[CROKY CUP] KV OOSTENDE - KRC GENK (17.01.2017) - Printable Version +- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be) +-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4) +--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12) +--- Thread: [CROKY CUP] KV OOSTENDE - KRC GENK (17.01.2017) (/showthread.php?tid=227) |
[CROKY CUP] KV OOSTENDE - KRC GENK (17.01.2017) - Bram - 01-18-2017 Ik wil hier toch wel even reageren. Was het goed gisteren? Nee, zeker niet. Maken we nog altijd kans op de Heizel? Honderd procent ! Daarom moeten we er ook in blijven geloven want zoals onze trainer zei, we scoren quasi altijd en overal, waarom in Genk niet? Ik kan echt wel beamen dat er op stage hard wordt getraind, ik heb de trainingen gezien. We geven af en toe een leuk filmpje, zoals bvb een rondleiding in het hotel, om onze supporters te betrekken in de stage, maar dat komt dan als een boemerang terug als de resultaten niet goed zijn. We kunnen dat ook gewoon niet tonen natuurlijk, al kun je ook geen acht uren aan een stuk trainen hé op stage? Vijftien van de zestien clubs in Belgie gaan op stage en van de eerste tot de laatste doen ze ook teambuildingactiviteiten hoor. Bon, spelers én trainers weten dat het gisteren niet goed was, maar pas als we allemaal aan een zelfde zeel trekken, zullen we er komen. Het verhaal dat we hier schrijven, is uniek, vergeet dat niet. Een halve finale en een plek in de top zes, geef toe, daar tekende je toch voor enkele jaren geleden? We hopen dan ook dat de fans massaal meegaan naar Genk (er wordt zeker iets gedaan vanuit KVO) om samen een gooi te doen naar een historische match op de Heizel. Keun, je kunt misschien veel zeggen van Jonckheere, maar kapitein onwaardig is absoluut niet van toepassing. Legt er altijd zijn kop voor, is letterlijk ziek na een slechte wedstrijd, draagt KVO in z'n hart en is altijd bereikbaar voor fans en pers. Elke speler kent mindere periodes, dan moeten we onze jongens echt wel steunen. Komaan gasten, we laten ons niet kennen hé, iedereen KVO ! [CROKY CUP] KV OOSTENDE - KRC GENK (17.01.2017) - dirkoost - 01-18-2017 Bram Wrote:Ik wil hier toch wel even reageren. Bram, ik zal zeker niet ontkennen dat hij een slechte kapitein is, maar wat we nodig hebben is een kapitein die kan voetballen. We kunnen er niet naast kijken dat het middenveld superzwak is (VDD en Jonckheere). De meerwaarde van een Jonckheere op voetballend vlak is nihil, kan geen pas in de diepte geven zonder er eerst 10 seconden over na te denken.... Ik hoop dat Jali zal spelen zaterdag a.s., om dan topfit en met een beetje ritme de terugwedstrijd aan te vatten. [CROKY CUP] KV OOSTENDE - KRC GENK (17.01.2017) - dirk - 01-18-2017 Onze beste matchen dit jaar waren met Berrier als kapitein . Vóòr de verdediging zou ik liever Marusic - Jali - Siani zien met eventueel Jonckheere als vervanging , maar dan enkel in noodgevallen . VDD is een harde werker , maar is er voorlopig niet . Waarom eens niet proberen met Bossaerts naast Jali te zetten ? [CROKY CUP] KV OOSTENDE - KRC GENK (17.01.2017) - Bram - 01-18-2017 Kom kom, Michiel is wel degelijk een goede voetballer, dat heeft ie ook al bewezen, Remember zijn goals tegen Gent als infiltrerende middenvelder. Ik ga wel akkoord met wat ik hier lees dat Michiel en Kevin samen misschien wat van het goede te veel is. Maar we bewezen al dat de tandem Siani met Vandendriessche of Jonckheere wel succesvol is. Zo domineerden we OA op Anderlecht . Laat ons hopen dat Jali zijn niveau weer oppikt, dan kan ie evt naast 1 van beiden staan. Hij trainde in elk geval gretig op stage. [CROKY CUP] KV OOSTENDE - KRC GENK (17.01.2017) - Keun - 01-18-2017 Bram , Michiel is een toffe gast en Oostendenaar enz... maar daarvoor krijg je geen streepje voor als het voetbal slecht is idem voor canesin enz... Een kapitein moet ze ploeg op sleeptouw nemen maar als je zelf in mindere dag (maand) want ballen in tegenstander hun voeten geven en doelpunt tegen krijgen is op die manier niet leuk ! Vdd toonde werkkracht !! idem berrier als was hun passing ook niet goed maar ze gingen ervoor !! Was iedereen zo ingesteld dan duw je de tegenstander tegen eigen doel Heb soms de indruk dat sommige gewoon met hun bal in doel willen lopen Kvo zette iedereen aan om te komen kijken naar de cupmatch !! dan ga je ervan uit dat ze er hun hoofd zullen voor gooien En zeker na wat we zagen tegen eupen thuis .... maar krijgen juist zelfde te zien er stond geen ploeg op het veld die voor elkaar wil lopen en vechten En heb je nog de trainer die om welke reden ook ziet dat het slecht is maar niet wil ingrijpen ?? dan moet je nog mensen over streep krijgen om naar Genk te trekken , ga de volgende matchen veeeeeel beter moeten !!!! [CROKY CUP] KV OOSTENDE - KRC GENK (17.01.2017) - pinanti - 01-18-2017 Bram Wrote:Ik wil hier toch wel even reageren.Honderd procent kans op de Heizel ? Meen je dat nu ? Dan is dat een lachertje !! En als we zo voortdoen zal een plek in de top 6 niet lang meer duren. KVO deed gisteren PIJN aan de ogen : veel te traag, weinig duelkracht , ontelbare slechte passes, technisch ondermaats, slecht uitverdedigen , enz ,enz , .... We laten ons niet kennen , allemaal goed en wel , maar je moet ook wat realistisch zijn. PO 1 zal nog moeilijk worden. [CROKY CUP] KV OOSTENDE - KRC GENK (17.01.2017) - *4got* - 01-18-2017 Als KVO tegen Barcelona uitkomt maken ze ook 100% kans om te winnen ... toch tot juist na de aftrap. [CROKY CUP] KV OOSTENDE - KRC GENK (17.01.2017) - Keun - 01-18-2017 Ze vergeten 1 iets .... mensen moeten soms verlof nemen om een midweek match te kunnen bijwonen iedereen meent het hier goed met kvo en heeft er veel voor over !! Maar als het niet goed is mag je geen commentaar geven op spelers want die geven hun wekelijks 100% Als bv. berrier slecht speelt zeggen we het maar als het goed is moeten we ook zeggen ! 100% kans om te winnen .... tja in voetbal kan alles , waarom zou het in de hel van Genk wel opeens lukken terwijl je thuis geen 2passen kan geven ? Zou eerder zeggen 30% maar ja dan trek je geen volk mee naar Genk als je het nuchter bekijkt Siani zie ik persoonlijk ook niet als een oplossing want komt ook niet meer aan ze niveau van weleer Vele opties hebben we niet meer of je moet terug spelers beginnen verschuiven zoals marusic nu op de Lb ipv rb We hebben zo een sterke bank ??? Een bank die hun wekelijks in 10min moet tonen ? Een jali en Pederson speelden goed tegen Schalke dus plaats op de bank en met moeite 10min speeltijd terwijl andere blijven verder breien en hun maar laten vallen om toch te hopen op dat foutje [CROKY CUP] KV OOSTENDE - KRC GENK (17.01.2017) - Bram - 01-18-2017 Waarom zou je geen commentaar mogen geven keun ? Maar je redenering, 'waarom zou het in Genk lukken als je thuis geen twee passen kan geven, klopt niet he. Dan kun je evenzeer zeggen waarom zou Genk op KVO 1-1 spelen als ze er eerder 6-0 verloren. Dat is het mooie aan voetbal, het is onvoorspelbaar en het kan zo snel kantelen. Met die honderd procent bedoel ik dat het met een 1-1 nog alle kanten uit kan. Genk vergat ons af te maken en dat zal hen misschien zuur opbreken. Het zijn belangrijke weken nu, onze spelers beseffen dat het beter moet. Hopelijk zaterdag al revanche op de Freethiel. [CROKY CUP] KV OOSTENDE - KRC GENK (17.01.2017) - jantje - 01-18-2017 Keun Wrote:Kvo zette iedereen aan om te komen kijken naar de cupmatch !! dan ga je ervan uit dat ze er hun hoofd zullen voor gooien als ze zaterdag verliezen op Beveren, dan zie ik dinsdag tegen Charleroi zelfs al abonnees thuisblijven wat we vreesden komt ook telkens uit, ze gaan een week naar Spanje en komen hier dan zogezegd super gemotiveerd........ hm hm ik denk dat ze een week hun vrouw gemist hebben, en al hun krachten thuis gebruikt hebben , voordat ze op het veld kwamen :p tja 't was geen zware stage, wat was dan de oorzaak .... jetlag ??? |