in musona sorry
Zeg niet dat musona slecht bezig is maar staat niet op ze plaats !! Je moet spelers op hun beste plaats zetten .... dat is onze sterkte van je ploeg en zeker met zo een sterke bank !!
waarom marusic Lb ??? idd Yves mag ook in de spiegel kijken .... Je moet altijd met je sterkste ploeg starten en niet met de vriendjes ..... Siani zat al van week 2 op de bank van mij
en zo te lezen denk ik er niet alleen zo over
El ghanassy wil niet helpen verdedigen .... ofwel op de bank ofwel iemand die zijn werk opknapt ... maar niet kijken naar elkaar wanneer het gevaar er aan komt
Wat we gisteren zagen en zelfs tegen Beveren en moeskroen zijn we geen play off1 waardig sorry
Van mij mogen zeker Siani , cyriac en canesin op de bank staten ..... Vervangers jali , jonckhere, berrier , conte , marusic , musona naar de spits als Pederson ooit fit geraakt ??? mss is hij onze 10 ???
Wie moest dan op de linksachter ? Milic was out en Antunes valt op dit moment door de mand. Aanvallers Eupen waren razendsnel. Dan is het niet onlogisch dat je de rappe en kloeke Marusic op linksachter zet.
Siani vond ik gisteren echt niet zo zwak. Vond hem meer vooruit spelen en duels winnen dan VDD. Oké, bij de tegengoal miscommunicatie tussen Yassine en Siani.
Ik zeg het, te veel vedette allures is het probleem. Je zult zien dat ze er tegen gent weer staan hoor.
Keun Wrote:ons middenveld word week na week overlopen .... We winnen geen enkel duel daar en geen enkele kopbal
Canesin kan geen man meer voorbij .... terwijl je een waardige en betere vervanger hebt... marusic , maar die zet je dan altijd rb of nu zelfs Lb ??? Iedere week andere Lb
Musona op de 10 vind ik niet goed .... ik vind hem nuttiger in de spits of lv
Siani zou ik persoonlijk laten rusten na ze blunder van gisteren en die van tegen moeskroen .... mss eens conte op het middenveld ? ofwel jonckhere en jali er achter
Yves is boos op ze spelers .... Correct maar moet ook eens van ze "type" ploeg afstappen die vierkant draait !!
Tegen moeskroen , Beveren en nu Eupen was het geen vetten Yves kwa voetbal !!!
Zeer juist.
Yves zou ook moeten zien dat Musona niet past op de 10. Dat ons middenveld zwak is,......
Misschien mag hij op zichzelf eens kwaad zijn.
Telkens moet Berrier invallen om controle te krijgen op het middenveld, wel Yves, tijd om hem in de basis te droppen. En geef mij maar Akpala want die werkt tenminste, wat niet kan gezegd worden van Cyriac
carlo Wrote:Telkens moet Berrier invallen om controle te krijgen op het middenveld, wel Yves, tijd om hem in de basis te droppen. En geef mij maar Akpala want die werkt tenminste, wat niet kan gezegd worden van Cyriac
Ik denk dat Berrier niet laten starten ALTIJD verkeerd is . Men spreekt altijd over de 10 , wel Berrier is voor het ogenblik de enige 10 en nr 10 die we hebben . Hij is de enige met schitterende ideeen die ook Canesin en El Ghanassi beter laat spelen . Misschien is Conte een ( betere ??? ) wissel ?
Het is ook niet de schuld van Berrier , Canesin of El Ghanassi dat wij de 0 niet houden .
Vorig jaar reeds maakte ik de opmerking dat Siani sommige vrijstaande spelers ( o.a. Lukaku ) niet wilde aanspelen , tenzij met een ziekenhuisballetje . Daarom zou ik de aanvoerdersband aan iemand anders geven ( sinds hij als internationaal opgeroepen is heeft hij misschien wat (dikke)- nek problemen .
Verder vind ik bij slecht spelen of bij achterstand de vervangingen VEEL te laat gebeuren . Wie niet goed bezig is reeds aan de rust ( eventueel voor de rust ) vervangen , wie het ook mag zijn
dirk Wrote:Vorig jaar reeds maakte ik de opmerking dat Siani sommige vrijstaande spelers ( o.a. Lukaku ) niet wilde aanspelen , tenzij met een ziekenhuisballetje . Daarom zou ik de aanvoerdersband aan iemand anders geven ( sinds hij als internationaal opgeroepen is heeft hij misschien wat (dikke)- nek problemen .
hier scoor jij een punt , het is mij ook al opgevallen, dat zijn niveau serieus gezakt is sinds hij opgeroepen wordt.
heeft veel balverlies en zijn passen kunnen ook beter , steekt regelmatig andere spelers in problemen door ongepast bij hen de bal te geven
ik denk dat we momenteel betere ( echte) verdedigende en aanvallende middenvelders lopen hebben