Vrijdag 27 maart oefenwedstrijd tegen Roeselare momenteel nummer 11 in 2de. Match gaat door om 11u in het Albertpark.
Wie brengt ons een verslagje? vergeet ook niet die ene jonge gast dat bij ons in beeld zou zijn te bekijken! (Olivier Myny)
Denk je echt dat Fred je zal wegsturen als je daar bent? Eerder gesloten deuren voor de pers denk ik dan.
Ipv naar de training te gaan vrijdag gewoon naar de wedstrijd.
In deze betekent dit eigenlijk gewoon dat er geen security, catering, organisatie, ... Wordt voorzien.
Maar wie wil komen piepen, zal dus geen deur tegen zijn kop krijgen
Bram Wrote:In deze betekent dit eigenlijk gewoon dat er geen security, catering, organisatie, ... Wordt voorzien.
Maar wie wil komen piepen, zal dus geen deur tegen zijn kop krijgen
03-27-2015, 12:47 PM (This post was last modified: 03-27-2015, 01:21 PM by jantje.)
KVO - Roeselare 1-2 , doelpunt gescoord op vrije trap door Berrier
Chopin mocht in doel starten en kreeg al onmiddellijk een blunder te verwerken 0-1
de bal ging hoog in de lucht en iedereen keek ernaar, hoe hij achter de doelman binnenviel
dan begon het festival aan missers met Blasevic in de hoofdrol , ik zag Fredje meermaals zijn wenkbrauwen fronsen.
tot driemaal toe mocht Ante aanleggen op 2 meter van de goal, hij kreeg de bal niet over de lijn
nog erger werd het toen hij alleen op doel afging en de bal meters hoog over trapte.
een vrije trap net buiten de 16 werd door Berrier mooi binnen geplaatst 1-1
Chopin stond éénmaal op de goede plaats, als Schmisser balverlies had.
voorts gaf hij geen blijk van vertrouwen, plakte op zijn lijn, kwam geen enkele keer uit,
was geen baas in de kleine caréé
Siani en Jonckheere speelden sterk , Coussement op de linkerflank trok zoals altijd zijn plan
Verbrugghe speelde linksachter
ruststand 1-1
tweede helft mocht Chopin rusten en werd vervangen door Verlinden,
en die begon al even desastreus als zijn voorganger 1-2
( nu weten we waarom Biebauw aangetrokken werd )
Locigno kwam in plaats van Luissint en gaf al direct aanvallende impulsen
Hempte deed zijn wederoptreden en verving Verbrugghe
Van Imschoot verving Siani , Brillant ipv Hoefkens
Met Musona en Canesin vooraan in plaats van Couli en Blazevic kreeg KVO meerdere kansen
maar die werden allemaal de nek omgewrongen
Musona op assist van Berrier, schoot enkele centimeters over
Berrier en even later Canesin alleen voor de doelman, geraken er niet voorbij
ik moet wel zeggen ,de doelman van Roeselare, had hoere sjanse
maar ja, de doelman doet ook mee ,
als ze de bal niet binnentrappen is het moeilijk om te winnen.
Ik was verwonderd om Locigno te zien, was die ook niet opgeroepen voor de nationale beloften ?
ik dacht eerst dat het een testspeler was die op hem trok , doch Piwie zei me dat het Locigno zelf was
wat hebben we geleerd vandaag,
er is nog veel werk aan de jeugd (met name Ante )
en hou Carl maar nog een jaartje