met een zeer sterke bank : Dutoit - Lombaerts - Berrier - Akpala - Jonckheere -Canesin
ik kies Ramin om hetgeen hij liet zien de 2de helft tegen LOSC, gevaarlijke centers , goeie vrije trap
en Banda omdat die iets wil forceren , werkt en levert goeie pas, weinig balverlies
en in plaats van pas na 70 minuten te vervangen , tijdens de rust of in de 60ste minuut ,
zo gaan ze leren om in de 1ste helft ook alles te geven
in plaats van te wachten tot de laatste 10 minuten
ik vind het ergerlijk dat ze wachten tot die laatste minuten om alles te geven
ze hebben verdorie 90 minuten de tijd om te scoren
ze willen persé in de laatste minuut nog de boel redden
De competitie is nog niet begonnen , maar het gezever is wel al een week bezig .
Moest ik MC zijn dan zou ik zeggen : " genoeg is genoeg , het is niet omdat ik een hand heb gegeven dat ik ook mijn ganse arm en zelfs meer zou moeten geven , want ze hebben NOOIT genoeg de ONDANKBAREN " .
MC heeft ook vrouw en kinderen , ook VEEL mensen die ( mede ) door hem hun brood verdienen en voetbal zorgt voor hem niet voor brood op de plank maar is puur voor zijn hobby en ontspanning .
We mogen op onze beide knieën zitten en hem bedanken voor wat hij al gedaan heeft voor KVO en hopen dat hij heel lang onze voorzitter zou mogen blijven .
met een zeer sterke bank : Dutoit - Lombaerts - Berrier - Akpala - Jonckheere -Canesin
ik kies Ramin om hetgeen hij liet zien de 2de helft tegen LOSC, gevaarlijke centers , goeie vrije trap
en Banda omdat die iets wil forceren , werkt en levert goeie pas, weinig balverlies
en in plaats van pas na 70 minuten te vervangen , tijdens de rust of in de 60ste minuut ,
zo gaan ze leren om in de 1ste helft ook alles te geven
in plaats van te wachten tot de laatste 10 minuten
ik vind het ergerlijk dat ze wachten tot die laatste minuten om alles te geven
ze hebben verdorie 90 minuten de tijd om te scoren
ze willen persé in de laatste minuut nog de boel redden
Dus zonder Jali , Lombaerts , Berrier ????????????????? Laat me niet lachen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En wat met de kwetsuur van Mussona ?
Op welke planeet woont ge eigenlijk ??????????????
Voor wie laat je Lombaerts spelen wie zou je eruit halen ? En waarom ? Krijg drie doelpunten om de oren
Berrier zou ik ook laten starten , maar Banda toch achter de hand houden voor berrier
Proto
Capon Rozehnal Thomasevic (Lombaerts) Milic
Jali
Siani ( Banda ) of
ramin Berrier (Banda) Musona (el ghannasy ) helpt niet graag verdedigen dus ??
Akpala (zivkovic) op de counter
Me vervangers staan tss () denk meer aan een muur te bouwen in Marseille en hopen op die counter
dirk Wrote:De competitie is nog niet begonnen , maar het gezever is wel al een week bezig .
Moest ik MC zijn dan zou ik zeggen : " genoeg is genoeg , het is niet omdat ik een hand heb gegeven dat ik ook mijn ganse arm en zelfs meer zou moeten geven , want ze hebben NOOIT genoeg de ONDANKBAREN " .
MC heeft ook vrouw en kinderen , ook VEEL mensen die ( mede ) door hem hun brood verdienen en voetbal zorgt voor hem niet voor brood op de plank maar is puur voor zijn hobby en ontspanning .
We mogen op onze beide knieën zitten en hem bedanken voor wat hij al gedaan heeft voor KVO en hopen dat hij heel lang onze voorzitter zou mogen blijven .
Dirk, kan ik niets aan toevoegen. Je hebt 101% gelijk.
MARCO Wrote:We gaan de ervaring van lombaerts in Marseille nodig hebben..moet in mijn ogen absoluut in de ploeg.
Ja , want ondervinding zal een van de belangrijkste zaken zijn . Ik denk wel dat we jantje zullen missen als raadgever aan Yves , want Jantje ziet veel dingen die ANDEREN niet zien en dat hij misschien beter in de plaats van Karel Gheraerts was gekomen om verbindingsman te zijn tussen trainers , spelers en bestuur . En daarbij hebben we dan ook nog Devroe die er volgens Jantje en enkele anderen ook niet veel van kent mee aan het roer staat .