(10-30-2021, 02:20 PM)markos Wrote: Een open deur intrappen, de verdediging was zwak zwak zwakst...
We missen een leidersfiguur achteraan, werk voor de wintermercato.
Vond ook wel dat KVM meer mocht mekkeren dan KVO.
Die deur mag gerust nog eens ingetrapt worden.
Zonder Hendry en Theate zijn we achteraan kaas met gaten.
Met zo een verdediging zie ik ons zeer zelden de 0 houden.
Ik hoop dat er in de wintermercato iets gebeurd , maar ik vrees dat er niets zal veranderen.
Een extra spits is ook welkom ,maar nu vraag ik wel zeer veel van onze steenrijke eigenaars.
10-31-2021, 02:24 PM (This post was last modified: 10-31-2021, 02:25 PM by Turbof.)
Drie nieuwe spelers waren vorig seizoen schot in de roos: Theate (die als tester kwam), Hendry (die al wat bewezen had bij Celtic en medisch een gok was) en Darpino. De overige sterkhouders en dragers waren spelers die er al zaten en dus niet via PMG kwamen: Bataille, Sakala, Vandendriessche, Hjulsager. Ook Capon en Skulason speelden hun rol.
Dus waren die transfers vorig seizoen al zo spectaculair goed? Nee.
Dit seizoen is geen enkele vervanger beter dan de speler die vertrokken is. Rocha, Amade, Ambrose,.. ze zijn behoorlijk maar geen van hen allen draagt de club zoals bvb Hjulsager, Kevin, Fashion,.. wel deden.
Gueye toont nu wel zijn waarde als transfer maar betaalden we daar geen miljoen voor?
Mag ik dus grote vragen stellen bij de zogenoemde datamachine? Zeker als je ziet dat alle PMG clubs onderin bengelen.
(10-31-2021, 02:24 PM)Turbof Wrote: Drie nieuwe spelers waren vorig seizoen schot in de roos: Theate (die als tester kwam), Hendry (die al wat bewezen had bij Celtic en medisch een gok was) en Darpino. De overige sterkhouders en dragers waren spelers die er al zaten en dus niet via PMG kwamen: Bataille, Sakala, Vandendriessche, Hjulsager. Ook Capon en Skulason speelden hun rol.
Dus waren die transfers vorig seizoen al zo spectaculair goed? Nee.
Dit seizoen is geen enkele vervanger beter dan de speler die vertrokken is. Rocha, Amade, Ambrose,.. ze zijn behoorlijk maar geen van hen allen draagt de club zoals bvb Hjulsager, Kevin, Fashion,.. wel deden.
Gueye toont nu wel zijn waarde als transfer maar betaalden we daar geen miljoen voor?
Mag ik dus grote vragen stellen bij de zogenoemde datamachine? Zeker als je ziet dat alle PMG clubs onderin bengelen.
Ik heb nooit geloofd in die " datamachine ".
Alle clubs van PMG bengelen onderin : dat is géén toeval !
Daar zit een strategie achter : WINST maken.
Ik denk dat ze zelf vorig seizoen verschoten dat we zo hoog eindigden.
Elke ploeg werkt met data tegenwoordig, daar kan je volgens mij geen verschil meer mee maken. Het zal voor een ploeg van ons niveau vooral zaak zijn om de spelers uit de jeugd van de Belgische (top)clubs aan te trekken die daar uit de boot vallen, maar wel het potentieel hebben om binnen een jaar of 2 mee te draaien in eerste klasse.
De transfers zijn idd zwakker dan hetgeen vertrok, maar dat was logisch gezien de vertrekkers de beste waren en we geen geld hebben om zekerheden aan te trekken.
We hebben wel een jonge kern, volgens mij zitten er wel bij die volgend seizoen meer impact zullen hebben, Batzner, Amade, Rocha, Osifo…
(11-01-2021, 07:59 PM)oostendenaar Wrote: Elke ploeg werkt met data tegenwoordig, daar kan je volgens mij geen verschil meer mee maken. Het zal voor een ploeg van ons niveau vooral zaak zijn om de spelers uit de jeugd van de Belgische (top)clubs aan te trekken die daar uit de boot vallen, maar wel het potentieel hebben om binnen een jaar of 2 mee te draaien in eerste klasse.
De transfers zijn idd zwakker dan hetgeen vertrok, maar dat was logisch gezien de vertrekkers de beste waren en we geen geld hebben om zekerheden aan te trekken.
We hebben wel een jonge kern, volgens mij zitten er wel bij die volgend seizoen meer impact zullen hebben, Batzner, Amade, Rocha, Osifo…
Wel 1 grote bedenking al: we hebben geen enkele Belg gehaald ! Ganaye kent precies enkel Franse en Engelse competities of makelaars. We moeten nu al beloften op blad zetten om aan aantal Belgen te komen. En als we es een Belg halen, doen we hem naar Nancy (Dewaele).
Trouwens, dat je Hendry, Hjulsager of Theate verkoopt om te cashen begrijp ik. Maar dat je Bataille voor peanuts laat gaan en Vandendriessche afdankt, nee dat begrijp ik niet.
(11-01-2021, 07:59 PM)oostendenaar Wrote: Elke ploeg werkt met data tegenwoordig, daar kan je volgens mij geen verschil meer mee maken. Het zal voor een ploeg van ons niveau vooral zaak zijn om de spelers uit de jeugd van de Belgische (top)clubs aan te trekken die daar uit de boot vallen, maar wel het potentieel hebben om binnen een jaar of 2 mee te draaien in eerste klasse.
Wel 1 grote bedenking al: we hebben geen enkele Belg gehaald ! Ganaye kent precies enkel Franse en Engelse competities of makelaars. We moeten nu al beloften op blad zetten om aan aantal Belgen te komen. En als we es een Belg halen, doen we hem naar Nancy (Dewaele).
Trouwens, dat je Hendry, Hjulsager of Theate verkoopt om te cashen begrijp ik. Maar dat je Bataille voor peanuts laat gaan en Vandendriessche afdankt, nee dat begrijp ik niet.