zal een late terugkeer worden naar leuven maar natuurlijk op post in de c2 voor deze halve finale. ..Hopelijk gaat de ticketverkoop wat beter want kan mij toch niet inbeelden dat we zoals tegen lokeren in halve finale geen volle bak hebben . ........ Unieke kans voor KVO ..
De match leeft duidelijk bij de genk supporters ..Denk dat er heel wat volk van hun aanwezig zal zijn
MARCO Wrote:zal een late terugkeer worden naar leuven maar natuurlijk op post in de c2 voor deze halve finale. ..Hopelijk gaat de ticketverkoop wat beter want kan mij toch niet inbeelden dat we zoals tegen lokeren in halve finale geen volle bak hebben . ........ Unieke kans voor KVO ..
De match leeft duidelijk bij de genk supporters ..Denk dat er heel wat volk van hun aanwezig zal zijn
Ik denk dat , bij deze opstelling , onze zwakte zal liggen bij VDD en Jonckheere .
Ik zou eerder gaan voor
Cappon - Rosehnal , Milic , Tomasevic
Marusic en VDD of Jonckheere
Berrier
Canesin , Dimata , El Ghanassi
Ik moet wel zeggen dat ik geen Jonckheere-fan ben
tomasevic heeft actueel achterin op de vleugel duidelijk een probleem (heeft zekers nog niet op die plaats zijn vorm van in kortrijk) wat heel gevaarlijk is tegen slimme en snelle buitenspelers zoals Genk heeft. Weet niet of het conditioneel is of te lang centraal gestaan maar ik zou zelf de voorkeur geven om tomasevic eventueel centraal te zetten en dan milic op de vleugel maar het best is denk ik toch marusic op die plaats (heeft al geweldige matchen gespeeld daar zelf al is het tegen zijn voet bvb tegen genk)
MARCO Wrote:zal een late terugkeer worden naar leuven maar natuurlijk op post in de c2 voor deze halve finale. ..Hopelijk gaat de ticketverkoop wat beter want kan mij toch niet inbeelden dat we zoals tegen lokeren in halve finale geen volle bak hebben . ........ Unieke kans voor KVO ..
Hoop nog altijd op een volle C tribune ...... wat is er toch aan de hand dat er zovele laten afweten ???
laat uur .... veel schoolgaande supporters ?
Te duur ?
teveel die voor hun tv gaan zitten
waarom zat het vol tegen Lokeren en nu niet ??
die match tegen Eupen heeft er zeker geen goed aan gedaan !
De E tribune zo goed als leeg moest dat geen 2de spionkop worden !
Al hoor ik heel veel klachten van de E mensen gaan er volgend seizoen geen abo meer nemen
Vind het jammer nu we zo dicht staan ....
vind ook wel beetje verkeerde boodschap van Alain van preuteleute ...ik ben gaan skiën zal er ook niet zijn
Nu hopen dat kvo het tegendeel bewijst en al de niet komers ongelijk kan geven !!