MARCO Wrote:volledig akkoord met tim2pin ....ik hoop wel dat jali terug kan/wil spelen...tijd dat de club eens een duidelijke mededeling doet ivm met jali want dit was toch onze duurste transfer en hier doet men wel aan gevoelig kapitaalsverlies .
Zeer juist !
Wat is er met Jali aan de hand ? ?
Denk op z'n ostends gezegd ... dikkoppen
Idd een sterke vervanger voor jali zou welkom zijn , maar ik blijf toch hopen op die sterke rb of Lb als marusic op links blijft .... we hebben een 2de marusic nodig op rechts
MARCO Wrote:volledig akkoord met tim2pin ....ik hoop wel dat jali terug kan/wil spelen...tijd dat de club eens een duidelijke mededeling doet ivm met jali want dit was toch onze duurste transfer en hier doet men wel aan gevoelig kapitaalsverlies .
Zeer juist !
Idd een sterke vervanger voor jali zou welkom zijn , maar ik blijf toch hopen op die sterke rb of Lb als marusic op links blijft .... we hebben een 2de marusic nodig op rechts
Dan kom vdd terug naar het middenveld
ze hadden Jali moeten laten gaan naar de Olympische Spelen .. dat heeft hij KVO blijkbaar nog niet vergeven
12-08-2016, 09:12 PM (This post was last modified: 12-08-2016, 09:13 PM by Turbof.)
Bobafett Wrote:
Keun Wrote:
pinanti Wrote:Zeer juist !
Dan kom vdd terug naar het middenveld
ze hadden Jali moeten laten gaan naar de Olympische Spelen .. dat heeft hij KVO blijkbaar nog niet vergeven
aub zeg moeten we nog compassie hebben ook? Verdient genoeg zeker? Speelde nog maar 1 match dit seizoen, lijkt me logisch dat we er geld proberen voor te krijgen in januari.
En laten we eerst maar spelers wegdoen ipv er nog bij te halen !
Dat er iets fout zit met Jali is een feit , maar als hij er met zijn kopje bij is , behoort hij tot de betere verdedigende middenvelders van van de ganse JPL .
Het gebeurt nog met Afrikaantjes dat ze het niet meer zien zitten als er teveel familieleden op hun kosten komen leven eenmaal ze goed hun boterham verdienen .
12-16-2016, 11:29 AM (This post was last modified: 12-16-2016, 11:30 AM by tim2pin.)
Was te verwachten maar toch een beetje dubbel gevoel bij Dutoit.
Is toch 'al' 28 jaar en heeft nog maar 2 jaar ervaring in eerste klasse, ook een relatief 'kleine' doelman. Zo'n meerwaarde gaan we nu ook niet op hem realiseren als je weet dat Proto zeker nog 2 / 3 jaar titularis kan zijn. In dat opzicht een 'vreemde' keuze, ik dacht eerder aan een beloftevolle doelman ala Hubert (wrs wel niet haalbaar), Goblet, ...
Kon deze zomer als we hem mochten geloven naar Barcelona, nu weer dat opstootje in Sint-Truiden ... zal hij tevreden blijven met een plaatsje achter Proto?
Nu ik moet zitten en zwijgen, we staan in de halve finale van de Croky Cup en als we winnen tegen Zulte bovenaan en vieren we feest !
William Dutoit ( ook Standard toont belangstelling)
Olivier Deschacht kan naar Lokeren of KVO
Senna Miangue zou geleend worden bij Internazionale
en top of the bill , ze noemen ook Nicolas Lombaerts , omdat het bij Anderlecht, Brugge en Gent te lang duurt , zou MC met de hoofdprijs kunnen weglopen
amaai amaai die pers, de ene dag zijn we failliet , de andere zouden we top transfers doen
tussen haakjes dat nieuws komt van Voetbalkrant.com , dus ......... alles geloven :p