De reactie gezien van Hein Van Zwanzebroek op sporza, wat een triestige onsportieve lul is die vent eigenlijk !
Kan een vennootschap oprichten met preuthomme !
Al bij al , ECHT HEEEEL blij met de 1/2 finale tegen Genk.
Een mooi gebaar voor de Papa van Antonio op de 44 ste minuut ! TOF van onze supp's , ook het applaus voor de keeper van Gent bij zijn vervanging , heel sportief , zo hoort het !
Wat deze avond vertoond werd , vergt geen commentaar , we blijven dromen , komaan KV !!!
12-15-2016, 01:09 AM (This post was last modified: 12-16-2016, 08:12 PM by gintonic.)
hein zegt oostende bracht de eerste 70 minuten niets want hein kent het woord verdedigen blijkbaar niet en kijkt al eens neer op de anderen. dag hein. groeten thuis. vergeet dejaegere zijn pamper straks niet te verversen. vanderhaeghe spreekt altijd eerlijk en met respect voor gelijk welke tegenstander.
Match met een dubbel gevoel. Zeer blij met het resultaat. Zeer goed verdedigend werk tegen een vlot combinerend Gent. Ook de duelkracht op het middenveld viel op. Aanvallend brachten we echter iets minder dan op Gent. Na de uitsluiting van "De Jager op rood" kwamen de kansen wel. Wat is er aan de hand met Jali?????
Jali zelfs niet meer in de kern .... toch echt iets mis in het kopje
Want Yves laat zoveel mogelijk spelers starten
nu toch bewezen .... al was ik daar ook geen voorstander van maar heeft het tegendeel bewezen !
Gisteren vroeg ik ik ook al af waarom dimata niet terug in de spits ?? maar cyriac trapt er terug 1 binnen
Toch blij dat de C wat gevuld was .... ook vele clubsupporters gezien