Blij dat proto toegeeft in de pers dat hij in de fout ging .... is de laatste weken aan een mindere reeks bezig
Het spel gaat idd iets vlugger zonder Siani ...omdat Siani bijna altijd kiest voor een bal achteruit met soms de gevolgen van dien
wie ik dan weer minder vond was marusic op de rb .... ofwel nog vermoeid van ze interland ??
Ben benieuwd wie er aan de aftrap komt tegen kvk .... hoop dat rozehnal blijft staan , zijn ervaring achterin is van goud waarde !!
met zelfde elf starten ?? als musona fit geraakt ... want bleef spelen met pijn nooit goed !!
één speler wil ik terug zien als hij top is en dat is jali ... maar denk dat hij wat met het kopje aan het spelen is .... bijna eind oktober en nog geen wedstrijd " voor ons " gespeeld ... heel raar !!
Keun,Jantje en Turbof ; zou het niet de schuld zijn van Devroe dat we achteraan de O niet kunnen houden ? Hij heeft er maar Proto,Marusic, Bossaert, Tomasevic, Cappon en Godeau ( die dan nog moet scoren ) bijgehaald .
Zou het ook niet kunnen dat Canesin , El Ghanassy , Akpala en Jali niet opgesteld worden omdat Berrier te veel verdient en dat we daardoor hun eventuele winstpremies niet kunnen betalen ?
Enkele bedenkingen :
Zoals Conté voetbalde mag hij altijd starten : het was een plezier om hem te zien spelen
Musona speelt een zéér sterk seizoen , met wat meer geluk ( ballen op de deklat ) was hij waarschijnlijk topscorer in eerste
De ploeg speelt beter met Berrier
Proto gaat in de fout bij het eerste doelpunt , maar houdt ons daarna 2 of 3 keer recht
De afwerking moet beter : Cyriac mist 2 x op een manier , .... : dit mag niet op dit niveau , idem voor El Ghanassy
Musona wordt bijna het veld afgeschopt : ik vreesde voor het ergste : dit was donkerrood
dirk Wrote:Keun,Jantje en Turbof ; zou het niet de schuld zijn van Devroe dat we achteraan de O niet kunnen houden ? Hij heeft er maar Proto,Marusic, Bossaert, Tomasevic, Cappon en Godeau ( die dan nog moet scoren ) bijgehaald .
Zou het ook niet kunnen dat Canesin , El Ghanassy , Akpala en Jali niet opgesteld worden omdat Berrier te veel verdient en dat we daardoor hun eventuele winstpremies niet kunnen betalen ?
Mààr Proto, Marusic, Bossaerts, Tomasevic, ... ??? Zijn toch stuk voor stuk aanwinsten wat ervoor zorgt dat we zowat onze beste verdediging ooit hebben dit jaar. Op papier, inderdaad, maar in de praktijk zie ik het op dat vlak wel positief in voor de nabije toekomst.