Door mooi voetbal zijn we in 2 jaar tijd van minder dan 1000 toeschouwers opgeklommen naar meer dan 5000 toeschouwers Na 4 thuismatchen die we gewonnen hebben denk ik dat we heel tevreden zijn over de behaalde punten , maar niet over het vertoonde spel .
Ik moet wel zeggen dat ik het spel van Gent het beste vond van de 4 ploegen die ik hier tot nu toe gezien heb dit seizoen .
Ik vrees dat als de spelkwaliteit niet vlug verbeterd dat er toch toeschouwers zullen afhaken .
Ik denk ook dat we genoeg spelers hebben waarvoor mensen naar het stadion willen komen , maar dan moeten ze ook opgesteld worden en mooi voetbal brengen .
Ik geloof hier mijn ogen niet: we spelen zwak, er zal publiek afhaken, de goeie spelers zitten op de bank, musona niet op z'n plaats, jali moet spelen, die en die is zwak ... Als ik hier het forum lees staan we precies laatste.
Soit, zwakke eerste helft, heel sterkte tweede helft. Defensie stond als een huis, in tweede helft stond duo Siani - Jonckheere pal op het middenveld (wat een assist van Jonckheere, wie zei ook alweer dat enkel Berrier dat kan?) en Marusic was een beest in de tweede helft.
Prachtige assist van Jonckheere en prachtig afgewerkt door Cyriac : zeer mooi doelpunt.
Eerste helft inderdaad vrij zwak , maar het was ook tegen AA Gent hé ; ze hadden nog geen match verloren !
Eigenlijk kregen we die eerste helft nog de beste kans via Musona.
Onze 2 CV's doen het goed.
We missen toch Jali. Ja,Ja,..........
En wat is er met Canesin aan de hand ? Die kans in toegevoegde tijd moet hij toch afmaken ? Zijn trap was een flauw terugspeelballetje naar de keeper ! Ik begrijp niet wat er met hem aan de hand is. Zijn enkelblessure ?
09-20-2016, 06:32 AM (This post was last modified: 09-20-2016, 06:39 AM by santafab.)
dirk Wrote:Ik vrees dat als de spelkwaliteit niet vlug verbeterd dat er toch toeschouwers zullen afhaken .
Toeschouwers afhaken ????
We komen van 800 --> 1500 -> 2000 --> 5000 --> 6000 --> en nu +7000
Als we verder willen blijven groeien is er volgend jaar een compleet nieuwe D-tribune nodig, identiek als de overkant, maar dan zonder de extra voorzieningen (kleedkamers, omroepkabine, business etc...) en de prijzen drastisch verlagen van 35€ naar max. 20€
Binnen de 3j spelen we voor 10.000 man tijdens de topmatchen !
Zondag kon je al duidelijk zien dat alle tribunes samen beginnen te supporteren, wat voor de tegenpartij een echte hel kan maken !
We zijn goed op weg !!!
dirk Wrote:Ik vrees dat als de spelkwaliteit niet vlug verbeterd dat er toch toeschouwers zullen afhaken .
Als we verder willen blijven groeien is er volgend jaar een compleet nieuwe D-tribune nodig, identiek als de overkant, maar dan zonder de extra voorzieningen (kleedkamers, omroepkabine, business etc...) en de prijzen drastisch verlagen van 35€ naar max. 20€
Zondag kon je al duidelijk zien dat alle tribunes samen beginnen te supporteren, wat voor de tegenpartij een echte hel kan maken !
We zijn goed op weg !!!
De de geen business Seats meer ??? dan loop je echt pak inkomsten mis .... dit heb je echt nodig !! zijn die mannen die ons groot maken niet de abo's van 129€
Maar de prijzen moeten idd zakken als er een nieuwe tribune komt .... 35€ voor ticket is veel geld vele haken af en kijken gewoon voor hun tv
We hebben nood aan nieuwe C en D die betaalbaar zijn !!!
We zijn goed op weg !!!
De de geen business Seats meer ??? dan loop je echt pak inkomsten mis .... dit heb je echt nodig !! zijn die mannen die ons groot maken niet de abo's van 129€
Maar de prijzen moeten idd zakken als er een nieuwe tribune komt .... 35€ voor ticket is veel geld vele haken af en kijken gewoon voor hun tv
Inderdaad, snel die D tribune aanpakken, betaalbare matchtickets (want moeilijk om iemand warm te maken om eenmalig mee te gaan voor 35 EUR per ticket). De nieuwe D hoeft inderdaad maar basic te zijn: dicht op het veld en onder de tribune een lange toog (en eventueel nog wat kantoorruimte in hoeverre daar plaats voor is).
En dan van de hele C terug een 'sta'-tribune maken à la Waregem. Ondanks dat je ver van elkaar staat vgl met een old school statribune, toch nog beter dan neerzitten.
Keun Wrote:De de geen business Seats meer ??? dan loop je echt pak inkomsten mis .... dit heb je echt nodig !! zijn die mannen die ons groot maken niet de abo's van 129€
1250 business seats in de nieuwe tribune... Hebben we er geen genoeg !?
KVO wou trouwens af van dat glazen kot en heeft al eens de optie bekeken om het glas weg te halen.
Zakenmensen spenderen veel meer als ze aan de andere tafel zien dat de champagne daar rijkelijk vloeit ipv in hun eigen hokje ;-)
Keun Wrote:De de geen business Seats meer ??? dan loop je echt pak inkomsten mis .... dit heb je echt nodig !! zijn die mannen die ons groot maken niet de abo's van 129€
1250 business seats in de nieuwe tribune... Hebben we er geen genoeg !?
KVO wou trouwens af van dat glazen kot en heeft al eens de optie bekeken om het glas weg te halen.
Zakenmensen spenderen veel meer als ze aan de andere tafel zien dat de champagne daar rijkelijk vloeit ipv in hun eigen hokje ;-)
Waarom wil iedere club dan de zo genoemde skyboxen ?? Niet iedere business Seat hoeft buiten te zitten in de winter .... Het is kvo die 1250 vip plaatsen wou in hun tribune ... als er nieuwe tribune komt ???
liefst nieuw bezoekers vak in de hoek en heel de E voor kvo ... C onderaan staan en bovenaan zitten zo heeft iedereen wat wils