De eerste match na de winterstop is die thuis tegen KVK! In het guldensporenstation gingen we met 0-2 winnen. Hoeveel zal het nu worden zonder Ovono & Jali in de ploeg?
Matfix Wrote:De eerste match na de winterstop is die thuis tegen KVK! In het guldensporenstation gingen we met 0-2 winnen. Hoeveel zal het nu worden zonder Ovono & Jali in de ploeg?
Wel met milic , Vandendriessche , musona en .... ???
Matfix Wrote:De eerste match na de winterstop is die thuis tegen KVK! In het guldensporenstation gingen we met 0-2 winnen. Hoeveel zal het nu worden zonder Ovono & Jali in de ploeg?
Wel met milic , Vandendriessche , musona en .... ???
ze spreken over Biebauw ( KV Mechelen )
het is nog wachten hoe het rechtsachter zal verlopen Coussement doet dat niet slecht, en als Lukaku terug komt kan Deschutter terug naar rechts , zelfs Milic zou links kunnen, dan kan Schuttie op rechts
Linksmidden is nog niet inorde , ik dacht dat ze daar Langil voor zouden gebruiken, doch Standard wil dat blijkbaar ook
met Vandendriessche in het midden hebben we aan vechtkracht en mentaliteit bij
Musona vooraan zou de netten moeten doen trillen
nu nog hopen dat iedereen fit en gezond terugkeert, uit Spanje en Afrika :-)
met een 100% fitte Lukaku en Ruiz + de aanwinsten, zouden we toch moeten scoren wi
Piewie kennende vrees ik dat de nieuwe spelers nog een beetje gaan moeten wachten zoals Canesin en Lukaku ook eerst 'een trainingsachterstand' moesten wegwerken en eerst maar invalbeurten kregen. Als ze meteen bewijzen beter te zijn ... afwachten zeker.
carlo Wrote:Piewie kennende vrees ik dat de nieuwe spelers nog een beetje gaan moeten wachten zoals Canesin en Lukaku ook eerst 'een trainingsachterstand' moesten wegwerken en eerst maar invalbeurten kregen. Als ze meteen bewijzen beter te zijn ... afwachten zeker.
Vooraan moet er volgens mij direct iemand anders staan ...je heb dan nog super subs op de bank om in te komen
Voor spelers die basis zij, in hun ploeg is er natuurlijk geen' wachttijd' , dus Langil enz. zijn na de stage meteen inzetbaar wat mogelijkheden schept om toch te lonken naar playoff 1 ???