Goede overwinning, scoren op het goede moment en zeer efficiënt met de kansen omgesprongen. Behalve Gueye die niet aflegt op Ndicka (denk ik), was er vooraan weinig verkeerd. Tegengoal was wel iets te makkelijk weggegeven, daar moest D’Haese beter doen.
Doet wat denken aan vorig seizoen toen we ook zeer efficiënt waren in het begin van de competitie. Hopelijk nu zonder de dip.
(08-06-2022, 07:05 PM)oostendenaar Wrote: Goede overwinning, scoren op het goede moment en zeer efficiënt met de kansen omgesprongen. Behalve Gueye die niet aflegt op Ndicka (denk ik), was er vooraan weinig verkeerd. Tegengoal was wel iets te makkelijk weggegeven, daar moest D’Haese beter doen.
Doet wat denken aan vorig seizoen toen we ook zeer efficiënt waren in het begin van de competitie. Hopelijk nu zonder de dip.
Ndicka deed dat goed om Gueye te negeren en zelf te scoren.
3 punten op Charleroi : had ik niet verwacht.
3 mooi afgewerkte goals van KVO .
Batzner is aan het groeien.
En dank aan HUBERT : goede match : 1 magistrale reflex en bij een andere kans voor Charleroi legt hij letterlijk zijn hoofd ervoor.
Er zit een duidelijke lijn in het spel van ons team : het werk van Yves.
(08-07-2022, 02:56 PM)pinanti Wrote: 3 punten op Charleroi : had ik niet verwacht.
3 mooi afgewerkte goals van KVO .
Batzner is aan het groeien.
En dank aan HUBERT : goede match : 1 magistrale reflex en bij een andere kans voor Charleroi legt hij letterlijk zijn hoofd ervoor.
Er zit een duidelijke lijn in het spel van ons team : het werk van Yves.