Turbof Wrote:Ik vond Berrier zeker niet zo slecht maar het liedje van de stilstaande fases begint idd afgezaagd te raken. Al drie jaar eist hij al die ballen op en al drie jaar zijn ze meestal tenenkrommend slecht getrapt. Er was even een opvlakkering maar nu is het alweer weken armoe troef.
Ondanks dat ik vind dat de hoekschoppen de laatste weken beter getrapt worden, is het een feit dat het veel beter kan en moet.
Maar waren ze gisteren beter getrapt toen Berrier op de bank was ? Ik denk het niet!
De voorbije 3 seizoenen ( !! ) zijn hoekschoppen een probleem.
En toen Berrier op de bank zat was het inderdaad nog erger.
Blijkbaar kan niemand bij KVO een deftige hoekschop trappen en dit is een chronisch probleem.
Doodjammer van Milic . In de verdedidiging mag er nu echt niet veel meer gebeuren. Ook voor hem spijtig dat hij de matchen om de prijzen moet missen. Bij deze een spoedig herstel gewenst!
ratatouille Wrote:Doodjammer van Milic . In de verdedidiging mag er nu echt niet veel meer gebeuren. Ook voor hem spijtig dat hij de matchen om de prijzen moet missen. Bij deze een spoedig herstel gewenst!
Inderdaad , spijtig voor Milic : geen bekerfinale , .....
Spoedig herstel Antonio !
Vond Rosehnal , Marusec en Berrier beste veldspelers .
Spijtige kwetsuur van Milic .
Begrijp niet dat sommigen Jonckheere bij de besten rekenen , ja zijn inzet is groot , maar dat tikje zuivere klasse ontbreekt , en zijn Goal op Westerlo was mooi , maar zijn passing ???????????????
We zitten met een aantal (wissel )- spelers die af en toe een 10-tal minuutjes mogen invallen om NIETS TE KUNNEN BEWIJZEN . Wat zal er gebeuren als bijvoorbeeld Rosehnal , Siani , Berrier , Marusec of Dimata in de beker of in de play-offs uitvallen door kwetsuur of schorsing ? Ze vervangen door een speler die in 10 matchen samen maximum 120 minuten heeft mogen spelen ?
Hoe kan een speler met overtuiging en vertrouwen spelen als de trainer hem geen kans en geen vertrouwen geeft , en dan denk ik vooral aan Jali ( onze duurste aankoop ) , Canesin , Akpala , Bossaerts , .............
Hopelijk krijgen enkele mindere goden eens een serieuze speelkans tegen Standard , dit vooral om kwetsuren te vermijden en te kunnen vechten voor hun plaats in de ploeg of voor een transfer .
Wat Dimata betreft ; vorig jaar een gewone jeugdspeler , nu als 19-jarige al 30 matchen in de punt van de ploeg . Als de oudere spelers eens in een dipje zitten is dit heel normaal en nu zit Dimata op het slechtst mogelijke moment in dat dipje en toch is men in feite moreel verplicht hem op te stellen tegen Standard in plaats van hem eventjes rust te laten . Hopelijk wordt hij niet van het veld geschopt of loopt hij geen kwetsuur op .
Turbof Wrote:Ik vond Berrier zeker niet zo slecht maar het liedje van de stilstaande fases begint idd afgezaagd te raken. Al drie jaar eist hij al die ballen op en al drie jaar zijn ze meestal tenenkrommend slecht getrapt. Er was even een opvlakkering maar nu is het alweer weken armoe troef.
Ondanks dat ik vind dat de hoekschoppen de laatste weken beter getrapt worden, is het een feit dat het veel beter kan en moet.
Maar waren ze gisteren beter getrapt toen Berrier op de bank was ? Ik denk het niet!
De voorbije 3 seizoenen ( !! ) zijn hoekschoppen een probleem.
En toen Berrier op de bank zat was het inderdaad nog erger.
Blijkbaar kan niemand bij KVO een deftige hoekschop trappen en dit is een chronisch probleem.
Hoekschoppen zijn bij elke ploeg een 'probleem', gewoon omdat er meer snelheid en risico zit dan in de hoekschoppen ivm 15-20 jaar geleden.
Je ziet meer en meer ploegen die ipv een hoekschop rechtstreeks te trappen gewoon terug een aanval proberen op te zetten.
Denk overigens wel dat we een van de ploegen zijn die al het meest hebben gescoord op hoekschop dit seizoen.
Blijkbaar vinden toch vele onder ons de manier van werken van Yves een heel raar systeem
Hoe kun je de bank nog motiveren als je ze telkens 10 0f 12 min brengt als het goed gaat op de duur gaan ze ook foert zeggen hé en zeker naar mate het seizoen op ze einde komt
Zolang je 1 match per week speelt geloof ik niet echt in roteren. Je moet gewoon je beste ploeg opstellen en dat doet de trainer.
Anderen moeten op training maar bewijzen dat ze beter zijn dan. En gezien onze vierde plaats zijn de keuzes van de trainer veelal juist gebleken. Onze 'sterke bank' ging vorige week ook met 0-2 verliezen tegen Roeselare.
Spelers als Pedersen en Akpala zijn vooral namen maar toch absoluut geen meerwaarden.
Op standard zullen Canesin, Bossaerts, Jali en tomasevic wel spelen vermoed ik. Zo hebben ze meteen een match in de benen met oog op bekerfinale. Maar nu Milic gekwetst is zal de basiself wel zo goed als vaststaan denk ik. En ik ben ook niet zo zeker of el Ghanassy daar zal instaan.
03-06-2017, 09:25 AM (This post was last modified: 03-06-2017, 11:25 AM by kavéé.)
Ik en velen rondom mij op de tribune vragen zich ook telkens weer af waarom yves altijd zo lang wacht met vervangen. Heeft hij hier al een uitleg over gegeven? De enige reden die ik kan vermoeden is dat er een kloof is tussen de 11 starters en deze op de bank. Want iemand die écht dicht bij de 11 aanleunt, zou toch minstens een half uur zich moeten kunnen bewijzen. Zeker in een gesloten match zoals zaterdag en zeker iemand die aanvallend iets moet kunnen forceren, zoals een Canesin. Dat El Ghanassy niet of weinig zou spelen, dat leek me na vorige week al duidelijk.