Lees mijn post eens, ik heb het over gigantische spelerslonen voor spelers die over hun top zijn en / of niet spelen.
Waarschijnlijk immens lonenmassa.
Ach hoor het graag zeggen in extra time ..... de trainer is bijna alles voor de spelers kwa vertrouwen
je moet bijna Phygologie gestudeerd hebben om een goeie trainer te zijn.
Vertrouwen doe heel veel met spelers !! en dat moet je kunnen overbrengen
Heeft Yves fouten ja .... wie niet ? is hij goeie trainer ja maar moet denken in belang van kvo volgens mij
Is het goed dit jaar kwa voetbal neen !! waarom teveel vedette allures tw weinig mix
dan komen we direct bij Devroe die spelers gehaald heeft voor veel of geen geld
Maar je moet een ploeg maken en geen halve ploeg vedetten die elkaar geen pas gunnen
Winnen tegen stvv is een must nogmaals ....dit word zeker geen makkie , ook omdat er altijd druk komt ....omdat we bijna iedere thuis match moeten winnen - reden 1op 12 bij uit wedstrijden !!
ik zou voor zeker 3 vervangers kiezen voor de match tegen stvv
Beste KVO-ers,
Ik hoor hier velen klagen (en zagen) dat het verleden jaar zoveel beter was. Blijkbaar zijn die mensen veel matches na de winterstop vergeten?
Ik heb eens vergeleken met dezelfde matches die we verleden jaar hebben gespeeld en constateer dat we momenteel 7 punten meer hebben dan verleden jaar! Enkel tegen Charleroi hebben we 1 puntje minder... (verleden jaar speelden we daar 1-1). Bij alle andere matchen deden we even goed en tegen Brugge, Mouscron, Zulte Waregem, Waasland Beveren deden we beter... Als we vrijdag winnen tegen St Truiden hebben we 10 punten meer dan verleden jaar (verleden jaar verloren we thuis van St Truiden)
Enfin, Ik weet wel dat dit ook een niet juiste weergave is van de vraag 'Is KVO nu slechter of beter dan verleden jaar?' maar wees toch ook eens positief! Probeer de ploeg en staf te steunen ipv af te breken! Voor hen geeft dat ook een boost! Want reken maar dat sommige spelers en staf de weg naar dit forum ook wel kennen... Leve KVO!!
bartwostyn Wrote:Beste KVO-ers,
Ik hoor hier velen klagen (en zagen) dat het verleden jaar zoveel beter was. Blijkbaar zijn die mensen veel matches na de winterstop vergeten?
Ik heb eens vergeleken met dezelfde matches die we verleden jaar hebben gespeeld en constateer dat we momenteel 7 punten meer hebben dan verleden jaar! Enkel tegen Charleroi hebben we 1 puntje minder... (verleden jaar speelden we daar 1-1). Bij alle andere matchen deden we even goed en tegen Brugge, Mouscron, Zulte Waregem, Waasland Beveren deden we beter... Als we vrijdag winnen tegen St Truiden hebben we 10 punten meer dan verleden jaar (verleden jaar verloren we thuis van St Truiden)
Enfin, Ik weet wel dat dit ook een niet juiste weergave is van de vraag 'Is KVO nu slechter of beter dan verleden jaar?' maar wees toch ook eens positief! Probeer de ploeg en staf te steunen ipv af te breken! Voor hen geeft dat ook een boost! Want reken maar dat sommige spelers en staf de weg naar dit forum ook wel kennen... Leve KVO!!
Heerlijke match gezien in Eupen, prachtvoetbal tegen Gent en in Charleroi waren we weergaloos ... doe zo voort jongens! Voila :D
Geloof me, aan steun aan de ploeg (en staff) ontbreekt het bij 99% van deze forumgebruikers niet, maar dat wil niet zeggen dat we ons gedacht niet mogen zeggen é. Dat hoort er mijn inziens bij, toch?
En eerlijk is eerlijk, oké we pakken hier en daar punten en doen het mathematisch niet slecht (zelfs goed) maar het voetbal van augustus 2015 tot december 2015 hebben we spijtig genoeg (met een 'versterkte' kern) nog niet gezien. Kunnen we dat verwachten? Waarschijnlijk niet (teveel randfactoren: vorm van het moment, geluk op dat moment, tegenstanders in een dip, andere spelers ...) Maar mogen we dat verwachten? Tuurlijk, ik ga naar het stadion in de hoop dat KVO elke keer zijn kop ervoor legt, wint en liefst met schoon voetbal.
Nog één bedenking ivm de transfer en dan vooral ivm die 'toplonen'. Je moet dat zo zien vb. Tomasevic haal je gratis (0€) binnen, zijn transferwaarde is 1,5 miljoen €. D.w.z. dat je in plaats van die transferwaarde + vraagprijs (+- 2 miljoen euro) aan Kortrijk te betalen je dit kapitaal kan aanwenden om iets meer loon aan te bieden en de speler over de streep te trekken. Op zich lijkt me dat niet zo onverantwoord, anders zou zijn mochten we Kortrijk met de rug tegen de muur zetten en 5 miljoen € bieden op Tomasevic en hem dan nog een 1 miljoen € per jaar betalen (want Coucke zou dat financieel kunnen).
De enigste die misschien teveel verdient ifv rendement is waarschijnlijk Pedersen (ook al kennen wij de details niet van zijn contract), maar dat kon evengoed anders zijn uitgedraaid.
Als ik dan toch een klein puntje van 'kritiek' mag geven op het transferbeleid denk ik dat we centraal op het middenveld iets missen, ik zou daar in januari iets bijhalen.
Ik ben eens benieuwd wat er zou gebeurd zijn mocht Jali toch nog vertrokken zijn naar Leeds. Dan zat je daar met Siani - Jonckheere - VDD echt wel heeeeel dun bezaaid in vergelijking met de rest van de kern.
09-27-2016, 07:08 AM (This post was last modified: 09-27-2016, 07:09 AM by Keun.)
carlo Wrote:Geen probleen om de spelers te steunen maar dan moet er inzet zijn. Goed spelen en verliezen kan altijd.
Idd 200% mee eens ..... vele zagen niet meer , maar blijven gewoon thuis in de toekomst en doen geen verplaatsingen meer mee ( is dat dan de bedoeling ?)
En de uitspraken op de trainer ..... het is de eerste keer dat er commentaar komt op Yves sinds 2j hier op de forum denk ik
Reden ze uitspraak .... hij vond het goed !!!
Je wint met een goeie berrier op antwerp die zeker geen gemakkelijke match was en als beloning volgende match op de bank ..... voor musona die geen 10 is volgens mij sorry
carlo Wrote:Geen probleen om de spelers te steunen maar dan moet er inzet zijn. Goed spelen en verliezen kan altijd.
Idd 200% mee eens ..... vele zagen niet meer , maar blijven gewoon thuis in de toekomst en doen geen verplaatsingen meer mee ( is dat dan de bedoeling ?)
En de uitspraken op de trainer ..... het is de eerste keer dat er commentaar komt op Yves sinds 2j hier op de forum denk ik
Reden ze uitspraak .... hij vond het goed !!!
Je wint met een goeie berrier op antwerp die zeker geen gemakkelijke match was en als beloning volgende match op de bank ..... voor musona die geen 10 is volgens mij sorry
Volledig akkoord met Keun.
En @ bartwostyn : met het huidig gebrachte voetbal kan je moeilijk positief zijn.
tim2pin Wrote:Nog één bedenking ivm de transfer en dan vooral ivm die 'toplonen'. Je moet dat zo zien vb. Tomasevic haal je gratis (0€) binnen, zijn transferwaarde is 1,5 miljoen €. D.w.z. dat je in plaats van die transferwaarde + vraagprijs (+- 2 miljoen euro) aan Kortrijk te betalen je dit kapitaal kan aanwenden om iets meer loon aan te bieden en de speler over de streep te trekken. Op zich lijkt me dat niet zo onverantwoord, anders zou zijn mochten we Kortrijk met de rug tegen de muur zetten en 5 miljoen € bieden op Tomasevic en hem dan nog een 1 miljoen € per jaar betalen (want Coucke zou dat financieel kunnen).
In het bedrijfsmodel van KVO moeten de lonen betaald worden uit de courante inkomsten - abonnementen, losse tickets, sponsoring, enz... - en springt Marc Coucke enkel bij voor de aankopen van spelers.
De zakenman, die Coucke is, was tot op heden zeer, zeer spaarzaam met zijn centjes bij de spelersaankopen. De stijgende courante inkomsten - uiteindelijk vooral sponsoring, tot spijt van de vele supporters die denken dat ze de spelers betalen... - laten een stijgende loonmassa toe, maar zeker geen standaard lonen van 1 miljoen € per jaar.
ik dacht dat Dimata 350.000€ gekost had ,
Daniel Van Buyten liet dat toch zo noteren in voetbalmagazine, toen deze in een interview het verlies van een toptalent aanhaalden
ik dacht dat Dimata 350.000€ gekost had ,
Daniel Van Buyten liet dat toch zo noteren in voetbalmagazine, toen deze in een interview het verlies van een toptalent aanhaalden
Een heel vuil wereldje ..... zo is nu nog eens gebleken in Engeland .... Met een exit van hun bondscoach !!!